ابزارهای سنباده‌زنی, دیوالت, رپورتاژ آگهی, سنباده‌زن گرد لرزان, معرفی ابزار

معرفی و تجربه خرید سنباده گرد لرزان ۶۴۲۳ دیوالت Dewalt

خرید سنباده لرزان ۶۴۲۳ دیوالت

 سنباده گرد لرزان ۶۴۲۳ دیوالت یکی از محصولات کمپانی دیوالت است که برای سنباده‌زنی پایانی طراحی و ساخته شده است. سنباده گرد لرزان دستگاه عالی و کارآمد برای ازبین‌بردن خط سنباده و صیقلی کردن چوب است.

 اگر با سنباده لرزان تابه‌حال چوبی را سنباده کاری نکرده باشید، پس از استفاده از این دستگاه به مزایا و کارا بودن آن پی خواهید برد. در این نوشته شما را با سنباده گرد لرزان ۶۴۲۳ دیوالت آشنا خواهیم کرد.

 اطلاعات اما در مورد این دستگاه حاصل سه سال استفاده مستمر از سنباده گرد لرزان ۶۴۲۳ دیوالت بوده است. با خواندن این مطلب می‌توانید از تمامی بخش‌ها معایب و مزایای این دستگاه آشنا شوید پس لطفاً با ما در ادامه همراه باشید.

 همان‌طور که می‌دانید در بازار انواع مختلفی از سنباده گرد لرزان موجود هست که هر کدام معایب و مزایای مخصوص به خود را دارد؛ اما ما باتوجه‌به تحقیق و جستجوی که از اساتید رنگ‌کار و نجار داشتیم به این نتیجه رسیدیم که برای خرید سنباده گرد لرزان تا ۵۰۰ هزار تومان این دستگاه گزینه‌ای مناسب است.

 البته باتوجه‌به شرایط بد خرید ابزار در کشور امکان آزمودن همه این دستگاه‌ها برای ما وجود نداشت؛ اما تلاش کردیم از تجارب اساتید حرفه‌ای در این زمینه استفاده کنیم. در پایان انتخاب ما برای خرید سنباده لرزان تا قیمت پانصد هزار تومان، دیوالت ۶۳۲۴ بود.

اطلاعات کلی سنباده لرزان ۶۳۲۴ Dewalt

قدرت موتور: ۲۸۰ وات ۳ آمپر

میزان لرزش در دقیقه: ۷۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ بار

ابعاد کفه سنباده: ۱۲۵ میلی‌متر

وزن: ۱۳۰۰ گرم

 

قدرت و توان دستگاه سنباده گرد لرزان ۶۴۲۳ دیوالت

 اگر کارگاه خانگی یا کارگاه نجاری معمولی دارید نیاز به خرید دستگاه‌های صنعتی قدرتمند و گران‌قیمت نیست. البته داشتن یک دستگاه قدرتمند مزیت به‌حساب می‌آید؛ اما باتوجه‌به حجم سنباده کاری که ما مدنظر داشتیم دستگاهی با توان ۲۸۰ وات به نظر ما کافی بود.

 البته موتور ۲۸۰ برای دستگاه‌های در این اندازه پرقدرت به‌حساب می‌آید به‌گونه‌ای که می‌تواند صفحه دستگاه را به این ۷ هزار تا ۱۲ هزار بار در دقیقه به لرزش در آورد.

 شما می‌توانید چرخش و لرزش دستگاه را با استفاده از کلید دیمر چرخانی که در کنار این دستگاه وجود دارد کنترل کنید. البته در برخی فروشگاه‌های اینترنتی ابزار اشتباه سرعت چرخش صفحه را بین ۷ تا ۱۲ هزار دور در دقیقه نام بردند؛ اما این اعداد میزان لرزش صفحه دستگاه در دقیقه است.

 در واقع اگر شما یک نقطه سفید بر روی صفحه بکشید، خواهید دید که صفحه بسیار آرام به چرخش در می‌آیند و راز صیقلی‌شدن چوب پس از استفاده از این دستگاه همان چرخش آرام و لرزش‌های سریع است.

سنباده گرد لرزان دیوالت

بدنه ارگونومیک سنباده گرد لرزان دیوالت

 دیوالت ۶۴۲۳ در میان رقبای خود به خوش‌دست بودن معروف است به عبارتی شما در زمان کار با این دستگاه دیرتر خسته خواهید شد و انگشتان شما پس از استفاده طولانی‌مدت از سنباده لرزان خسته‌وکوفته نخواهد شد نکته مثبت دیگری که در این دستگاه توجه ما را به خود جلب کرد عدم تعریق دست در هوای گرم و شرجی است.

 سیستم گردش هوای دستگاه به‌گونه‌ای است که هوا از میان دست‌های شما به گردش در می‌آیند و بدون اینکه احساس سرما کنید همیشه در انگشتان دست شما جریان هوا به‌آرامی در گردش است.

 نکته دیگری که کار با دستگاه را برای شما بسیار آسان خواهد کرد وزن پایین سنباده گرد لرزان ۶۴۲۳ دیوالت است. وزن دستگاه ۱۳۰۰ گرم است و این وزن به شما کمک می‌کند مدت‌زمان طولانی‌تری امکان استفاده از دستگاه را داشته باشید.

 همچنین بدنه پلاستیکی این دستگاه به‌گونه‌ای طراحی شده است که انگشتان شما در اثر استفاده طولانی‌مدت اذیت نخواهد شد و پلاستیک این قسمت نرم‌تر از سایر قسمت‌ها است.

بخشی از این سهولت و آسانی در کار را می‌توان مدیون سیستم لرزش‌گیر دستگاه دانست.

خرید سنباده گرد لرزان دیوالت

 

پیشنهاد مطالعه آموزش‌های بیشتر در مورد سنباده گرد لرزان نجاری:

راهنمای خرید دستگاه سنباده‌زن برقی برای کارگاه نجاری
روش‌های سنباده‌زنی چوب با دست و بدون نیاز به ابزار برقی!
معرفی انواع سنباده چوب مورد استفاده در رنگ‌کاری چوب
نحوه استفاده از سنباده گرد لرزان
اشتباهات رایج در سنباده‌کاری با سنباده گرد لرزان
تفاوت سنباده گرد لرزان و تخت لرزان چیست؟ کدام یک مناسب کار شماست؟

 

سیستم حرفه‌ای جمع کننده غبار

 نکته بسیار جالبی که در سنباده لرزان ۶۴۲۳ دیوالت توجه ما را به خود جلب کرد سیستم مکش گردوخاک حاصل سنباده کاری است. در حالت عادی شما با نصب کیسه جمع‌کننده خاک نگران پخش‌شدن گردوغبار در هوا نخواهید بود.

 در واقع سوراخ‌های موجود در پرده این ماده و نوع سیستم گردش هوا خاک حاصل سنباده کاری را به داخل مکش می‌کنند و به سمت کیسه مخصوص هدایت می‌کنند شما حتی می‌توانید با نصب لوله مکنده هوا این میزان مکش را چندین برابر قوی کنید و به‌گونه‌ای که حتی پس از سنباده کاری کمترین میزان خاک هم بر روی سطح چوب باقی نخواهد ماند و این بهترین حالت برای استفاده از دستگاه است.

 اما اجازه دهید شما را با یک بخش بسیار مهم و جالب آشنا کنیم. ما با نصب سنباده بدون سوراخ بر روی پد اوربیتال متوجه مکانیسم مکش گردوغبار شدیم.

 در این سیستم سیستم مکش دستگاه به‌گونه‌ای طراحی شده که حتی در صورت بسته‌شدن سوراخ‌های پد دستگاه، این قابلیت وجود دارد از کناره‌های صفحه سنباده و از فاصله‌ای که بین بدنه و صفحه چرخان وجود دارد امکان مکش گردوغبار فراهم شده است.

 این امر مدیون طراحی فوق‌العاده حرفه‌ای در این دستگاه است. حال شما حساب کنید اگر دستگاه مکنده و سنباده سوراخ‌دار استفاده کنید تا چه حد به سنباده کاری بدون غبار نزدیک خواهد شد.

سنباده گرد لرزان ۶۴۲۳ دیوالت Dewalt

عایق بندی ضد غبار تجهیزات

زمانی که برای اولین بار دستگاه را در دستان خود می‌گیرید مطمئناً به دنبال کلید روشن و خاموش دستگاه خواهید گشت. این کلید در قسمت روبروی دستگاه و زیر لایه پلاستیکی ضد غبار قرار داده شده است که با انگشت اشاره خود می‌توانید این کلید را خاموش و روشن کنید.

با توجه به اینکه این نوع از دستگاه‌ها به‌شدت با گرد و غبار درگیر هستند، لازم است تجهیزات و قطعات مهم دستگاه در پوشش‌های مناسب برای جلوگیری از خرابی زودهنگام آن‌ها قرار گیرند.

این دقت از عایق بندی هم در قسمت‌های داخلی دستگاه هم به‌خوبی رعایت شده است.

سنباده گرد لرزان ۶۴۲۳ دیوالت Dewalt

کشور سازنده سنباده گرد لرزان ۶۴۲۳ دیوالت

همان‌طور که انتظار می‌رود بیشتر شرکت‌های بزرگ تولید کننده ابزار تلاش می‌کنند خط تولید برخی از ابزارهای خود را به کشورهای دیگر انتقال دهند. دیوالت هم از این امر مستثنا نبوده است.

دستگاه سنباده لرزان دیوار در ایران به فروش می‌رساند ساخت کشور مکزیک و تحت لیسانس دیوالت امریکا است.

 

سنباده گرد لرزان Dewalt

 

کابل بلند سنباده گرد لرزان دیوالت

شاید برای بیشتر سایت‌های که به معرفی این دستگاه پرداختند وجود یک کابل بلند مزیت به‌حساب نیاید. اما خدمت شما علاقه‌مندان به چوب عرض می‌کنیم که بودن کابل بلند بر روی دستگاه‌های این چنینی یک مزیت است.

از آنجایی که ما با دستگاه‌هایی با کابل کوتاه که عموماً چینی هستند کار کرده‌ایم وقتی با دستگاه با کابل چهار متری روبرو شدیم به ارزش و اهمیت وجود یک دستگاه با کابل بلند پی بردیم.

این نکته بسیار مهم و ارزشمند دیگری که در مورد کابل این دستگاه وجود دارد وجود یک فیوز در قسمت ۳ شاخه اورجینال دستگاه است پس لطفاً در نظر داشته باشید که برای تبدیل این سه شاخه به دوشاخه به هیچ عنوان سه شاخه را قطع نکنید و از تبدیل مخصوص این کار که در همه فروشگاه‌های لوازم الکتریکی موجود است استفاده کنید.

مشکلات سنباده گرد لرزان ۶۴۲۳ دیوالت

چهار نکته در هنگام کار با این دستگاه و مدت زمانی که با آن کار کرده‌ایم توجه خود را به ما جلب کرده است.

 

لرزش و صدای زیاد سنباده گرد لرزان دیوالت

مشکل اول اینکه بعد از حدود چهار ماه کار با دستگاه احساس کردیم لرزش و صدای دستگاه کمی بیشتر است و پس از بررسی کفی سنباده متوجه شدیم دیگر صفحه سنباده آن ایستایی قبلی خود را ندارد و به‌اصطلاح خودمانی کمی لق میزند.

با توجه به اینکه دستگاه هنوز گارانتی داشت، با بخش پشتیبانی شرکت ابزار سپه به‌عنوان نماینده دیوالت در ایران تماس گرفتیم و به گفته کارشناس محترم این شرکت به‌احتمال زیاد مشکل از بلبرینگ دستگاه هست. اما از آنجایی که این مشکل جزوه گارانتی دستگاه به‌حساب نمی‌آمد، ترجیح دادیم به همین صورت از دستگاه استفاده کنیم تا روزی که کاملاً این بخش از دستگاه از دور خارج شود

. مطمئناً اگر خدمات پس از فروش این دستگاه به‌گونه‌ای بود که این مشکل بدون هزینه برای ما قابل حل شدن بود حتماً جهت سرویس ارسال می‌شد.

 

عدم چرخش پد سنباده در شرایط خاص

مشکل دوم این که اگر قرار باشد سازهایی را سنباده کاری کنید که بخشی از آن در بالای سرتان باشد (مثلاً سقف چوبی) پس از چرخاندن دستگاه به سمت بالا متوجه خواهید شد که صفحه سنباده عملیات چرخش را یا انجام نمی‌دهد.

در این حالت معمولا سرعت چرخش آن خیلی کم می‌شود که این امر در سرعت سنباده زنی و کیفیت آن تأثیر خواهد گذاشت. این مشکل بر روی سطوح عمودی کمی کمتر نمود پیدا خواهد کرد اما بر روی سطوحی که کاملاً افقی قرار دارند هیچ مشکلی برای سنباده زنی نخواهید داشت و روال کار عادی طی خواهد شد.

 

مشکل صدای سنباده لرزان دیوالت ۶۴۲۳

نکته ی بعدی اینکه، صدای دستگاه به نسبت مدل ها و برند های مهم تراز کمی بیشتر هست.

مشکل در چسبندگی پد سنباده

مشکل چهار دیوالت را می توان کم شدن چسبندگی صفحه دستگاه به مرور زمان دانست. گاهی به حدی چسبندگی صفحه کم می شود که صفحه سنباده از آزاد می شود.

البته این مواردی که به آن اشاره شد، در مدل های ارزان تر سنباده لرزان، به مراتب بیشتر دیده می شود؛ اما انتظار ما از دیوالت، با توجه به قیمتش، متفاوت هست.

خرید سنباده لرزان ۶۴۲۳ دیوالت

جمع بندی پایانی خرید سنباده لرزان ۶۴۲۳ دیوالت

در پایان باوجود چهار مشکلی که وظیفه ما بود به شما دهیم، می‌توان گفت این دستگاه با توجه به سه سال فعالیت مستمر و سنباده کاری‌های طولانی به‌خوبی از پس وظایفی که بر عهده آن قرار داده بودیم برآمده است و سنباده کاری باکیفیتی را انجام داده است.

اگر به دستگاه فشار وارد نکنید و وزن بدنتان را روی دستگاه قرار ندهید چندین ساعت بدون وقفه می‌توانید از سنباده گرد لرزان ۶۴۲۳ دیوالت استفاده کنید.

شما هم اگر تجربه کار با سنباده گرد لرزان را دارید، لطفاً در قسمت دیدگاه‌های همین مطلب، نظر خود را ارسال کنید.

منبع: آیچوب

49 نظر در “معرفی و تجربه خرید سنباده گرد لرزان ۶۴۲۳ دیوالت Dewalt

  1. مهرداد گفت:

    سلام استاد ببخشید سنباده لرزان گرد هیتاچی چطور جنسی هست؟ در مقایسه با بوش و ماکیتا و دیوالت

    1. آیچوب گفت:

      سلام
      تجربه ای از این برند نداریم

  2. پری گفت:

    سلام
    بین سنباده گرد لرزان بوشpex400 و دیوالت گرد لرزان نمیتونم انتخاب کنم
    کدوم بهتره؟

    1. آیچوب گفت:

      سلام
      کدوم مدل دیوالت؟

      1. پری گفت:

        همين مدلي كه خودتون در موردش توضيح دادين ٦٤٢٣

        1. آیچوب گفت:

          پیشنهاد می کنیم از مطلب زیر دیدن کنید. این مدل رو بیشتر می پسندیم

          معرفی و خرید سنباده گرد لرزان بوش Bosch GEX 125-1 AE

  3. فهیمه گفت:

    سلام،برای انواع دکوراتیوهای چوبی مثل شلف و استندهای چوبی دستگاه پولیش در اولویت هست یا سنباده گرد لرزان ؟کدوم اول تهیه کنم گه خیلی کارام راه بندازه

    1. آیچوب گفت:

      سلام
      هیچ یک جایگزین دیگری نیست
      ابتدا پولیشر و بعد سنباده لرزان

  4. محسن گفت:

    استاد سلام وقتتون بخیر از این دستگاه برای سنباده کاری سطوح چوبی مثل روکش طبیعی برای پرداخت کلی میشه استفاده کرد ؟؟ یااینکه باید از دستگاه های دیگه استفاده کنیم ؟؟ ممنون میشم مراحلشو توضیح بدین

    1. آیچوب گفت:

      سلام
      بله می تونید استفاده کنید
      اما معمولا از پولیشر برای اینکار استفاده میشه

  5. وحید گفت:

    سلام
    من یک دستگاه سنباده لرزان ماکیتا BO3710 دارم ولی هنوز دقیقا فرق کاری این مدل تخت خودم با گرد مثلا دیوالت رو متوجه نشدم. لطف می کنید توضیح بدید ؟
    ممنون

    1. آیچوب گفت:

      سلام
      سنباده گرد هم لرزان هست و هم گردشی. هر دو رو با هم انجام می دهد

      1. وحید گفت:

        یعنی من الان نیاز دارم که این مدل دیوالت رو هم بخرم ؟

        1. آیچوب گفت:

          نه الزاما این مدل
          مدل های ارزان تر گرد لرزان در بازار موجود هست
          جستجو کنید پیدا خواهید کرد.

  6. حسین گفت:

    سلام
    دیمر دار بودن دستگاه خیلی مهمه ؟تاثیر زیادی تو نتیجه کار داره ؟
    نظرتون در مورد fsx200 metabo چیه ؟
    برای کار های عمومی نجاری و بعضا ظریف کاری نیاز دارم این دستگاه.
    ممنون

    1. آیچوب گفت:

      سلام حسین عزیز
      اگر دستگاه دیمر داشته باشه، میتونید برای پولیش کشی خودرو هم ازش استفاده کنید. برای سنباده چوب از در بالا استفاده میشه.
      پیشنهاد می دیم دستگاه دیمر دار تهیه کنید.

  7. فریبا گفت:

    سلام وقت بخیر‌
    من برای سنباده کاری اسباب بازی و کلبه میخوام سنباده بخرم. منتها این مدل دیوالت الان قیمتش در سایت دیجی کالا ۲میلیون و ششصدو‌نوده. زیاده برای خرید من فعلا. میخواستم بدونم مارک دیگه ای رو پیشنهاد میکنین که ارزون تر باشه ولی کاراییشم بد نباشه. نظرتون درمورد سنباده لرزان محک چیه؟

    1. آیچوب گفت:

      سلام فریبا
      بوش و ماکیتا مناسب هست برای کار. کف قیمت رو برای این محصول ۱ میلیون قرار دهید.با این قیمت گزینه های مناسبی پیدا خواهید کرد.

  8. تهذیبی گفت:

    سلام. دو مدل سنباده لرزان گرد بوش وجود داره که قیمت و قدرت یکیشون تقریبا سه برابر دومی هست. آیا در تکنولوژی هم متفاوت هستند و اون ارزون تره را بگیریم مشکلی نداره ؟

    1. آیچوب گفت:

      درود بر شما دوست گرامی
      لطفا مدل دستگاه رو ارسال کنید تا بررسی کنیم.

    2. آیچوب گفت:

      سلام
      حتما تفاوت هایی دارند.مدل را بفرمایید بررسی خواهد شد
      بوش های جدیدتر همگی مجهز به کیت های کنترلی الکترونیکی هستند و در بسیاری موارد از موتورهای براشلس استفاده شده است
      امکاناتی مانند گاورنر ( جبران گر توان) فقط در مدل های گران تر بوش وجود دارد.

  9. هادی گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید این دستگاه سنباده لرزان برای سنباده زدن بتونه استفاده میشه

    1. آیچوب گفت:

      سلام
      بله
      خیلی خوب جواب میده و مشکلی ایجاد نمیشه.

  10. غزل گفت:

    با سلام
    کسی میتونه راهنماییم کنه بین این مدل و بوش سنباده لرزان گرد بوش مدل GEX125-1 AE موندم . برای سنباده کارهای رزین میخوام استفاده کنم و نمیخوام جای سنباده بمونه. چون تفاوت قیمتشون زیاده میخوام بدونم خیلی با هم متفاوت هستند یا خیر ?

    1. آیچوب گفت:

      درود بر شما غزل گرامی
      پیشنهاد می کنیم همون بوش رو خریداری کنید. درسته دیوالت خوبه؛ اما بوش رو بیشتر می پسندیم به علاوه اینکه گارانتی بهتری هم داره.

      1. احمد رفیعی گفت:

        سلام خسته نباشید
        این مدل بوش توی دیجیتال کالا قیمتش با سایت های دیگه متفاوته دلیلشو نمیدونم اگه میدونید بهم بگید و این که ایا قطعات تعمیر دستگاه بوش گیر میاد یا مثل دستگاهای دیگه بخاطر یک قطعه باید کنار گذاشت؟

        1. آیچوب گفت:

          سلام احمد رفیعی عزیز
          به گارانتی ابزار توجه داشته باشید.
          البته من چک کردم در دیجی کالا موجود نبود

  11. abbas گفت:

    سلام ممنون از پاسخگوییتان بین متابو مدلfsx200 و
    بوش مدل GEX125 1AE و مورد کاربرد قبل از رنگکاری نهایی سازه های چوبی

    1. آیچوب گفت:

      سلام
      سلامت باشید. بوش مدل GEX125 1AE بهتر هست.

  12. abbas گفت:

    بین سمباده گرد لرزان بوش و متابو کدوم رو پیشنهاد میکنید؟؟

    1. آیچوب گفت:

      سلام عباس
      مدل را بفرمایید همچنین مشخص کنید برای چه کاری قصد استفاده دارید.

  13. امیر ام گفت:

    من قصد خرید این مدل رو داشتم ولی میگن صفحه سمباده برای این مدل اصلا گیر نمیاد و وقتی صفحه اش تموم بشه مجبور میشم خودم یه صفحه براش درست کنم که باز روی دستگاه لق میزنه. لطفا اگر اطلاعی دارید در این مورد بهم بگید. ممنون

    1. آیچوب گفت:

      من این دستگاه رو دارم و هیچ مشکلی برای تامین صفحه ندارم.
      در اینستا و گوگل سرچ کنید، افراد زیادی این صفحه ها رو میفروشن. هم سوراخ دار، هم بدون سوراخ. دستگاه با هر دو صفحه عملکرد خوبی داره اما اگر سوراخ دار باشه، بهتره.

      1. امیر ام گفت:

        خیلی ممنونم از پاسختون. امیدوارم همینطور عالی بمونید و موفق باشید

        1. آیچوب گفت:

          سپاس از شما
          سلامت باشید.

  14. اردلان گفت:

    من این داستگاه رو دارم یه م
    شکلی که داره اینه که کفی دستگاه که سنباده پشت کرکی بهش وصل میشه بعد از مدت کوتاهی چسبندگی خودش رو از دست میده من یک بار کفی رو تعویض کردم که حدود ۳۵ هزار تومن هزینه داشته ولی بعد از یک ماه باز هم کفی کیفیت خودش رو از دست داد تصمیم گرفتم که با استفاده از چسب نر و ماده خیاطی پرز کفی رو خودم بسازم کفی رو با میله داغ کاملا صاف کردم و با چسب صنعتی و نری چسب نر و ماده اصلاحش کردم الان بسیار بهتر از قبل سنباده بهش میچسبه در ضمن با استفاده از سنباده متری و مادگی چسب نر و ماده خیاطی خودم سنباده براش درست میکنم خیلی بهتر کار میکنه چرخش صفحه هم خیلی بیشتر میشه

    1. نوبل من گفت:

      هیچ راهی نداره، من خودم تو کارگاه با استیلِ مقاوم یه کفی براش ساختم که از چهار طرف سمباده رو با گیره میگیره، الان راضیم

      1. آیچوب گفت:

        سلام دوست گرامی
        اگر امکانش هست عکس از مراحل ساخت، عکس از صفحه یا روش ساخت را برای ما ایمیل کنید تا در اختیار کاربران قرار دهیم.

  15. بهرام مهندسی زاده گفت:

    با سلام‌ممنون از مطلب تون به اطلاع تون برسونم که نقطه اتصال سر شفت ارمیچر به صفحه یه استوانه کف گرد هست که در دستگاه ای دیوالت ،فاین،آاگ،پروکسون هم به همین شکل این مشکل رو داره یعنی وقتی دستگاه سر و ته میشه قدرت خودش رو از دست میده ولی در مارکهای بوش،متابو،و میلواکی از این روش پرهیز کردند و از روش چرخ دنده کمک گرفتند که این مشکل رو نداره ولی اونم بعد از مدتی به سر و صدا درمیاد

    1. آیچوب گفت:

      سلام جناب مهندسی زاده گرامی
      ممنونیم بابت به اشتراک گذاشتن اطلاعاتتون

  16. هارلی گفت:

    در مورد قیمت چیزی ننوشته بودید

    1. آیچوب گفت:

      حدود ۵۰۰ هزار تومان
      البته با این وضعیت دلار، معلوم نیست چی میشه….

      1. علی گفت:

        من دیروز این دستگاه رو خریدم.. کاش قیمت الانش رو هم نگاه میکردید تا بفهمید چی میشه ????????????

        1. آیچوب گفت:

          سلام علی.
          بله متاسفانه..قیمت های بازار تابع هیچ منطقی نیست.

    2. آیچوب گفت:

      از بازار قابل استعلام هست
      متاسفانه نوسانات دلار( نوسان که چه عرض کنم باید گفت یورتمه!) باعث عدم استعلام صحیح قیمت در این بازه شده .

  17. خبات گفت:

    ممنون راهنمایی در حد عالی تشکر زیاد دارماین دوعیب رو پیدا کردید وبدون هیچ اغراقی در اختیار عموم قرار میدید. دوم اینکه عضو شدن در کانال شما برای بنده بسیار ارزشمند هست وخواهد بود
    محمد فرجی از کردستان

    1. آیچوب گفت:

      پاینده باشید دوست گرامی

    2. آیچوب گفت:

      خواهش می کنم دوست عزیز
      سپاس از اینکه همراه ما هستید.

  18. حسین گفت:

    با سلام و احترام
    من از این دستگاه دارم و حدود ۳ ماهی هست که ازش استفاده میکنم
    مزایای دستگاه که مفصل توضیح داده شده و منم کاملا با آنها موافقم
    در مورد معایب باید اینو اضافه کنم وقتی فشاری که به دستگاه وارد میکنید از حدی بیشتر میشه پد چرخان از حرکت باز میایسته که در این مواقع باید سنباده را کمی از روی کار بلند کنید تا دوباره شروع به حرکت کنه و مجددا با سطح کار تماس بدید. هر چه دیمر دستگاه روی عدد کمتری بزارید با فشار کمتری این اتفاق میافته. موقع تهییه کاغذ سمباده توجه کنید اگر از کاغذ هایی که دارای روکش کلسیم استارات هستند(به رنگ زرد) استفاده کنید این مشکل به حداقل میرسه و گیر کردن دستاه خیلی کم میشه.

برای ثبت نظر لطفا وارد اکانت خود شوید ( عضویت رایگان است )

[dm-modal]