معرفی ابزار

معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی ابزار در ایران! (آپدیت 1400)

فروشگاه اینترنتی ابزار آلات,فروشگاه آنلاین ابزار,ابزار آلات,بهترین فروشگاه ابزار,ابزار یراق,فروشگاه ابزار نجاری,مقایسه فروشگاه ابزار,ابزار,بهترین سایت فروش آنلاین ابزار,ابزار مناسب,فروشگاه ارزان,ابزار برقی,ابزار دستی,قیمت ابزار,فروشگاه اینترنتی ابزار

خرید اینترنتی ابزار امروزه کاری متداول در میان اساتید، شرکت‌ها و حتی خویش سازهای خانگی است. امروزه فروشگاه‌های اینترنتی ابزار به خریداران اجازه می‌دهند که با دیدی باز و اطلاعاتی درست ابزار موردنیاز خود را خریداری نمایند.

یک فروشگاه اینترنتی ابزار به شما اجازه می‌دهد باحوصله و بدون هیچ عجله‌ای محصول موردنظرتان را با توجه به خصوصیات فنی، قیمت محصول، نوع کارایی، ابعاد و … انتخاب کنید.

در فرایند انتخاب هیچ عجله‌ای در کار نیست و می‌توانید در خانه خود باحوصله خصوصیات فنی، نقد و بررسی و مواردی از این دست را مطالعه کنید و در صورت نیاز بین دو محصول، مقایسه‌ای انجام دهید و درنهایت دستگاه انتخابی خود را آنلاین خرید کنید.

برای خرید ابزار فقط کافی است نام ابزار موردنیاز خود را در موتورهای جستجو وارد نمایید تا انبوهی از فروشگاه‌های اینترنتی ابزار را در لیست پیش رویتان ببینید.

حال سؤال اینجاست که کدام‌یک از این فروشگاه‌های اینترنتی ابزار گزینه مناسبی برای خرید ابزار هستند. امنیت در زمان خرید، اطلاعات درست، رفتار مناسب با مخاطب، سرعت در پاسخگویی به مشتریان، ادب در کلام، پشتیبانی فنی و … از جمله مواردی است یک فروشگاه اینترنتی ملزم به اجرای درست آن است.

با توجه به شناخت نسبی ما از این فضا و ارتباط با فروشگاه‌های اینترنتی ابزار در این نوشته، تلاش خواهیم کرد شما را با تعدادی از فروشگاه‌های اینترنتی فعال و معتبر آشنا کنیم.

فروشگاه اینترنتی ابزار

 

مطمئناً تعداد فروشگاه‌های که درزمینهٔ فروش ابزار به‌خصوص ابزار نجاری در فضای مجازی وجود دارند بیشتر است. برای معرفی فروشگاه‌های اینترنتی که در این نوشته به شما معرفی خواهد شد، ما چندین فاکتور را در نظر گرفتیم، فاکتورهایی نظیر تجربه کاربری، تنوع محصولات، خرید آسان، سابقه فعالیت، تداوم فعالیت و….

 

ملاک‌های انتخاب یک مجموعه خوب برای خرید ابزار

دسترسی سریع : پنهان

عواملی مانند قیمت محصول در انتخاب یک محصول بسیار مهم است؛ اما نمی‌توان آن به‌عنوان فاکتوری ثابت در نظر گرفت به همین منظور به دنبال بررسی قیمت محصولات در میان فروشگاه‌ها نبوده‌ایم. تشخیص قیمت مناسب به‌راحتی از طریق مشتری امکان پذیر هست و خریدار به‌راحتی می‌تواند قیمت‌های درج شده در فروشگاه‌ها را به‌راحتی با دیگر مقایسه کند و درنهایت خرید ابزار مورد نظر خود را انجام دهد.

مهم‌ترین دلیلی که ما این فروشگاه‌های اینترنتی ابزار را به شما معرفی کرده‌ایم، اهمیتی است که مدیران این مجموعه‌ها به خریداران خود می‌دهند. برخی فروشگاه‌ها زیاد به مشتری مداری توجه نمی‌کنند و با توجه به رقابت بسیار زیاد بین فروشگاه‌های اینترنتی ابزار این مورد مفهومی ندارد. در ادامه به تک‌تک مواردی که از نظر ما یک فروشگاه اینترنتی ابزار باید رعایت کند، اشاره می‌کنیم.

 

در خریدهایی که از سال‌های گذشته از فروشگاه‌های فعال و قوی فروش ابزار نجاری داشته‌ایم چند نکته بسیار مهم جلب‌توجه کرد که در زیر به این نکات اشاره خواهیم کرد. نکاتی که شاید در یک خرید استاندارد نمود نکند، اما درصورتی‌که با مشکلی مواجه شوید یا خللی در انجام کارها صورت پذیرد، متوجه انتخاب نادرست خود خواهید شد.

 

ایمیل‌های بدون پاسخ فروشگاه‌های اینترنتی!

نکته بسیار مهمی که از نظر ما و تقریباً همه افرادی که با یک وب سایت ارتباط برقرار می‌کنند پاسخگویی است برخی فروشگاه‌ها به دلیل مشکلات فنی و یا بی‌اهمیت بودن پیام‌های مشتریان، ایمیلی که خریداران برای آن‌ها ارسال می‌کنند، دریافت نمی‌کنند. شاید برخی از این عزیزان حوصله پاسخگویی به ایمیل‌ها را ندارند.

اگر در فضای مجازی کمی فعال باشید مطمئناً می‌دانید که عدم پاسخگویی به ایمیل‌های ارسالی به یک فروشگاه اینترنتی و با توجه ماهیت مجازی، نابخشودنی است. همچنین در برخی موارد حتی پس از دریافت ایمیل هم رغبتی برای پاسخ‌دهی ندارند. درصورتی‌که در فضای مجازی، مهم‌ترین روش برقراری ارتباط، ایمیل هست.

باید به حال کسب‌وکارهای این‌چنینی تأسف خورد که حتی پس از گذشت بیست روز هم به ایمیل‌های دریافتی پاسخ نمی‌دهند. درواقع این فروشگاه برنامه‌ای برای تداوم در بازار ندارد. ما برای آماده‌سازی مطلب به فروشگاه‌های اینترنتی زیادی ایمیل ارسال کردیم که متأسفانه بیشتر از ۷۰ درصد این عزیزان به ایمیل ما حتی یک پاسخ ساده هم ندادند.

مطمئن باشید شما هم به‌عنوان یک خریدار، پس از ایجاد مشکل در دام پاسخ ندادن‌های آن‌ها گرفتار خواهید شد. پس ما این فروشگاه‌هایی که به ما پاسخ نداده بودند را به شما معرفی نمی‌کنیم (باشد که رستگار شوند).

 

ادب در کلام مسئول فروش!

در برخی موارد برای خرید ابزار مجبور شدیم با فروشگاه‌ها به‌صورت تلفنی صحبت کنیم. برخی فروشنده‌ها به‌گونه‌ای پاسخ می‌دادند که احساس می‌کردیم سالیان سال است به مدیر فروشگاه مبلغ هنگفتی بدهکار هستیم. (خودتان تصور کنید طرز برخورد چگونه بود)

گویی گوشی تلفن در چاله‌میدان نصب شده است و فروشنده ارث پدری خودش را از مشتری می‌خواهد!

گذشت آن زمان که انحصار در دست افراد و گروه‌های خاص بود. امروز همین فروشگاه‌های اینترنتی سبک جدیدی از مشتری مداری را به نسل‌های قدیمی خود آموزش داده‌اند.

با توجه به حضور گسترده فروشگاه‌های اینترنتی و رعایت اصل اول که احترام به مشتری است، دیگر باید دور این‌چنین فروشگاه‌هایی که از سر شکم‌سیری محصول می‌فروشند را خط کشید. دیگر انحصار فروش حضوری به پایان رسیده و تیم‌های خلاق و با انرژی پا به عرصه‌ی رقابت گذاشته‌اند.

 

داستان تلخ مدیران مریخی!

پیدا کردن مسئولین برخی فروشگاه‌ها هم به حدی مشکل بود که به نظر می‌رسید پیدا کردن مسئولین لشکری و کشوری آسان‌تر باشد. بارها و بارها در تماس تلفنی با شرکت‌های بزرگی مثل دیجی کالا، شاتل و … به‌عنوان یک فرد حقیقی به راحتی توانستیم با مدیران ارشد بخش‌های مختلف ارتباط بگیریم؛ اما در بعضی فروشگاه‌های اینترنتی چنان مدیران را (اگر وجود داشته باشند!) دست نیافتنی جلوه می‌دهند که گویی آن‌ها از مریخ آماده‌اند!

البته در بیشتر این مجموعه‌ها مدیری وجود ندارد و فروشنده و مدیر و حسابدار و آبدارچی و پیک یک نفر هست.

به یکی از مدیران فروشگاه‌های اینترنتی اطلاع دادیم که قرار هست فروشگاه‌های اینترنتی خوب را معرفی کنیم و از شما خواهش می‌کنیم به سؤالات ما پاسخ دهید تا کاربر بیشتر با مجموعه شما آشنا شود. همچنین در ادامه گفتیم که با پاسخ‌دهی به این سؤالات، کاربر بیشتر با نگاه سازمانی و حال و هوای مجموعه شما آشنا می‌شود و فکر نمی‌کند یک ربات پشت سایت نشسته است… این مدیر در جواب به ما گفت که اتفاقاً من دوست دارم کاربر فکر کند یک ربات پشت سایت هست و هیچ علاقه‌ای به ارتباط با مشتری ندارم!

همین جمله کافی بود که منصرف شویم و به‌هیچ‌عنوان این سایت خرید ابزار را به شما معرفی نکنیم. برای این مجموعه مشتری هیچ ارزشی ندارد و مطلع هستیم که در این سال‌ها با افت بسیار زیادی همراه بوده است.

 

اپراتور (منشی) خود مختار!

متأسفانه داستان منشی‌ها داستان عجیبی هست و گویی تمامی ندارد. برخی از این عزیزان چنان پشت تلفن با مشتری بد و سربالا صحبت می‌کنند که گویی صاحب کسب‌وکار هست و مالک نصف اراضی دارغوز آباد سفلی!

برخی پا را از انسانیت عقب‌تر کشیده‌اند و تبدیل به موجوداتی شده‌اند که تمامی سرخوردگی‌های دوران کودکی و محل کار خود را بر سر مشتریان خود خالی می‌کنند.

نکته بسیار بسیار بسیار مهمی که در ارتباط برقرار کردن با بیشتر از شرکت‌ها توجه ما را به خود جلب کرد نوع پاسخگویی و دخالت بیش‌ازحد اپراتور تلفن برخی مجموعه‌ها بود. اساساً فلسفه وجودی اپراتور تلفن در یک مجموعه ارتباط دادن تماس گیرنده با فرد یا مسئول مورد نظر است. خانم منشی… شما وظیفه‌ای ندارید جز پاسخگویی به تلفن‌ها و راهنمایی مشتری برای رسیدن به فرد مسئول در مجموعه‌ای که برای آن کار می‌کنید.

 

 

آقا / خانم منشی:


شما صاحب کسب‌وکار نیستید، شما سرمایه‌گذار نیستید، شما هیئت‌مدیره نیستید، شما تصمیم‌گیرنده نیستید، شما نظر دهنده نیستید، وظیفه اصلی شما ارتباط بین تماس گیرنده و فرد موردنظرش است. شما حق ندارید جای مدیر مارکتینگ مجموعه‌تان تصمیم بگیرید. شما نمی‌توانید تشخیص دهید که درجه اهمیت موضوع چیست. به این سادگی با آینده مجموعه‌ای که در آن کار می‌کنید بازی نکنید.

 

 

به مدیران پیشنهاد می دهیم که حداقل هفته‌ای یک‌بار به مکالمات تلفنی همکارانشان با مشتریان به‌صورت رندوم گوش دهند تا متوجه شوند مشتری چه تجربه‌ای از مجموعه شما دارد.

عدم موجودی و یک معادله دو سر باخت بری مشتری!

فرض کنید شما به دنبال خرید یک دریل شارژی از برند X باشید. مسلماً برای اینکه یک خرید خوب و ارزان داشته باشید در موتورهای جستجو به دنبال سایت فروش آنلاین ابزار خواهید گشت. اینجاست که با مشاهده‌ی تفاوت قیمت زیاد در میان فروشندگان ابزار سردرگم خواهید شد چون اختلاف قیمت بین فروشگاه‌ها در برخی موارد بسیار بالاست. ممکن است شما هم مانند بیشتر افراد از فروشگاهی که قیمت پایین‌تری اعلام کرده باشد خرید می‌کنید و از این خرید و انتخاب درست لذت خواهید برد.

پس از چند ساعت کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت و به اطلاع شما خواهد رساند که محصولی که شما خرید کردید یا موجود نیست و یا اینکه قیمت آن با توجه به نوسانات نرخ ارز بیشتر از آن چیزی است که در سایت درج شده بود و نقداً پرداخت کرده‌اید. همچنین فروشنده تأکید می‌کند که این محصول در بازار موجود نیست و با منت محصول را به شما می‌فروشند.

 

کلاه‌ برداری فروشگاه اینترنتی و کلاهی گشاد بر سر مشتری!

راهکار اول و بدون دردسر این است که مابه‌التفاوت را بر اساس قیمت اعلامی فروشگاه پرداخت کنید تا برای شما ارسال شود و راهکار دوم اینکه از این رفتار و منش غلط فروشگاه ناراحت شوید و درخواست برگشت وجه دهید.

اگر حاضر به پرداخت پول شوید و کمی به اتفاقات رخ داده فکر کنید متوجه خواهید شد که شما مغلوب ترفند آن فروشگاه شده‌اید؛ اما اگر درخواست بازگشت وجه دهید با چالش‌های جدیدی روبرو خواهید شد. باید چند روزی تلاش کنید تا پولی که نقداً به‌حساب فروشگاه واریز کرده‌اید را با منت تحویل بگیرید.

جالب است برخی فروشگاه‌ها برای برگشت وجه شما را در صف پرداخت وجه قرار می‌دهند! (این جمله عجیبی بود که ما از یکی از فروشگاه‌های اینترنتی شنیدیم. کدام صف؟! مگر شما قرار است از خزانه‌ی بانک مرکزی پول انتقال دهید که باید در صف انتظار باشیم؟!) پولی که دو دستی تقدیم آقایان کرده‌اید را باید با التماس و خواهش و تمنا دریافت کنید. در کنار مباحث مالی و استرس و چندین بار تماس گرفتن، چند روزی را از دست داده‌اید تا خرید دیگری انجام دهید.

در هر دو حالت شما متضرر و بازنده این خرید هستید پس باید کمی دقت کنید و از یک فروشگاه معتبر و پاسخگو خرید کنید. همچنین اگر با یک اختلاف قیمت زیاد در میان فروشگاه‌ها مواجه شدید با برقراری تماس تلفنی موجودی و قیمت صحیح ابزار را چک کنید.

معرفی فروشگاه اینترنتی ابزار مورد تائید ما

ما به‌عنوان یک مجموعه مستقل و آزاد و با توجه به رسالت خود، برای اینکه دیدی بهتر از فروشگاه‌های مورد تائید، پرسش نامه‌هایی برای برخی فروشگاه‌های اینترنتی ارسال کرده‌ایم تا با این مجموعه‌ها بیشتر آشنا شوید. پاسخ‌دهی این عزیزان نشان دهنده‌ی عزم جدی آن‌ها برای جلب رضایت شما مشتریان هست و به همین دلیل است که باحوصله به پرسش‌های ما پاسخ دادند و این نشان از احترام آن‌ها به شما مشتریان و تلاش آن‌ها برای جلب رضایت شماست.

البته در گذر زمان این لیست را به روز می کنیم تا همیشه بهترین انتخاب ها پیش روی شما باشد.

لیست ما در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ به روز شد.

پیشنهاد آیچوب:

فروشگاه اینترنتی کیف ابزار

فروشگاه اینترنتی ابزار آلات,فروشگاه آنلاین ابزار,ابزار آلات,بهترین فروشگاه ابزار,ابزار یراق,فروشگاه ابزار نجاری,مقایسه فروشگاه ابزار,ابزار,بهترین سایت فروش آنلاین ابزار,ابزار مناسب,فروشگاه ارزان,ابزار برقی,ابزار دستی,قیمت ابزار,فروشگاه اینترنتی ابزار

 

توضیحات آیچوب در مورد فروشگاه اینترنتی کیف ابزار:


کیف ابزار یکی از فروشگاه های فعال و با سابقه و خوب در فضای مجازی هست که دفتر آن در مرکز ابزار ایران (حسن آباد / تهران) واقع شده است. ما در آیچوب افتخار بیش از سه سال همکاری مستمر با این فروشگاه اینترنتی را داریم و خوشبختانه در این مدت هم مجموعه آیچوب و هم خریداران ابزار تجارب خوبی از فروشگاه اینترنتی کیف ابزار داشته اند.


ارسال سریع، خرید مطمئن، ضمانت اصالت کالا، بسته بندی مناسب، پشتیبانی بسیار خوب، مشتری مداری، احترام به خریدار و … از جمله ویژگی های خوب مجموعه کیف ابزار است. اگر قصد خرید هرگونه ابزار نجاری و ابزار دیگر صنایع را دارید، حتما فروشگاه اینترنتی کیف ابزار را به خاطر بسپارید.

 

کیف ابزار را بیشتر بشناسیم

 

از چه سالی فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرده‌اید؟

فروشگاه اینترنتی کیف ابزار با اتکا به تجارب چندین ساله و پشتوانه فنی قوی و تخصصی در صنعت ابزار و یراق کشور در سال ۱۳۹۳ تأسیس گردید.

زمینه فعالیت شما در فروش چه گونه ابزارهای است؟

تنوع محصولات فروشگاه اینترنتی کیف ابزار روزانه در حال گسترش است و در حال حاضر درزمینهٔ ابزارآلات برقی، دستی، شارژی، پنوماتیک، بنزینی، اندازه گیری، یراق آلات، تراش، لوازم جانبی و مصرفی، تجهیزات کوهنوردی، کیف و جعبه ابزار، تجهیزات کارگاهی، ابزارآلات باغبانی و… فعالیت گسترده دارد.

چه خدمات متمایزی را در مقایسه با فروشگاه‌های دیگر برای خریداران خود در نظر دارید؟

قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه

ارسال سریع و به‌موقع

ارسال رایگان محصولات بالای ۲۰۰ هزار تومان

بسته بندی بسیار مناسب جهت ایمنی در حمل و نقل

گارانتی واقعی بازگشت ۷ روزه

فروش محصولات دارای خدمات پس از فروش

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

اهدای جوایز در قرعه کشی ماهانه و مناسبتی

تخفیف‌های باورنکردنی روزانه

امکان پرداخت در محل برای شهر تهران

روش‌های ارسال متنوع

ارائه مشاوره فنی دقیق درزمینهٔ ابزارآلات به‌صورت رایگان

رسیدگی سریع و کامل به شکایات مشتریان

ارائه خدمات خارج از گارانتی برای کمک به مشتریان در حد امکان

توضیح دقیق شرایط گارانتی و علل خارج از گارانتی بودن قطعات

احترام کامل به مشتری

همکاری مستقیم با شرکت‌های مطرح بازار

توضیح کامل در رابطه با محصول

روش‌های پرداخت متنوع

شبکه اجتماعی فعال درزمینهٔ اطلاع از آخرین محصولات بازار و کلیپ‌های آموزشی و…

ایمنی بالای فروشگاه و تضمین حفظ اطلاعات مشخص مشتری

قیمت گذاری مناسب کالای داخلی جهت حمایت از کالای ایرانی

 

شعار سازمانی مجموعه شما چیست؟

کیف ابزار، ابزاری برای انتخاب بهتر

 

روش‌های ارسال، هزینه فرستادن و زمان تقریبی تحویل کالای خریداری شده به چه گونه است؟

تقریبا با بیشتر سیستم های ارسال کالا، محصولات خریداری شده مشتریان خود را ارسال می کنیم و محدودیت چندانی نداریم.

 

پشتیبانی محصولات خریداری شده از وب سایت شما به چه گونه است؟

کیف ابزار به‌موجب جلب رضایت و اعتماد متقابل شما مشتریان عزیز اقدام به مهلت تست محصولات ارائه شده توسط این مجموعه نموده است تا سفارش‌ها در شرایط مطلوب به دست مشتریان برسد. به این منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز ( کالاهایی که دارای گارانتی می‌باشند) تا ۹ روز از زمان تحویل امکان پذیر کرده است.

کالاهایی که دارای گارانتی نمی‌باشند شامل این مهلت تست نبوده و صرفاً دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی بوده و شامل ضمانت بازگشت نمی‌باشند.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

 

پیام شما به خریداران

خداوند بزرگ را شاکریم که فرصت خدمت به شما را برای من و همکارانم در شرکت کیف ابزار فراهم کرده است.

 

فروشگاه اینترنتی سازوکار

سازوکار, ساز و کار, فروشگاه اینترنتی سازوکار, خرید ابزار, نماینده بوش, خرید بوش, ابزار بوش, خرید از سازوکار

 

 

توضیحات آیچوب در مورد فروشگاه اینترنتی سازوکار


شرکت سازوکار سانا صنعت نوین به عنوان نماینده رسمی بوش در ایران، وبسایت به نام سازوکار راه اندازی کرده است که محصولات خود را بدون هیچ واسطه ای در بازار عرضه می کند. این شرکت با سابقه درخشان و حضور چندین ساله در بازار ایران، اقدام به فروش بی واسطه محصولات برند های بوش، درمل، CMT، صامت و … به بازار ایران کرده است.


قیمت مناسب، لجستیک قوی، گارانتی بسیار خوب، مشتری مداری، امکان خرید حضوری ابزار در شوروم دائمی واقع در تهران – احمد آباد مستوفی و … از ویژگی های این فروشگاه اینترنتی است. فروشگاه سازوکار هم مانند دیگر فروشگاه هایی که در این نوشته به معرفی آن ها پرداختیم مطمئن هست و در صورت دستیابی به یک قیمت مناسب، با خیال راحت از امنیت در پرداخت و پشتیبانی قوی، خرید ابزار را انجام دهید.

 

 

فروشگاه اینترنتی سازوکار را بیشتر بشناسید

از چه سالی فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرده‌اید؟

وب‌سایت سازوکار از ابتدای سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد و از ابتدا در کنار خود مجله تخصصی این صنعت را نیز راه اندازی کرد.

زمینه فعالیت شما در فروش چه گونه ابزارهای است؟

به‌صورت کلی سازوکار با هدف تبدیل شدن به قطبی برای فروش آنلاین ابزار آلات صنعتی مورد نیاز صنایع مختلف تا مرز مصالح ساختمانی شکل گرفت و هدف سازوکار این خواهد بود، اما در فاز اول با فروش ابزار آلات برشی، بادی، رومیزی، برقی و شارژی و همچنین یراق آلات و مواد اولیه مانند چسب شروع به کار کرد.

 

 

چه خدمات متمایزی را در مقایسه با فروشگاه‌های دیگر برای خریداران خود در نظر دارید؟

قیمت بدون واسطه به علت وارد کردن مستقیم کالا

گارانتی یک‌ساله و رسمی شرکت سازوکار برای ابزارآلات برقی و شارژی

کالای موجود در شرایط فعلی با وجود چالش‌های فراوان درزمینهٔ واردات

ارسال کالا در تهران در همان روز

 

شعار سازمانی مجموعه شما چیست؟

سازوکار، مرجع تخصصی خرید ابزار و یراق

روش‌های ارسال، هزینه فرستادن و زمان تقریبی تحویل کالای خریداری شده به چه گونه است؟

سازوکار به علت دارا بودن سیستم ارسال داخلی توانسته است کالا را به روش‌های مختلف از جمله پیک، پست و تیپاکس به دست مشتری برساند، هزینه‌های ارسال برای تهران و شهرستان از طریق پست و پیک ۱۵ هزار تومان و اگر از طریق تیپاکس ارسال شود به‌صورت تلفنی با مشتری هماهنگ خواهد شد.

ارسال سفارشات در تهران در همان روز و یا نهایتاً یک روز کاری و در شهرستان‌ها از ۴۸ الی ۷۲ ساعت

پشتیبانی محصولات خریداری شده از وب سایت شما به چه گونه است؟

پشتیبانی در سازوکار در ساعات اداری از طریق تلفن مستقیم ۰۲۱۶۷۹۲۱۳۳۱ است، همچنین کالای فروخته شده پس از تحویل اگر از لحاظ ظاهری آسیب دیده باشد سازوکار کالای فروخته شده را پس می‌گیرد، همچنین کالای فروخته شده به شرط حفظ تمامی شرایط اولیه تا ۷ روز قابل عودت است.

پیام شما به خریداران از سازوکار

گروه کالایی و برندهای بازار ابزار، یراق و ماشین‌آلات به‌قدری متنوع است که گاهی انتخاب ابزار را برای صنعتگران حرفه‌ای هم دشوار می‌کند. سازوکار بستری را برای ارائه اطلاعات کاربردی و دقیق، حذف واسطه‌ها و شفافیت قیمت فراهم کرده تا نیازمندی‌های صنعتگران، نجاران، فعالان و علاقه‌مندان به حوزه صنعت چوب و دکوراسیون و … را تأمین کند.

فروشگاه سازوکار با در نظر گرفتن نیاز فعالان حوزه صنعت و به پشتوانه هزاران مشتری و بیش از یک دهه تجربه در حوزه واردات و فروش ابزار، یراق و ماشین‌آلات در صدد برآمده تا پلتفرمی برای کسب اطلاعات، مقایسه و مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب ابزارآلات ارائه کند تا تجربه خرید اینترنتی با قیمت مناسب و ارزان را در حوزه صنعت و نجاری به وجود آورد.

 

پیشنهاد آیچوب:

فروشگاه اینترنتی سازوکار، فروش تخصصی ابزار، یراق و ماشین آلات صنعتی

 

معرفی فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

فروشگاه اینترنتی ابزار آلات,فروشگاه آنلاین ابزار,ابزار آلات,بهترین فروشگاه ابزار,ابزار یراق,فروشگاه ابزار نجاری,مقایسه فروشگاه ابزار,ابزار,بهترین سایت فروش آنلاین ابزار,ابزار مناسب,فروشگاه ارزان,ابزار برقی,ابزار دستی,قیمت ابزار,فروشگاه اینترنتی ابزار

 

توضیحات آیچوب در مورد فروشگاه اینترنتی ساز ابزار


فروشگاه اینترنتی ساز ابزار یکی از فروشگاه های قدیمی اینترنتی هست که در زمینه فروش ابزار کارگاهی صنایع چوب و به خصوص ابزار ساز سازی و هنر های چوبی فعالیت دارد. اگر به دنبال ابزار های خاص منبت کاری، معرق کاری، خراطی، نجاری، ساز سازی و … هستید، ساز ابزار طیف گسترده ای از ابزار آلات نجاری را برای شما گرد هم آورده است.

خرید از این فروشگاه اینترنتی هم امن هست و پشتیبانی خوبی برای مشتریانشان هستند.

 

 

از چه سالی فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرده‌اید؟

از سال ۱۳۸۶ با راه اندازی وبلاگ تخصصی ساخت سه تار

زمینه فعالیت شما در فروش چه گونه ابزارهای است؟

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار یک فروشگاه تخصصی درزمینهٔ مصالح، ابزار آلات، لوازم جانبی و تجهیزات کلیه هنرهای چوبی هست و سعی می‌کند هر روز بر خدمات خود و محصولات خود بیفزاید.

چه خدمات متمایزی را در مقایسه با فروشگاه‌های دیگر برای خریداران خود در نظر دارید؟

آشنایی با ابزار آلات روز و برنده‌های معتبر ابزار نجاری در دنیا و عرضه محصولات آن ها در حد توان و واردات مستقیم و بدون واسطه محصولات

شعار سازمانی مجموعه شما چیست؟

مبارک باشد آغاز یک دوستی

روش‌های ارسال، هزینه فرستادن و زمان تقریبی تحویل کالای خریداری شده به چه گونه است؟

روش‌های ارسال با استفاده از شرکت پست و شرکت‌های خصوصی حمل کالا مانند تیپاکس تی پی ایکس و چاپار و… و برای دستگاه‌های سنگین از طریق باربری.

مدت زمان تحویل سفارش‌های بین ۲ تا ۶ روز کاری هست که در بیشتر مواقع بین ۲ تا ۳ روز بسته به دست مشتری می‌رسد.

پشتیبانی محصولات خریداری شده از وب سایت شما به چه گونه است؟

کلیه خریدها از سایت ساز ابزار با شرایط مشخص که در سایت ذکر شده است دارای ضمانت بازگشت ۷ روزه بوده و در صورتی که محصول دچار مشکل باشد و این امر توسط کارشناسان ما مورد تائید قرار گیرد سفارش قابل عودت و یا تعویض هست.

پیام شما به خریداران

با ساز ابزار در ارتباط باشید تا بهترین‌های را بشناسید. شما لایق بهترین هستید.

 

شما هم اگر تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی ابزار دارید، لطفا در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

 

به زودی فروشگاه های بیشتری را معرفی خواهیم کرد.

 

منبع: آیچوب

 

49 نظر در “معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی ابزار در ایران! (آپدیت 1400)

  1. علی معترفی گفت:

    دوستان من از ابزارفروش خرید کردم واقعا قیمت های مناسب داره. فروش حضوری هم داره. من که راضی بودم

  2. رضا دالوند گفت:

    من یه مانومتر از ابزار فروش خریدم وقتی رسید به دستم شیشه مانومتر شکسته بود، بعد از کلی تماس و پیگیری با برخورد خیلی نا مناسب روبرو شدم طوری که حاضر بودم دستگاهمو بندازم دور ولی پیگیری نکنم، آخر سر هم گفتن ما ۵هزار تومان رو این سود گرفتیم و اگر بخوای پس بفرستی باید هزینه رفت و برگشتشو بدی ! قبول کردم ولی دیگه کسی جوابمو نداد :/

    1. فرومند گفت:

      سلام. یه چند وقتیه که دنبال ابزاری برای تجهیز کارگاه می گردم. با تحقیق بهم گفتن ابزار فروشی های اینترنتی قیمتاشون مناسبه. جالبه که قیمت ها همه سایتها با هم متفاوت بود و هیچ سنخیتی نداشت. از بین این سایت ها ابزارفروش رو دیدم که قیمتاش کمتر از جاهای دیگه بود و تنها سایتی بود که انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی داشت. سفارشم رو ثبت کردم. تا همدان ۴ روز طول کشید رسید دستم و من بابت این موضوع خیلی عصبانی بودم. ولی سفارشم رو با دقت بسته بندی کرده بودند و همراه با فاکتور برام ارسال کرده بودند.

    2. Nima گفت:

      با سلام.
      میخواستم تجربهدخودم رو از خرید اینترنتی باهاتون به اشتراک بگذارم چون از بیشتر فروشگاه های اینترنتی خرید داشتم یا اینکه ارتباط گرفتم. به صورت خلاصه بخوام خدمتتون عرض کنم باید بگم فروشگاه های کیف ابزار ، ایران بوش، دیجیکالا و ابزار مارت ، کالای با اصالت و سالم تحویلتان خواهند داد و پشتیبانی و خدمات پس از فروش خیلی خوبی دارند. البته معمولا قیمت سایت های دیجیکالا و ابزار مارت بالاتر از سایر فروشگاه ها میباشد. از طرف دیگر از خرید از سایت” ساز ابزار “راضی نیستم چون نسبت به سلامت کالاهای خود اصلا تضمین ندارند و درصورت دریافت کالای معیوب و مشکل دار اصلا حاضر به مسئولیت پذیری و جبران اشتباه خود نیستند. در کل بعد از خرید از این سایت تحویل جنس سالم به نظرم ۵۰ -۵۰ باشه و نمیتونید مطمئن باشید که اولا جنس کاملا سالم براتون ارسال کنند و یا درصورت معیوب بودن جنس براتون تعویض و جبران کنند. خودم کالایی خریدم که شکسته بود و مشخص بود که قبل از ارسال چنین مشکلی داشت و با هزینه خودم و به خاطر عدم مسئولیت پذیری مدیر فروشگاه مجبور به عودت کالا شدم.

  3. ناشناس گفت:

    با ابنکه بنده بسیار اینترنتی خرید میکنم این فروشگاه بی مسولیت ابزار یراق بد ترین تجربه من در خرید اینترنتی بوده. بسیار بد برخورد و طلب کار انه دستگاه خراب فرستادند بدون بیمه باربری درحال که هزینه بار رو من خودم پرداخت میکردم و پس کرایه بود و زیر بار هم نرفتند و بعد هم تلفن جواب ندادند. یکی دیگه از اشنا ها هم خرید کرد دستگاه خراب و معیوب فرستاده بودن که بعد از کار معلوم شد.

  4. علی گفت:

    من فروشگاه فرد ابزار رو پیشنهاد میدم . هم دارای اینماد هستش ، هم ارسال رایگان بالای ۱۰۰ هزار تومان داره. هم قیمت هاش با ابزار مارت یا برابره یا کمتره. خودتون سری بزنید ببینید چیا داره. من یه دریل خریدم . راضی هم هستم. آدرس رو هم میزنم اینجا : *******

    1. آیچوب گفت:

      سپاس از شما جناب مهدی نجات
      وبسایت آیچوب آمادگی همکاری با مجموعه فرد ابزار را دارد.

  5. Shahbaz گفت:

    اکثر سایت های فروش ابزار، قیمت و موجودی کالای روی سایتشون به روز نیست.
    دیجیکالا خدمات به مشتریش خوبه قیمتش بروزه ولی کمی بالاتره.
    ایران بوش کالاهاش درست و حسابیه
    سایت ابزارفروش ، قیمت ، راهنمایی مشتری و سرعت ارسالش خوبه .

  6. میثم قنبری گفت:

    دیجی کالا از هر نظر خوبه ولی خدایش خیلی بی انصافه تو قیمت گذاری ، بنظر من باید از این فروشگاه هایی که دارن خدمات خوب میدن و حرفه ای کار می کنند حمایت کرد. چند وقت پیش از یکی از فروشگاه های ابزار خرید کردم و میشه گفت هیچ فرقی با دیجی کالا نمی کرد.
    درسته دیجی کالا معتبره و خیلی زحمت کشیده ولی داره پول اسمش رو از ما میگیره

  7. حامد گفت:

    مرسی آیچوب از مطلب مهمی که بهش اشاره کردی
    بنظر من هم همیشه قیمت پایین دلیل بر انتخاب درست برای خرید از یک فروشگاه نیست و باید تمامی جوانب از رو از همه نظر بررسی کنیم. ادب ، احترام ، اصالت ، هزینه ارسال ، نحوه ارسال ، پشتیبانی و..
    من حدود یک ماه پیش از فروشگاه کیف ابزار اینترنتی خرید کردم و جالب این بود که طی یک روز سفارشم رو یزد رایگان تحویل گرفتم! زمان ارسال خیلی سریع و عالی و کیفیت محصول هم خیلی خوب و طرح و استحکامش حرف نداشت. نکته ای که علاوه بر زمان ارسال برام جالبه نوع بسته بندیشون بود که واقعا حرفه ای بود چون من تجربه خرید از ابزارآنلاین و ابزار فروش رو دارم و اصلا بسته بندی مناسبی نداره و موقع تحویل استرس داشتم یا چیزی از توش کم شده باشه یا شکسته شده باشه، ابزار مارت هم بسته بندی خوبی داره و موجودیتاشون بروز میشه . امیدوارم وب سایت های ابزار علاوه بر قیمت مناسب خدمات مناسب هم بدن

  8. صدوقی گفت:

    شاید از بین سایت هایی که من خرید کردم دیجیکالا حرفه تر بوده باشه که
    اینطور هم هست. هم ارسالشون هم اطلاعات سایت و هم نحوه ارسال. چند وقت
    پیش با فروشگاه ابزارفروش از طریق یکی از دوستانم آشنا شدم. سایتش رو
    دیدم و خریدم رو کردم. تجربه خیلی خوبی داشتم با توجه به اینکه قیمتاش
    خیلی کمتر از دیجیکالا بود. چند روز قبل مجدد خریدی داشتم و کالا به مشکل
    خورده بود که عودت کردم و یکی دیگه فرستادند برام. این نوع برخورد برای
    من جالب بود و تعجب آور (البته تعجب آور در ایران!) و به نوعی من رو
    تبلیغاتچی خودشون کردند!
    انصافا قیمت های خیلی خوبی دارن و پاسخگویی بهتر

  9. محمد مهدی وفا نش گفت:

    شاید از بین سایت هایی که من خرید کردم دیجیکالا حرفه تر بوده باشه که اینطور هم هست. هم ارسالشون هم اطلاعات سایت و هم نحوه ارسال. چند وقت پیش با فروشگاه ابزارفروش از طریق یکی از دوستانم آشنا شدم. سایتش رو دیدم و خریدم رو کردم. تجربه خیلی خوبی داشتم با توجه به اینکه قیمتاش خیلی کمتر از دیجیکالا بود. دیروز مجدد خریدی داشتم و کالا به مشکل خورده بود که عودت کردم و یکی دیگه فرستادند برام. این نوع برخورد برای من جالب بود و تعجب آور (البته تعجب آور در ایران!) و به نوعی من رو تبلیغاتچی خودشون کردند!
    انصافا قیمت های خیلی خوبی دارن

  10. امیر گفت:

    من بیشتر ابزارها و دستگاه ها رو از سایت ابزار مارت ، ایران بوش و دیجی کالا خریداری کردم. البته حتما قبلش مقایسه قیمت داشتم و معمولا دیجی کالا ابزارهاش گرانتر از بقیه فروشگاه ها بود ولی من ابزارهایی که قیمتشون مناسب تر بود رو خریداری کردم.
    فروشگاه ایران بوش خیلی خوب بود. یک اره میزی بوش و یک اور فرز بوش خریداری کردم که هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت کالا بسیار راضی بودم. مسئولین فروشگاه هم بسیارانسان های محترمی بودند. فروشگاه ابزار مارت هم فروشگاه خیلی خوبیه و پشتیبانی خوب و برخورد محترمانه ای دارند، قیمت هاش هم نسبتا خوبه و کالاهایی که خریداری کردم راضی هستم.
    برای خرید ابزار و دستگاه فروشگاه های ایران بوش و ابزار مارت رو توصیه میکنم. خریدهای زیادی رو از این فروشگاه ها داشتم و کلا راضی بودم.

  11. مانی گفت:

    سلام
    من یه سوال دارم که شاید به نوعی ربط پیدا میکنه به موضوع. یکی از دوستانم یه مجموعه ابزار نجاری گذاشته برای فروش. مارکش کازالس و اسپانیایی هست. و علی رغم اینکه مال تقریبا ۲۵ سال پیش هست ولی هنوز آکبنده. مجموعه دارای دستگاه های خراطی،‌ اره عمود بر،‌ اره گرد بر (دیسکی) ،‌اره مویی برقی، سمباده لرزان و یک سری مته و دیسک یدکی هست. همه اینها فقط با یک دریل کار میکنند و البته دریل خاصی هم نیاز نداره و با هر دریلی کار میکنن. از طرفی من هم چند وقتیه که دوست دارم یه کارگاه کوچولو و جمع و جور نجاری راه بندازم و یه سری قطعات تزئینی چوبی بزنم. حالا نمیدونم که آیا این مجموعه ارزش خریدن داره یا نه و اینکه با توجه به اینکه ساخت اسپانیا هست و چینی نیست تا چه رنج قیمتی میارزه. و اصولا آیا برای تولید قطعات کوچک کارم رو راه میندازه یا نه. عکس هاش رو دارم البته ولی خب اینجا جای آپلود نداره. ممنون میشم اگه افراد حرفه ای این سایت به من پاسخ بدن….

  12. امیر گفت:

    سلام. من از ابزار آنلاین یک کمپرسور هوا خریدم اما بعد از تحویل از باربری دیدم که دستگاه سر و ته داخل جعبه قرار داره و کلا دستگاه پلمپ نبود و کلی خط و خش روی بدنه داشت. به نظر قبلا یا تو ویترین فروشگاه یا اینکه استفاده شده بود. با کلی پیگیری بعد از ۱۰ روز تونستم دستگاه رو برگشت بدم و فقط پول خود دستگاه رو تحویل بگیرم. درضمن بدون اینکه داخل سایت قید بشه ۱۰ هزار تومان کرایه شهری تا باربری هم روی کرایه باربری اومد. این در حالیه که اکثر فروشگاه های دیگه مثل ابزار مارت کالاهای بالای ۱۵۰ هزار تومان رو به صورت رایگان ارسال میکنند و یا اگر کرایه شهری بگیرند داخل سایت اعلام میکنند.
    بسیاری از کالاهایی هم که داخل سایت هست قیمت ها به روز نیست.

  13. علی گفت:

    با سلام و تشکر از ایچوب
    بنده از سازابزار خرید کردم و بموقع سفارش بدستم رسید .به نظر من فروشگاه خوبیه به بصورت تخصصی داره در زمینه ابزار الات نجاری و هنرهای چوبی کار میکنه .

  14. محسن باقری تویسرکانی گفت:

    به نظر من مهمترین چیزی که در خرید از یک فروشگاه اینترنتی مهم است صداقت است. اگر فروشگاهی با مشتریاش صادق باشه مطمئنا پیشرفت میکنه. نکته بعدی طراحی وب سایت و دسترسی راحت کاربر است.در این سه فروشگاهی که قرار داده اید به نظر فروشگاه ابزارفروش همانطور که در متن گفته طراحی خوبی داره و من رو به عنوان یه کاربر جذب میکنه. من تا به حال خریدی نداشتم ازش ولی امیدوارم صداقت هم داشته باشه.

  15. شاهین گفت:

    درود آی چوب عزیزم
    سپاس از پست مفیدتون به ویژه برای افرادی مثل بنده که دسترسی به مارکت های مرکزی با تضمین اصالت و قیمت کالا ندارن
    ارادتمند

  16. Kabir_woodworker گفت:

    ممنون از آیچوب عزیز من فقط و فقط از ابزار مارت خرید میکنم چون هم اصالت ابزارهاش واقعیه هم پشتیبانی
    بسیار خوبی داره ….ضمنا پیش از ابزار مارت از ادمان سنتر خرید میکردم که متاسفانه ادمان سنتر مدتیه فعالیت نداره.
    تشکر دوباره از آیچوب برای ترویج فرهنگ خرید اینترنتی و اعتماد سازی .

  17. ahmad گفت:

    سلام
    مطلب جالب و مهمی است از شما برای درج این مطلب سپاسگزارم.
    نکته مهم این است که تمامگفته ها تا به عمل در نیاید از اعتبار چندانی برخوردار نیست.یک فروشگاه اینترنتی باید بداند که نسبت یه رفتار و کنش خود مسئول است.
    فروشگاههای اینترنتی اتفاق مبارکیست مخصوصا برای شهرستانیها که برای خرید حضوری یا باید به مرکز بیایند یا کلی به مغازه های شهر التماس کنند تا کالای خواسته شده را موجود کنند.
    من تجربه شخصی را به گفته ماست فروش ترجیح می دم ! مثلا خیلی از فروشگاهها می گویند نسبت به گارانتی کالا مسئولیم اما تجربه شخصی من چیز دیگری را می گوید! به من بعد از تحویل کالای معیوب گفته شد که ما فقط واحد فروشیم و برای گارانتی باید با شرکت گارانتی کننده تماس بگیرید و این در حالی بود که برگه ضمانت را مهر نکرده بودند و یا در زمان تماس شما را به شخصی وصل می کنند که تجربه و دانش کافی نسبت به کالای مورد نظر ندارد و یا اطلاعات درج شده در سایت فروشگاه خیلی کلی و محدود است.
    البته روز به روزبا جا افتادن و رقابتی شدن خریدهای آنلاین ، فروشگاهها هم به بهتر شدن و پاسخگو بودن خود را ملزم می کنند.

  18. مسعود گفت:

    من از ((روبوت ابزار)) پرگار اندازه گیری خارجی خریدم دو دهانه ش روبروی هم نبود پیچیده بود بهشون که گفتم گفتن بذار لای گیره صاف میشه ولی نشد دسته ش هم روز اول افتاد و گم شد خیلی بی کیفیت بود پول تیپاکس هم دادم ولی بعد از دو روز رسید اصلا راضی نبودن دیگه ازشون خرید نمیکنم

  19. علی گفت:

    سلام. مطلب خوبی بود. من از ابزارفروش خرید کردم. واقعا راضی بودم. هم قیمت و هم نحوه برخوردشان.
    از مجموعه آی چوب ممنون

  20. مهدی گفت:

    با سلام. با تشکر از مطلب مفیدتون. از آنجا که برای من محل ساخت ابزار بسیار مهم است، بیشتر فروشگاه ها ی ابزار یا به محل ساخت اشاره ای نمی کنند و یا در صورت اشاره بسیار مبهم می نویسند (مثلا تحت لیسانس آلمان). برای همین ترجیح میدهم حضوری خرید کنم تا از اصالت آن مطمئن شوم.

برای ثبت نظر لطفا وارد اکانت خود شوید ( عضویت رایگان است )