عدم اعلام روند استرداد وجه

در صورت انصراف از خرید و یا تایید درخواست مرجوعی، کالا بررسی میشود و کارشناسان مربوطه با مشتری تماس گرفته و پس از دریافت شماره شبا و یا شماره کارت پس از گذشت حداکثر 48 ساعت وجه به حساب شخص خریدار واریز می گردد لازم به ذکر است وجه فقط به حساب کارت وارد شده در درگاه بانکی هنگام خرید استرداد داده می شود.

 مدت زمان تحويل

در صورت خرید آنلاین محصولات ما، سفارش شما فوری در پنل کاربری ثبت و فعال خواهد شد و از بخش ((سفارش های من)) امکان مشاهده محصولات خریداری شده آنلاین را خواهید داشت.

روند مرجوعي كالا و نحوه فسخ خدمات

در صورت انصراف از خرید و یا تایید درخواست مرجوعی، کالا بررسی میشود و کارشناسان مربوطه با مشتری تماس گرفته و پس از دریافت شماره شبا و یا شماره کارت پس از گذشت حداکثر 48 ساعت وجه به حساب شخص خریدار واریز می گردد لازم به ذکر است وجه فقط به حساب کارت وارد شده در درگاه بانکی هنگام خرید استرداد داده می شود.

ساعت پاسخگويي

ساعت پاسخگویی از ۹ تا ۱۷ و از طریق شماره تماس ۰۱۱۴۲۲۵۴۷۷۵ انجام می شود.

 نحوه پرداخت وجه

پرداخت وجه به صورت آنلاین و از طریق درگاه بانکی انجام می شود. در صورت مشکل در پرداخت اینترنتی، لطفا مبلغ مورد نظر را به شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۱۰۹۵۷۰۵۶۲۸ بانک پاسارگاد به نام عبدالعلی خرمی واریز کنید و تصویر فیش واریزی را از طریق تیکت ارسال نمایید.

شيوه حمل

با توجه به آنلاین بودن محصولات آیچوب، ارسال محصول به صورت پستی فعال نیست و شما به محض خرید محصول، از طریق پنل عضویت امکان مشاهده محصولات آموزشی خریداری شده را دارید.

 نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

پشتیبانی محصولات خریداری شده از طریق تیکت پشتیبانی امکان پذیر است. همچنین در صورت نیاز برای ارتباط با اپراتور، امکان برقرار تماس با شماره تماس ۰۱۱۴۲۲۵۴۷۷۵ وجود دارد.

 نحوه ثبت شكايات مصرف‌كنندگان

در صورت بروز هرگونه نارضایتی از خدمات و محصولات ارائه شده توسط سایت آیچوب می توانید برای ثبت شکایات خود با شماره های تماس شرکت (۰۱۱۴۲۲۵۴۷۷۵) در ارتباط باشید. اطلاعات تماس و آدرس در صفحه تماس با ما قابل مشاهد است.