رپورتاژ آگهی, گیره, مدریت, معرفی ابزار

معرفی و خرید گیره گونیا مدریت، ابزاری برای گونیا کردن قطعات

خرید گیره گونیا مدریت

 گیره گونیا یکی از مدل‌های حرفه‌ای و دوست‌داشتنی گیره‌های مورداستفاده در نجاری است. از گیره گونیا می‌توان برای گونیا کردن دو پروفیل چوبی، فلزی و… استفاده نمود. این ابزار محصولی جدید از گروه صنعتی مدریت است.

 در تمامی صنایع و به‌خصوص صنعت چوب، برای ساخت سازه، گونیا بودن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. معمولاً اساتید با استفاده از فارسی بر، گونیا دستی یا متر اقدام به گونیا نمودن چهارچوب یا قاب می‌کنند.

 باتوجه‌به نیاز به استفاده چند ابزار برای ایجاد اتصال بین دو قطعه، انجام این کار به‌تنهایی یا بدون ابزار پیشرفته درست انجام نخواهد شد. گیره گونیا ابزاری کارآمد برای گونیا نمودن و ایجاد فشار هم‌زمان به دو قطعه هست.

موارد استفاده از گیره گونیا چیست؟

 تصور کنید برای ساخت قاب چوبی نیاز به اتصال دو قطعه چوبی به‌صورت ۹۰ درجه در کنار هم دارید. در حالت عادی یک استاد کار قطعات چوب را با استفاده از فارسی بر به صورت ۴۵ درجه برش می‌دهد و در کنار هم قرار می‌دهد تا یک زاویه ۹۰ درجه تشکیل شود. پس از اتصال اولیه، با استفاده از میخ، پیچ، چسب و… این اتصال پایدار و محکم می‌ماند.

 برخی اساتید با توجه به نگاه ویژه خود در افزایش کیفیت، با استفاده از گونیا فلزی، درست یا غلط بودن زاویه را بررسی می‌کنند تا از دویدگی قاب پس از اتصال تمامی بخش‌ها جلوگیری شود. گیره گونیا با توجه به ساختار آن به راحتی دو قطعه را به صورت ۹۰ درجه در کنار یکدیگر با فشار نگه می‌دارد تا هر گونه اتصال یا عملیاتی که مد نظر دارید، بر روی آن اجرا کنید.

 البته اگر فقط نیاز به گیره هم داشته باشید، می‌توانی از گیره گونیا برای اتصال موقت بین دو قطعه هم استفاده کنید.

گیره گونیا مدریت

مشخصات فنی گیره گونیا مدریت

همان‌طور که پیش بینی می‌شود این محصول هم مانند دیگر ابزار آلات مدریت دارای بدنه یکپارچه فلزی است. ساختاری که مورد علاقه بیشتر اساتید ایرانی است و نشان از عمر بالای محصول در دراز مدت دارد.

جنس بدنه، فک‌ها، دستگیره و اتصالات گیره گونیا از فولاد سخت کاری شده است. بر روی بدنه دو شیار جهت پیچ نمودن گیره گونیا بر روی میز کار وجود دارد. سطح این شیارها کمی پایین از کفی دستگاه وجود دارد که مانع از برخورد پروفیل با تاج پیچ می‌شود.

بدنه CNC شده

فک‌ها، کفی و دیواره گونیا با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک سی ان سی ماشین کاری شده و این دقت در ساخت محصول به شما اطمینان خواهد داد که هیچ خطایی در فارسی شدن قطعات وجود ندارد.

دستگیره پیچ دستگاه با آلومینیوم قالب گیری شده و همان حس نوستالژی دستگیره‌های پیچ دستی را به شما القا خواهد کرد. بر روی همین دستگیره یک پوشش لاستیکی برای ایجاد اصطکاک بیشتر با دست و چرخش آسان پیچ قرار داده شد.

دو مفصل در امتداد پیچ کبریتی دستگاه، نصب شده است که گونیا را به عقب و جلو و چپ و راست حرکت می‌دهد. با اینکه ساختار دستگاه کاملاً فلزی است؛ اما به لطف همین مفصل‌های لغزان، گونیا به راحتی در امتداد صفحه حرکت می‌کند.

خرید گیره گونیا مدریت

فک‌های قدرتمند گیره گونیا

عرض فک‌های در گیره گونیا مدریت ۱۰۰ میلی متر و ارتفاع آن ۴۰ میلی متر است. دستگاه با این طول و ارتفاع فک به راحتی امکان گونیا کردن چهارچوب درب چوبی را هم خواهید داشت. فک دستگاه با کمک پیچ کبریتی فشار بسیار بالایی به دو قطعه وارد می‌کنند.

بیشترین ضخامت کار گیر دستگاه ۷۰ * ۷۰ میلی متر است. به عنوان مثال شما می‌توانید دو پروفیل چوبی یا فلزی به ضخامت ۷ سانتی متر را در نسبت به هم گونیا کنید.

ابزاری برای گونیا کردن قطعات

 

خرید گیره گونیا نجاری

از مرحله طراحی تا تولید محصولات مدریت ۱۰۰ درصد در داخل کشور و به دست مهندسان گروه صنعتی مدریت انجام می‌شود. محصولات این شرکت دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط است. برای خرید گیره گونیا مدریت می‌توانید از راه‌های زیر اقدام کنید.

 

۰۲۱۶۶۳۴۱۴۲۵

۰۹۱۹۸۷۰۰۴۷۰

www.medritco.com

 خرید گیره گونیا

سلب مسئولیت: این نوشته یک محتوای تبلیغاتی به سفارش تبلیغ دهنده است. لطفاً قوانین سایت را مطالعه کنید.

10 نظر در “معرفی و خرید گیره گونیا مدریت، ابزاری برای گونیا کردن قطعات

  1. نیما گفت:

    درود حرفه ای های سایت آیچوب
    قبل از هرچیز برای سایت خوبتون واقعا تشکر میکنم.
    اینکه شما از تولید کننده داخلی حمایت می کنید خیلی خوب هست. اما تولید کننده داخلی هم باید منصف باشد.
    اگر رقابت تولید ایجاد بشه مطمئنن این روش قیمت گذاری خودبهخود از بین میره.

    این گیره با دلار 24 هزار تومانی 1399/9/9 و اینکه کاملا تولید داخل هست نهایت با قیمت 180 هزار تومان برای مصرف کننده ارزش دارد! (همه هزینه ها و سود تولید کننده محاسبه شده)
    و اینکه دوستان در یوتیوب سرچ کنید به راحتی می توانید گیره گونیاهای مختلفی با هزینه ی خیلی خیلی پایین تر و البته استحکام بالاتر و دقیق تر شخصی سازی کنید.
    با کمی آزمون و خطا نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

  2. رامین گفت:

    واقعا با این قیمت نمیارزه ، وقتی نمونه وارداتی وجود داره که با توجه به هزینه گمرک ، مالیات ، کرایه و غیره ارزونتر هست ، درسته که گونیای مدریت کیفیت بالاتری داره ولی گرون فروشی توجیح نداره تقریبا تمام محصولاتشون رو غیر منظقی گرون کردن ، اینم باید در نظر داشته باشیم کیفیت و دقت محصولات مدریت از محصولات بی نام و نشان چینی بیشتره ولی هنوز با برند های مطرح جهانی فاصله داره ، دلیل نمیشه چون وارد کننده ها خیلی کم محصولات تاپ وارد میکنن ما سو استفاده کنیم و گران فروشی کنیم و بعد شعار افتخار ساخت ایران و صنعت ایرانی سر بدیم ، همین الان تو بازار حسن آباد گیره برند بسی وجود داره که تقریبا ۴ برابر این مدریت قیمت داره کیفیت ، قدرت و دقتش هم طبعا خیلی بالاتره ولی این کیفیت بیشتر دلیل برای خریدش نمیشه !

  3. پاسارگاد گفت:

    درودبرشما
    این ابزار در ایران تولید میشه و اصولن باید خیلی ارزون تر از قیمت های اعلامی مدریت باشه.کالای مشابه و شاید با کارایی بهتر از این که دو اهرم داره و خارجی هست خیلی ارزون تر از این در بازار موجود است

    1. آیچوب گفت:

      دوست گرامی سلام
      این موضوع را بنا بر وظیفه خود با گروه صنعتی مدریت مطرح نمودیم و پاسخ به شرح زیر هست:

      سلام
      باتوجه به تحقیق تیم R&D گروه صنعتی مدریت محصولی که دقیقا مشابه این ابزار باشد، تا به این تاریخ وارد ایران نشده است. نمونه های مشابه وارداتی به ایران از نوع دو دسته هست که از نظر سطح کیفی بسیار ضعیف هستند. جنس بدنه این محصولات وارداتی از نوع آلومینیوم خشک دایکاست هست که این آلیاژ بسیار شککنده و ضعیف هست.
      قطعه تولیدی گروه صنعتی مدریت از نوع تک دسته با بدنه فولادی و ماشین کاری شده است که دقت بسیار بالایی در اجرای زاویه و گونیا شدن قطعه کار خواهید داشت. مکانیسم گیره گونیا مدریت با اینکه تک دسته هست، ساختاری دارد که بهتر از مدل دو دسته عمل می کند.
      لازم به ذکر است گیره گونیاهای موجود در بازار به صورت قالب خام به فروش می سد. در صورتی که بدنه گیره گونیا مدریت با CNC ماشین کاری می شود.
      در پایان اگر نمونه تک دسته گیره گونیا فولادی در ایران وجود دارد، لطفا شماره تماس و نام فروشنده را برای ما ارسال نمایید.
      تمامی تلاش ما در گروه صنعتی مدریت، تولید ابزار هایی با کیفیت و قیمت مناسب است.
      سپاس از شما دوست گرامی

      ((گروه صنعتی مدریت))

      1. پاسارگاد گفت:

        در اینکه محصولات مدریت و این گونیا از کیفیت خوب و عالی برخوردار هست شکی نیست.ولی ولی با قیمت۳۳۰هزار تومنی خرید برای هر کسی مقرون به صرفه نخواهد بود.نمونه مشابه خارجی بر خلاف ادعای شما تا آنجایی که اصلاع داریم از جنس آلمینیوم دایکاست نبوده و از.چدن آبکاری شده اساخته شده است.هر چند در این گونیا و اهداف کاربردی آن اعمال فشار آنچنانی لازم نیست البته استحکام گیره گونیا مدریت یکی از امتیازات آن در مصرف طولانی مدت خواهد بود.در مورد کاربرد و اینکه مدریت یک اهرم بهتر از دواهرم خارجی کارایی دارد با شما موافق نیستم.بیشتر انتقاد اینجانب از مجموعه خوب مدریت قیمت های بالای آن می باشد چون نمونه مشابه هرچند از کیفیت ساخت پایین تری برخوردار است هر چند به دلار نرخ روز وارد شده مقرون بصرفه میباشد.ضمن سپاس از انتقاد پذیری مجموعه مدریت امیدواریم در نرخ گذاری محصولات به اصل رقابت هم توجه نمایند که بنظر میرسد با توجه به ساخت داخل بودن لازم است یه قیمت به مراتب کمتری بدست مصرف ککنده ایرانی برسد وبه سیاست سود کمتر و فروش بیشتر که نتیجه آن درامد بیشتر هم خواهد بود توجه شود.از آی چوب و مجموعه مدریت سپاسگزارم

        1. آیچوب گفت:

          دوست گرامی پاسارگاد عزیز
          سپاس از توجه شما.
          متن پیام شما برای مدیریت گروه ثنعتی مدریت ارسال خواهد شد. ما در آیچوب همیشه پیگیر نظرات انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان همراه هستیم و تک به تک نظرات را به مجموعه های مربوطه ارجاع خواهیم داد و پیگیر نتیجه هستیم.
          از مجموعه مدریت هم بابت پاسخگویی سپاسگذاریم.

      2. بهرام چوبین گفت:

        درود. بارها به کارمندان شرکت مدریت درخواست کرده ام فیلم کوتاهی از نحوه ریخته گری قالب ها و کلیپ های کوتاهی راجع به مراحل ابتدایی ساخت ابزارآلات مدریت را منتشر کنند تا صنعتگران ایرانی اعتماد بیشتری به اجناس وطنی پیدا کنند. اکثر برندهای سازنده شیرالات مدعی تولید داخلی هستند ولی با کمی تحقیق متجوه میشوی که اجتاس را از چین تحویل میگیرند و در داخل بسته بندی میکنند و به نام برند وطنی به خورد مصرف کننده ایرانی میدهند. با سپاس از آیجوب

        1. آیچوب گفت:

          درود بر شما بهرام عزیز
          بله درسته
          محصولات مدریت کاملا ایرانی هست و میشه با این کار مشتری رو مطمئن کردن که محصول ساخت ایران خریداری می کنند.

      3. سینا گفت:

        با سلام
        اتفاقا در حالت دو دسته مقاطع با ضخامت مختل به راحتی گونیا میشن در صورتی که در حالت تک دسته امکان پذیر نیست
        صمن اینکه اگر هدف از استفاده ازین گونیا جوشکاری درز داخلی باشه در مدل مدریت اصلا ممکن نیست ولی در مدل های دو دسته با توجه به فاصله تنظیمی به راحتی این اتفاق میفته

        خلاصه انقدر راحت تولیدات خارجی رو تخریب نکنید و همینجوری بگین جنسشون الومینیوم هست و …

        1. آیچوب گفت:

          سلام سینا عزیز
          اتفاقا با گیره مدریت می تونید ضخامت های مختلف رو گونیا کنید مثلا یک طرف 6 سانت و یک طرف دیگه 1 سانت باشه
          حتی می تونید روی گونیا پیچ ببندید که نبشی ها رو هم براتون گونیا کنه و نگه داره..
          با اطمینان میگیم گیره مدریت قوی تره و ارزون تره و دقت بسیار بالایی داره.

برای ثبت نظر لطفا وارد اکانت خود شوید ( عضویت رایگان است )

[dm-modal]