در, رپورتاژ آگهی, معرفی ابزار

معرفی و خرید یراق آلات درب کشویی چوبی راستیکور

خرید یراق آلات درب کشویی راستیکور

 درب کشویی چوبی یکی از انواع درب‌های مورداستفاده در صنعت ساختمان است. راستیکور یکی از برندهای مطرح تولیدکننده یراق‌آلات درب کشویی چوبی است که محصولاتش در بازارهای بین‌المللی هم راه‌یافته است.

 مجموعه ((تهران یراق)) افتخار دارد که برای اولین‌بار در ایران طیف گسترده‌ای از یراق‌آلات درب‌های ریلی دکوراتیو را با نام ((راستیکور)) تولید و به بازار ایران عرضه کند. تمامی محصولات این شرکت در داخل کشور تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این ریل‌ها در سبک‌های مختلف از سنتی تا مدرن تولید می‌شود.

شما در استفاده از کیت ریل کشویی درب محدودیت چندانی ندارید. یراق‌آلات “راستیکور” تنوع بسیار بالایی دارند و برای استفاده در سبک‌های مختلف دکوراسیون مناسب هستند. طیف گسترده محصولات راستیکور به شما اجازه می‌دهد طرحی متناسب با سایر اجزای دکوراسیون خانه‌تان انتخاب نمایید.

 سبک رایج برای ساخت درب‌های این سبک، روستیک است و برای ساخت درب‌های کشویی چوبی می‌توان از انواع چوب با جنس و بافت مختلف استفاده کرد. البته این نشان از محدودیت در اجرای طرح نیست و یراق‌آلاتی برای درب‌های مدرن هم موجود است.

تماشای ویدئو معرفی یراق درب کشویی راستیکور

 

 

تماشای این ویدئو با ترافیک نیم بها محاسبه خواهد شد!

مزایای استفاده از درب‌های کشویی چیست؟

 درب کشویی چوبی یکی از مدل‌های جذاب و متفاوت ساخت درب در سال‌های اخیر است.

 سازندگان یراق‌آلات، با الهام از درب‌های کشویی قدیمی، ریل‌هایی متناسب با دیزاین داخل ساختمان طراحی کرده‌اند. از مزایای استفاده سیستم ریل مخصوص درب کشویی می‌توان به کاربردی‌بودن، اشغال کمترین فضا برای باز شدن درب، جذابیت بسیار بالا، ارزش‌آفرینی و زیبایی خانه اشاره کرد.

 همان‌طور که می‌دانید فضای داخلی یک ساختمان از درب‌های مختلفی تشکیل شده است و هرکدام از این درب‌ها برای باز و بسته‌شدن به فضای زیادی نیاز دارند.

 باتوجه‌به اینکه درب ریلی در امتداد دیوار و بدون چرخش حرکت می‌کند، یک گزینه ایدئال برای استفاده در فضاهای کوچک است. همچنین می‌توان در یک راهرو یا اتاق کوچک این سیستم را جایگزین درب‌های لولایی کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ریل درب کشویی لطفاً با تماس بگیرید.

02177111020

 شما می‌توانید با استفاده از درب‌های کشویی مقدار زیادی از فضای اشغال شده خانه‌تان را خالی کنید. درب کشویی به‌راحتی باز و بسته می‌شود و نیاز به نیرو و توان زیادی برای جابه‌جایی آن نیست.

 به همین دلیل انتخابی مناسب برای افرادی است که امکان حرکت برای آن‌ها فراهم نیست یا به‌سختی حرکت می‌کنند. البته این ریل‌ها فقط مخصوص درب‌های بزرگ نیست و برای درب کابینت و میز کنسول هم می‌توان از آن استفاده کرد.

 در کنار اشغال کمتر فضای ساختمان می‌توان به زیبایی این نوع ریل‌ها و یراق‌آلات مربوط به آن اشاره کرد. همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، نمونه‌های بسیار زیبایی از این یراق‌ها تولید می‌شود.

خرید در کشویی راستیکور

ریل‌های کشویی چه وزنی را تحمل می‌کنند؟

 ساختار ریل‌های کشویی از فلز است و توانایی تحمل وزن درب تا ۸۰ کیلوگرم را دارند. باتوجه‌به اینکه درب‌های چوبی یا شیشه‌ای رایج مورداستفاده در ساختمان وزنی کمتر از ۸۰ کیلوگرم دارند، مشکلی در استفاده از این ریل‌ها نخواهید داشت.

 در صورت استفاده از چوب‌های سنگین‌تر مانند اسلب بر روی این ریل‌ها پیشنهاد می‌کنیم از مدل‌های دوچرخ استفاده کنید. در این سیستم درب بر روی چهارچرخ حرکت می‌کند که امکان حرکت آرام‌تر را فراهم می‌شود.

 البته نکته بسیار مهم‌تر برای درب‌های سنگین، تحمل دیوار ساختمان است. در واقع دیوار باید توانایی تحمل فشار را داشته باشد. ساختار ریل بسیار محکم و قدرتمند است.

خرید ریل‌های کشویی برای درب

ریل‌های راستیکور برای چه درب‌هایی مناسب هستند؟

 از این ریل‌ها برای درب‌های فضای داخل ساختمان مانند اتاق‌خواب، سرویس بهداشتی، میزهای کنسولی، انباری‌ها و… استفاده می‌شود.

 شما امکان استفاده از سبک‌های مختلف درب با متریال مختلف را خواهید داشت. مجموعه ((راستیکور)) ریل‌های مخصوص درب‌های شیشه‌ای و فلزی و چوبی را آماده ارائه به مشتریان گرامی دارد.

 خصوصیت ویژه این ریل‌ها وجود تکنولوژی آرام‌بند در ریل‌ها است. این تکنولوژی مانع از آسیب رسیدن به دستان شما در زمان بسته‌شدن ریل خواهد شد.

جنس ریل و یراق‌آلات راستیکور و روش نصب آن چگونه است؟

 جنس ریل و تمامی یراق‌آلات تولید شده از آهن است و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشارهای ناشی از باز و بسته‌شدن درب دارد. کیت کامل یراق‌آلات راستیکور شامل تمامی پیچ‌ها و تجهیزات موردنیاز برای نصب ریل بر روی درب و دیوار است.

 این پکیج شامل ریل، هنگر (قرقره)، اتصالات و راهنمای زیر درب است. برای نصب یراق‌آلات کشویی درب نیاز به تخصص بالایی نیست و هر استادکار نجار توانایی نصب آسان آن را خواهد داشت.

 البته مجموعه راستیکور برای خریداران خود ویدئو (انیمیشن) اختصاصی روش نصب دقیق تجهیزات را تهیه کرده است و در اختیار خریداران محصولات خود قرار می‌دهد.

خرید یراق‌آلات راستیکور

آیا از این ریل می‌توان برای درب‌های ورودی استفاده کرد؟

 هرچند که می‌توان از قفل برای بستن درب‌های کشویی استفاده کرد؛ اما با توجه به اهمیت حفظ امنیت خانه، برای ساخت درب ورودی معمولاً از درب کشویی استفاده نمی‌شود. برای درب‌های داخل ساختمان هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

 درب کشویی پس از نصب بین 2 تا ۱۰ میلی‌متر از دیوار فاصله دارند که این فضا را می‌توان با استفاده از نوارهای درزگیر موجود در فروشگاه‌های ابزار یراق پوشش داد.

  خرید یراق‌آلات راستیکور

خرید ریل و یراق‌آلات درب کشویی

 در بازار ایران به‌صورت محدود این ریل‌ها و تجهیزات آن به کشور وارد می‌شد. قیمت این محصول وارداتی برای استادکار ایرانی به‌مراتب بالاتر محصولی است که در داخل کشور قابلیت تولید داشت.

 مجموعه تهران یراق تمامی تجهیزات پکیج ریل درب کشویی را در داخل کشور، باکیفیت بالا و قیمت مناسب با نام “راستیکور” به مشتریان گرامی عرضه کرده است. همان‌طور که در ویدئو بالا مشاهده کردید، با حضور در مجموعه راستیکور تلاش کردیم شما را بیشتر با این مجموعه تولیدی آشنا کنیم.

خرید نردبان ریلی

خرید یراق‌آلات راستیکور

خرید در کشویی

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ریل درب کشویی لطفاً با تماس بگیرید.

02177111020

12 نظر در “معرفی و خرید یراق آلات درب کشویی چوبی راستیکور

  1. شهلا رضانؤاد گفت:

    خیلی جالب بود.من قبل از اینکه با شما آشنا بشم از یه برندی به نام درب کشویی سپاهان که فکنم از محصولات شما هم استفاده میکنن این کالا رو تهیه کردم و همین مارک روستیک روی ریل هستش.خیلی با کیفیت هستش و اصلا بهش نمیخوره ایرانی باشه! و قیمتش هم معقول بود و نصب خوبی هم انجام دادن برام و کلی آشپزخونه ما زیبا تر شده و حس بهتری بهش دارم

    1. آیچوب گفت:

      سپاس از همراهی شما

  2. شهریار گفت:

    دمت گرم خیلی وقت بود دنبالش بودم

  3. روح باران گفت:

    یاد ٱیچوب قدیمی بخیر

    1. آیچوب گفت:

      آیچب قدیم چطور بود؟!

      1. روح باران گفت:

        پر از کارهای زیبا چوبی نه تبلیغات و… الان اینجا شده Itools

        1. آیچوب گفت:

          ببخشید که آیچوب محتوای خودش رو با دیدگاه شما تنظیم نکرده!

  4. سعید گفت:

    سلام قیمتش چنده ممنون

    1. آیچوب گفت:

      سلام
      لطفا با شماره ۰۲۱۷۷۱۱۱۰۲۰
      تماس بگیرید.

  5. جاسم گفت:

    آیا باز و بسته شدن صدای مناسبی داره؟

    1. آیچوب گفت:

      سلام جاسم.
      لطفا از مشاورین گروه راستیگور بپرسید.حتما به شما پاسخ خواهند داد.

  6. علی گفت:

    من این ریل رو از مجموعه راستیکور تهیه کردم، خیلی عالی بود. مخصوصا الان که سیستم آرام بند هم داره که واقعا محشره…
    البته قبلا ریل های ترکیه ای استفاده می کردم که سه برابر این مدل قیمت داشت و کیفیتش مثل راستیکور نبود. خلاصه اینکه دمتون گرم که در ایران تولید می کنید .

برای ثبت نظر لطفا وارد اکانت خود شوید ( عضویت رایگان است )