رپورتاژ آگهی, گیره, مدریت, معرفی ابزار

معرفی و خرید اسلب گیر مدریت، ابزاری کارآمد برای حمل اسلب

خرید اسلب گیر مدریت

 اسلب گیر مدریت یکی از کاربردی‌ترین ابزارها برای جابه‌جایی اسلب‌های سنگی و چوبی سنگین است. ساختار اسلب گیر ساده است؛ اما این توانایی را به حمل‌کننده‌های اسلب می‌دهد که به‌راحتی اسلب‌های سنگین را جابه‌جا کنند.

 در صنعت سنگ و چوب گاهی اسلب‌های برش شده وزن زیاد و ابعاد بزرگی دارند. حمل این ورق‌ها به‌تنهایی و یا حتی با کمک دو اپراتور امکان‌پذیر نیست و از ۴ نفر برای حمل این ورق‌های سنگین استفاده می‌شود.

 در روش‌های سنتی حمل با استفاده از دست و نیروی انگشتان برای گرفتن و حمل اسلب استفاده می‌شود که روشی سخت و خطرناک و خسته‌کننده است.

شرکت آداک آریو ابزار با طراحی و تولید اسلب گیر مخصوص حمل ورق‌های سنگین بخش از مشکلات پیش روی کارگران زحمت‌کش را مرتفع کرده است. این ابزار بیشتر در کارگاه‌ها و کارخانه‌های سنگ‌بری مورداستفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی اسلب گیر مدریت

 اسلب گیر مدریت دارای دو دستگیره در چپ و راست است و به‌صورت دونفره استفاده می‌شود. هم‌زمان با بالا کشیدن دستان اپراتورها برای بلندکردن اسلب، فک‌های آن باقدرت به بدنه می‌چسبد و اسلب به‌راحتی از زمین بلند می‌شود.

 اساس کار اسلب گیر به‌صورت جفت است و هم‌زمان چهار اپراتور (کارگر) باید برای حمل همکاری کنند.

خرید اسلب گیر مدریت

 اسلب گیر مدریت قابلیت حمل اسلب‌های سنگین تا ۳۰۰ کیلوگرم را دارد. جنس بدنه از فولاد سخت‌کاری شده و با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده شده است. رنگ الکترواستاتیک مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، رطوبت و تغییرات دمایی دارد.

 دو دستگیره پلاستیکی نرم و مقاوم این ابزار از سُر خوردن و آسیب به دستان جلوگیری می‌کند.

چهار لقمه لاستیکی به قطر ۳۰ میلی متر از دو طرف قطعات سنگی را در بر می‌گیرند. لاستیکی بودن این لقمه‌ها مانع از ایجاد آسیب به سنگ می‌شود. حداکثر ضخامت کار گیر این ابزار ۶۰ میلی متر است. به عبارتی شما می‌توانید ورق‌های یا اسلب‌های تا ضخامت ۶ سانتی‌متر را جابه‌جا کنید.

 تمامی اتصالات این ابزار با استفاده از پیچ و مهره‌های فولادی به هم متصل شده‌اند که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار دارند.

خرید اسلب گیر نجاری

خرید اسلب گیر مدریت

گروه صنعتی مدریت تمامی محصولات خود از جمله اسلب گیر را بدون واسطه و مستقیم به خریداران محترم عرضه می‌کند. برای خرید اسلب گیر لطفاً با بخش فروش گروه صنعتی مدریت تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۳۴۱۴۲۵

۰۹۱۹۸۷۰۰۴۷۰

خرید اسلب گیر مدریت

سلب مسئولیت: این نوشته یک محتوای تبلیغاتی به سفارش تبلیغ دهنده است. لطفاً قوانین سایت را مطالعه کنید.

برای ثبت نظر لطفا وارد اکانت خود شوید ( عضویت رایگان است )