اره, اره دیسکی/گردبر, تیغه ابزار برشی, معرفی ابزار

بررسی و خرید تیغ اره دیسکی اینترنشنال ایتالیا (international)

خرید تیغ اره دیسکی اینترنشنال ایتالیا

 تیغ اره دیسکی اینترنشنال ایتالیا یکی از تازه‌واردهای صنعت چوب ایران است. این تیغ اره دیسکی توسط شرکت ابزار عمویی به بازار ایران وارد شده است.

 از تیغ اره دیسکی در صنعت چوب برای برش انواع ورق‌های چوبی مانند ام‌دی‌اف، لترون، نئوپان (تخته فشرده چوبی)، فینگر جوینت، پروفیل‌های چوبی و… استفاده می‌شود.

 تیغه اره دیسکی به‌تنهایی کاربرد ندارد و برای استفاده از آن باید از دستگاه‌هایی مانند اره میزی، دورکن و… استفاده کنید.

 در این نوشته از مجموعه‌های آموزش نجاری آیچوب به معرفی تیغه اره دیسکی international (اینترنشنال) ایتالیا می‌پردازیم. این محصول توسط شرکت ابزار عمویی به بازار ایران وارد و عرضه شده است. باتوجه‌به خط‌مشی ابزار عمویی مطمئن هستیم که ابزار پیش روی ما در رده محصولات باکیفیت در مقایسه با هم‌ترازان خود قرار دارد.

 در ادامه به بررسی تیغه 30 سانتی‌متری (قطر 30) مخصوص برش MDF اینترنشنال می‌پردازیم. با ما در ادامه همراه باشید.

موارد استفاده از تیغه اره دیسکی اینترنشنال

 از این مدل تیغه برای برش انواع ورق‌های ام‌دی‌اف و لترون که دارای روکش هستند استفاده می‌شود. در این تیغه چینش دندانه‌ها به‌صورت یکی در میان با هم متفاوت است. یک دندانه عملیات باربرداری و دندانه دیگری پرداخت را انجام می‌دهد تا در زمان‌برش لب‌پریدگی ایجاد نشود.

 برای برش چوب و صفحه‌های سالید چوبی پیشنهاد می‌شود از تیغه‌های مخصوص چوب استفاده کنید. تیغه‌های مخصوص چوب دندانه‌های کمتر و با ارتفاع بلندتری دارند و تعداد دندانه‌های آن‌ها کمتر از تیغه‌ام دی اف است. همچنین در جنس دندانه‌های تیغه هم تفاوت‌های وجود دارد.

 ما در نوشته‌های پیشین در مورد انواع تیغه‌های مورداستفاده در صنعت چوب و تفاوت تیغه‌های چوب و ام‌دی‌اف با شما همراهان گرامی آیچوب صحبت کرده بودیم.

تماشا آنلاین ویدئو معرفی تیغ اره دیسکی اینترنشنال

 

تماشای این ویدئو برای شما با ترافیک نیم بها محاسبه می شود!

مشخصات فنی تیغه اره دورکن international

تیغ اره دیسکی اینترنشنال از نظر ساختار فنی شبیه به بیشتر تیغه‌های موجود در بازار است؛ اما در جزئیات تفاوت‌ها و شاید بهتر بگوییم قابلیت‌های بیشتری دارد.

تیغه اره دورکن international

 قطر این تیغه 30 سانتی‌متر است و 96 دندانه دارد. سوراخ شفت این تیغه از نوع استاندارد 30 میلی‌متری است و برای استفاده در انواع دستگاه‌های برش و دورکن می‌توانید از آن استفاده کنید. حداکثر دور پیشنهادی برای استفاده از این تیغه 6500 RPM دو در دقیقه است که عددی مناسب برای استفاده در اکثر دورکن های موجود در بازار است.

 جنس بدنه تیغ اره دیسکی اینترنشنال از استیل هست که در مقایسه با رقبای خودش مقاومت و استقامت بیشتری در برابر تاب گرفتگی دارد. در بخش دندانه هم جنس الماسه های آن از تنگستن کارباید است که با حروف اختصاری TC یا HW شناخته می‌شود.

 سایز دندانه‌های تیغه به شما این اجازه را می‌دهد که بتوانید تعداد دفعات بیشتری تیغه را تیز کنید.

ویژگی‌های فنی تیغه اره دیسکی international

تیغه اره دیسکی international

 

تکنولوژی Frozen تیغه اره دیسکی اینترنشنال

در تیغه اره دیسکی international ایتالیا از تکنولوژی FROZEN استفاده شده است. در این سیستم یک‌لایه پوشش مخصوص روی بدنه تیغه اجرا می‌شود که از سایش و اصطکاک زیاد بین چوب و تیغه جلوگیری می‌کند. همچنین این لایه موجب می‌شود تا صمغ چوب و رزین به بدنه نچسبد و از لنگ زدن اره جلوگیری می‌شود.

شیار انبساط Expansion slot

تیغه اره دیسکی

در قسمت لبه تیغ اره دیسکی اینترنشنال شیارهای عصایی شکلی وجود دارد که به آن شیار انبساط هم گفته می‌شود. این شیار از تاب گرفتگی تیغه در زمان گرم و سردشدن جلوگیری می‌کند. اگر علاقه‌مند به جستجو در این مورد هستید، به این شیار Expansion Slot گفته می‌شود.

شیار بالانس Balancing تیغ اره دیسکی اینترنشنال

خرید تیغه اره دیسکی

در میان نقطه مرکزی و نقطه بیرونی این دیسک یک حلقه فرورفته وجود دارد که به آن شیار بالانس می‌گویند. این فرورفتگی هم در کنار دیگر تکنولوژی‌های به کار رفته در این تیغه به‌صورت اختصاصی برای هر تیغه ایجاد می‌شود تأثیر بسزایی در کیفیت برش دارد.

تکنولوژی کاهش صدا LOW NOISE SAWBLADES

 

خرید تیغه اره نجاری

همچنین برای کم‌کردن نویز تیغ اره دیسکی اینترنشنال شیارهایی به شکل S برعکس وجود دارد که در داخل آن موادی از نوع پلی‌اورتان تزریق شده است. ساختار کلی شیار و مواد موجود در آن از لرزش زیاد تیغه و ایجاد صدای بالا جلوگیری می‌کند و در نهایت برشی کم‌صداتر و دقیق‌تر خواهید داشت.

خرید تیغه اره دورکن اینترنشنال ایتالیا

خرید تیغه اره دورکن اینترنشنال ایتالیا

 شرکت ابزار عمویی به‌عنوان یکی از شرکت‌های صاحب‌نام و معتبر در صنعت چوب این تیغه و مدل‌های مختلف دیگر اینترنشنال را به بازار ایران عرضه کرده است.

 شرکت ابزار عمویی بیش از ۵۰ سال در زمینه واردات انواع تیغ اره‌های مخصوص صنعت چوب فعالیت دارد. به‌جرئت می‌توان ابزار عمویی را یکی از بهترین انتخاب‌ها در زمینه انواع تیغ اره‌ها (اره نواری و دیسکی و گندگی و…) دانست.

 تعهد و رفتار حرفه‌ای از ویژگی‌های بارز این شرکت است.

 برای خرید تیغ اره دیسکی اینترنشنال و دیگر تیغه‌های مورداستفاده در صنعت چوب اعم از تیغه اره نواری، تیغه دورکن، تیغه‌فرز میزی، تیغه اور فرز و… با ابزار عمویی تماس حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفاً تماس بگیرید

۰۲۱۸۸۵۲۴۶۳۶

منبع: آیچوب

برای ثبت نظر لطفا وارد اکانت خود شوید ( عضویت رایگان است )

[dm-modal]