رپورتاژ آگهی, کفپوش

خرید لمبه چوبی و کفپوش چوبی در کارخانه تولید چوب قهرمانی

خرید لمبه چوبی و کفپوش چوبی

 خرید لمبه چوبی با توجه حساسیت‌های ویژه ای که هر نجار نسبت به آن دارد، پیچیده است. در واقع شما باید باتوجه‌به نوع پروژه اقدام به سفارش لمبه در متراژ و ابعاد موردنظرتان کنید.

 کارخانه تولید چوب قهرمانی یک از شرکت‌های فعال در زمینه فروش و تولید پروفیل‌های چوبی است. چوب نراد یا چوب روسی جزو باکیفیت‌ترین و کاربردی‌ترین چوب‌های مورد استفاده در صنایع چوب دنیا بوده و در بحث تولید محصولات چوبی ساختمانی نیز بسیار پرکاربرد است.

 از چوب نراد می‌توان در ساخت محصولاتی چون کف‌پوش، دیوار پوش، لمبه، نرده، درب، پنجره، زهوار و بسیاری دیگر از محصولات منزل استفاده کرد.

 در این مقاله قصد معرفی کارخانه تولید چوب قهرمانی، تولید کننده فراورده‌های چوب روسی یا چوب نراد را داریم. اگر قصد خرید لمبه، خرید چوب روسی، خرید قرنیز چوبی، خرید دیوار پوش چوبی، خرید کف‌پوش چوبی و… را دارید، با ما در ادامه همراه باشید. همچنین ویدئو کامل کارگاه گردی در کانال یوتیوب آیچوب منتشر شده است.

 کارخانه تولید چوب قهرمانی به‌جرئت جزو برترین کارخانه‌های تولید محصولات چوبی کشور به شمار می‌رود. یکی از برجسته‌ترین مزیت‌های رقابتی این کارخانه استفاده از چوب روسی باکیفیت است. به دلیل موقعیت مکانی کارخانه قهرمانی در شمال کشور، همیشه بهترین چوب‌ها در دسترس کارخانه است.

تماشای ویدئو کارگاه گردی در کارخانه تولید چوب قهرمانی

برای اینکه دید بهتری از کارخانه تولید چوب قهرمانی و خدمات و محصولاتشان داشته باشید، تیم آیچوب در این کارخانه حاضر شد و تلاش کردیم شما را با بخش های مختلف این کارخانه آشنا کنیم.

 

تماشای این ویدئو در برخی اپراتور ها با ترافیک نیم بها محاسبه می شود!

 چوب نراد یا همان چوب روسی که از کشور روسیه وارد کشور می‌شود در گمرک بهترین چوب‌ها توسط کارشناسان این کارخانه انتخاب و جهت تبدیل به سایر محصولات وارد کارخانه می‌شود. به دلیل ورودی عالی و باکیفیت، درنهایت خروجی بسیار باکیفیتی نیز خواهیم داشت.

 پس از مرحله انتخاب چوب مناسب، چوب‌ها وارد خط تولید می‌شوند و توسط دستگاه‌های نیمه اتوماتیک پروسه تولید را طی می‌کنند. نیمه اتوماتیک بودن دستگاه‌ها، هم دقت برش و پردازش را تضمین می‌کند و هم باعث اشتغال بسیاری از جوانان ایرانی در کارخانه صنایع چوب قهرمانی می‌شود.

 در ادامه، مراحل و طرز کار یکی از دستگاه‌های جذاب و حرفه‌ای کارخانه بنام اره فلکه را با هم مورد بررسی و بازدید قرار می‌دهیم.

 تنه‌های درخت درون دستگاه اره فلکی قرار گرفته و با کمک سنسورهایی که در دستگاه تعبیه شده و تنظیماتی که به آن داده می‌شود، عملیات برش‌کاری شروع می‌شود. چوب‌ها با سرعت و دقت عالی در اندازه‌ها و ضخامت‌های مختلف توسط دستگاه اره فلکه برش داده می‌شوند. تکه‌های چوب برش داده شده، به وسیله خود دستگاه به سمت جلو هدایت می‌شوند تا مراحل بعدی را طی کنند.

لمبه چوبی صنایع چوبی قهرمانی

 با وجود این سنسورها و تنظیمات خطا به حداقل ممکن می‌رسد و کیفیت الوارهایی که دستگاه تحویل می‌دهد کم‌نظیر است. قطعاتی که با کمک دستگاه اره نواری یا اره فلکه برش داده شده‌اند در محلی دپو شده تا وارد مرحله بعد یعنی ساخت قطعات گوناگون شوند.

 لمبه چوبی یکی از اصلی‌ترین محصولات تولیدی این کارخانه است که با دستگاه اتوماتیک مولدر تولید می‌شود. چوب خام و برش خورده وارد دستگاه مولدر شده و توسط قسمت‌های مختلف از قبیل ابزار زنی کف، رو و بغل و درنهایت قسمت عملیات پرداخت، تبدیل به لمبه چوبی بسیار باکیفیت می‌شود.

 در کارخانه صنایع چوب قهرمانی چالش‌هایی که نجارها با آن‌ها مواجه هستند به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته و در ساخت محصولات چوبی تمام این موارد لحاظ شده است؛ برای مثال عمق و فرم شیارها، زبانه‌ها، فاق و دیگر جزئیات بادقت هرچه تمام انجام شده است. وجود شیارهایی که در تصویر می‌بینید جلوی تابیدگی و پیچیدگی لمبه ها را می‌گیرد.

 پس از تولید محصولات به سراغ مرحله‌ی بسته‌بندی آن‌ها می‌رویم. متأسفانه امروزه صنعت چوب کشور به مبحث بسته‌بندی توجه چندانی ندارد.

 کارخانه چوب قهرمانی در صدد رفع این معضل برآمده و تمامی محصولات چوبی اعم از لمبه، کف‌پوش، دیوار پوش، پروفیل، پله، نرده و غیره پس از اتمام کار، در مرحله بسته‌بندی کاملاً وکیوم و پرس شده و در برابر تغییرات آب‌وهوایی، رطوبت و حشرات تا حد بسیار بالایی مقاوم می‌شوند و در حمل‌ونقل نیز آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود.

 حالا که با بخش کوچکی از دستگاه‌ها و مراحل ساخت در کارخانه صنایع چوب قهرمانی آشنا شدیم به معرفی محصولات آن می‌پردازیم.

دیوار پوش چوبی

دیوار پوش چوبی

دیوارپوش‌ها در سایزها و ضخامت‌های مختلف تولید می‌شوند. دیوارپوشی که در تصویر مشاهده می‌کنید طرح کنده است و برای نمای چوبی ساختمان‌ها بسیار شیک و کاربردی هست. همچنین شما می‌توانید طرح و سایز دلخواه خود را سفارش دهید تا با مرغوب‌ترین چوب نراد و بالاترین کیفیت برایتان آماده و تهیه کنند.

کف‌پوش چوبی

کف‌پوش چوبی

کف‌پوش‌های ساخته‌شده توسط صنایع چوب قهرمانی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین زیبایی خاصی را به منازل شما هدیه می‌کنند. این کف پوش ها در ضخامت ها و طرح های مختلفی تولید می شوند. البته امکان ترمو کردن این کفپوش ها هم وجود دارد.

دست‌انداز پله چوبی

دست‌انداز پله چوبی

اگر درزمینهٔ پله‌های چوب فعالیت دارید این هند ریل‌ها و یا همان دست‌اندازهای چوبی گزینه‌ای بسیار عالی هستند که به‌خوبی بر روی آن‌ها پرداخت و فینیشینگ صورت گرفته است. به این دست انداز ها هندریل هم گفته می شود.

 

نبشی چوبی

نبشی چوبی

انواع نبشی در مدل‌ها و طرح‌های مختلف توسط صنایع چوب قهرمانی ساخته می‌شوند که کافی است بسته به نوع کار و فعالیت خود و یا بسته به دیزاین ساختمانتان یک یا چند مدل از آن‌ها را انتخاب کنید.

 

لمبه چوبی

لمبه چوبی

 لمبه ها هم مانند تمامی محصولات کارخانه قهرمانی تنوع بسیار زیادی دارند و همین‌طور کیفیت پرداخت لبه‌ها بسیار مورد توجه و خوشایند است.

 نکته‌ای که هنگام خرید لمبه ها باید به آن توجه کنید چفت شدن کامل فاق و زبانه آن است؛ زیرا در بسیاری اوقات تولیدکنندگان فقط به ظاهر لمبه ها (قسمت رویی) توجه می‌کنند و از جزئیات و قسمت پشت کار غافل‌اند.

 همان‌طور که در تصویر نظاره می‌کنید در ساخت لمبه های صنایع چوب قهرمانی دقت فوق‌العاده‌ای به خرج داده شده و فاق و زبانه به طور بی‌نقصی در هم چفت می‌شوند.

قرنیز چوبی

قرنیز چوبی

اگر در کار نصب قرنیز یا دیزاین دکوراسیون داخلی هستید می‌توانید انواع مختلف قرنیز را در وب‌سایت یا پیج اینستاگرام صنایع چوب قهرمانی مشاهده کرده و خریدی با اطمینان کامل را تجربه کنید. این قرنیزها هم در مدل‌های مختلف در کارخانه چوب قهرمانی تولید می‌شوند.

سخن پایانی

یقین داشته باشید ما در آیچوب قدردان اعتمادی که به ما دارید هستیم و محصولات درجه یک و بهترین‌ها در عرصه تولید محصولات چوبی کشور را معرفی می‌کنیم تا در شأن شما عزیزان باشد. ما به دنبال این هستیم که شما بتوانید با خیالی آسوده خرید کنید.

کارخانه صنایع چوب قهرمانی جزو معدود کارخانه‌هایی است که محصول تحویل داده به شما را تضمین می‌کند و علاوه بر آن، تمامی محصولات دارای خدمات پس از فروش نیز است و همین موضوع نشان می‌دهد که صنایع چوب قهرمانی چقدر نسبت‌ به کیفیت محصولات خود اطمینان دارد.

برای خرید محصولات چوبی قهرمانی می‌توانید به اطلاعاتی که در ذیل درج‌شده مراجعه نمایید.

آدرس: مازندران – سرخرود – کارخانه چوب قهرمانی

شماره تماس:

01144882315

09119711124

منتظر مقاله‌های بعدی ما باشید؛ با دست پر به خدمتتان می‌آییم.

منبع آیچوب

برای ثبت نظر لطفا وارد اکانت خود شوید ( عضویت رایگان است )

[dm-modal]