ابزارهای دریل‌کاری, پیچ‌بند, رپورتاژ آگهی, معرفی ابزار

تست و جعبه گشایی دریل شارژی مکس MAKS | پیچ بند مکس بخریم یا نخریم؟

جعبه گشایی دریل شارژی مکس MAKS

 دریل پیچ بند شارژی مکس یکی از تازه‌واردهای بازار ایران است. باتوجه‌به قیمت بسیار پایین این دریل شارژی توجه خریداران دریل پیچ بند شارژی و به‌خصوص استفاده‌کنندگان خانگی و خویش سازها به سمت این محصول جلب شده است. در این نوشته به معرفی این دریل شارژی و قابلیت‌های فنی آن خواهیم پرداخت. با ما در ادامه همراه باشید.

 اگر دوست دارید معرفی کامل این محصول را تماشا کنید، لطفاً از ویدئو فارسی / اختصاصی آیچوب موجود در این صفحه دیدن کنید تا دید بهتری برای خرید پیچ بند شارژی مکس داشته باشید.

تماشا ویدئو معرفی و بررسی پیچ بند شارژی MAKS

 

تماشا این ویدئو با ترافیک نیم بها محاسبه می شود!

مشخصات فنی و شکل ظاهری دریل شارژی MAKS

 پیچ بند شارژی MAKS در سه مدل DL1 و DL2 و DL2B در بازار موجود هستند. مدل DL1 دارای یک جعبه کارتی استفاده که یک عدد باتری و یک عدد شارژر در داخل آن موجود است. مدل DL2 دارای جعبه کارتنی است که یک عدد باتری اضافه دارد. مدل DL2B دارای جعبه BMC و باتری اضافه است. در این نوشته به بررسی دریل شارژی DL1 مکس می‌پردازیم.

 این دریل پیچ بند شارژی از نظر ظاهری بسیار شبیه به پیچ بندهای موجود در بازار است. بدنه این دریل از پلاستیک عایق دوبل است. اگر از همراهان قدیمی آیچوب باشید، حتماً می‌دانید که پلاستیک عایق دوبل متریال پرکاربرد در صنعت برای ساخت ابزارهای برقی و شارژی است. پلاستیک عایق دوبل در کنار مستحکم بودن، مانع از برق‌گرفتگی اپراتور در اثر اتصال بدنه قطعات الکترونیکی داخل دستگاه می‌شود.

باتری پیچ بند شارژی

 

 در بخش‌های که دست با بدنه برخورد می‌کند از لاستیک‌های ضدلغزش و مقداری نرم برای ایجاد حس بهتر در زمان کار با دستگاه استفاده شده است. کیت باتری این دستگاه از سه باتری قلمی شارژی تشکیل شده است که در مجموع 12 ولت توان برای راه‌اندازی این دستگاه توان می‌دهند.

 بر روی باتری این دستگاه یک پورت شارژ وجود دارد که با استفاده از شارژ سوزنی همراه با این دستگاه می‌توان این باتری را شارژ و آماده‌به‌کار کرد.

دریل شارژی MAKS

 با استفاده از شستی متصل به دیمر می‌توان سرعت چرخش سه‌نظام را باتوجه‌به هدفتان تنظیم کنید. البته یک سلکتور دوحالته هم امکان تنظیم دور تند و کند را برای شما فراهم می‌کند. در دور تند گشتاور پایین؛ اما سرعت چرخش بالاست. در دور کنید، سرعت چرخش سه‌نظام کم؛ اما گشتاور آن بالاتر است.

 مانند همه دریل پیچ بندهای شارژی یک سلکتور دوحالته در بالای شستی دیمر وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان جهت چرخش موتور را به چپ‌گرد و راست‌گرد تغییر داد.

دریل شارژی MAKS

 در قسمت انتهایی سه‌نظام ترکمتر دستگاه وجود دارد که اعداد موجود بر روی یقه ترکمتر، کام‌های مختلف آن را برای نمایش می‌دهد. اگر برای مقدار سفتی پیچ‌ها در نظر دارید محدودیت ایجاد کنید، می‌توانید با استفاده از این سیستم، مانع از سفت‌شدن بیش از حد پیچ شوید. درواقع سه‌نظام به‌محض رسیدن به گام موردنظر خلاص می‌شود و دیگر چرخش ندارد. این قابلیت برای دوستان تعمیرکار (برق و مکانیک و…) بسیار کارآمد است.

 سه نظام دریل شارژی مکس هم مانند همتایان خود از نوع اتوماتیک است که امکان نصب مته‌ها 3 تا 10 میلی متری را بر روی این سه نظام دارید.

 سه نظام دریل شارژی مکس

دریل شارژی مکس در یک نگاه

دریل پیچ‌گوشتی شارژی 12 ولت لیتیوم مجهز به موتور پر قدرت با قابلیت عملکرد فوق‌العاده
مجهز به گیربکس دو دور جهت افزایش اثربخشی کارکرد حین پیچ کاری و سوراخ‌کاری در صنایع مختلف
مجهز به چراغ آل ای دی جهت کارکرد بهینه در محیط‌های کم‌نور و تاریک
قابلیت خنک‌کنندگی بهینه موتور جهت طول عمر بیشتر دستگاه
به همراه شارژر، یک عدد باتری، دفترچه راهنما

 دارای سه نظام خودکار

خرید دریل شارژی مکس

تجربه آیچوب از کار با پیچ بند شارژی مکس

 باتوجه‌به قیمت پایین این محصول و ناشناخته بودن آن تصمیم گرفتیم که این بار این محصول را برای تست و بررسی به کارگاه آیچوب بفرستیم. حدود 20 روز از این دستگاه برای باز و بسته کردن پیچ‌ها و سوراخ‌کاری‌های محدود استفاده کردیم و درنهایت به این نتیجه رسیدیم که این پیچ بند شارژی گزینه‌ای مناسب برای استفاده در سطح خانگی و خویش ساز و استفاده سبک است.

 قیمت بسیار خوب آن این امکان را به شما می‌دهد که با خیالی آسوده از بابت خراب‌شدن باتری و حتی دستگاه از آن استفاده کنید! به عبارتی قیمت این دستگاه با قیمت باتری یک پیچ بند شارژی برند برابری می‌کند. از نظر کارایی هم به‌خوبی انجام‌وظیفه کرد و حتی در فشارهای زیاد هم مشکلی به وجود نیامد.

 ما پیشنهاد می‌کنیم کمی منطقی باشیم و انتظار ما از این پیچ بند در حد یک پیچ بند شارژی 385 هزارتومانی (مرداد 1400) باشد. درواقع بهتر است بگوییم ارزش خرید این ابزار نسبت به قیمتش، بالاست.

پیچ بند شارژی مکس

قیمت پیچ بند شارژی مکس

 این دریل پیچ بند شارژی از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم‌رده‌های موجود در بازار است؛ اما نکته‌ای که بسیار جلب‌توجه می‌کند، قیمت ارزان این دستگاه است. دریل پیچ بند شارژی مکس هم اکنون در فروشگاه اینترنتی کیف ابزار در دسترس است (مرداد 1400)

 اگر گشتی در فروشگاه‌های اینترنتی ابزار بزنید، با قیمت‌های متنوعی از دریل پیچ بند شارژی مواجه می‌شود. قیمت این دستگاه‌ها در بازار از 650.000 تا 1.800.000 تومان متغیر است. درواقع اگر بخواهید این دستگاه را با برندهای (بسیار شبیه به آن) مقایسه کنیم، با اختلاف قیمت دو برابری مواجه می‌شوید.

 شاید بتوان این سناریو را مطرح کرد که همه این دریل‌ها در یک کارخانه ساخته می‌شوند و فقط نام سفارش‌دهنده و طرح لوگو موجود روی آن و رنگ دستگاه متفاوت است!

 به عبارتی اگر به دنبال خرید پیچ بند شارژی ارزان هستید و استفاده کم و در حد خانگی و کارگاه‌های کوچک و خویش ساز دارید، خرید دریل شارژی مکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

منبع: آیچوب

2 نظر در “تست و جعبه گشایی دریل شارژی مکس MAKS | پیچ بند مکس بخریم یا نخریم؟

  1. مرتضی گفت:

    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    1. علی خرمی گفت:

      سپاس از شما

برای ثبت نظر لطفا وارد اکانت خود شوید ( عضویت رایگان است )