اره, برش‌کاری, رپورتاژ آگهی, معرفی ابزار, هیوندای

بررسی ۵ اره زنجیری موتوری بنزینی هیوندای + ویدئو تست فارسی

خرید اره زنجیری موتوری بنزینی هیوندای

اره زنجیری هیوندای در مدل‌های متنوعی در بازار ایران موجود هستند. شما می‌توانید بر اساس نوع نیاز خود، اره زنجیری بنزینی مناسب را خریداری کنید و در این نوشته به‌صورت کلی به معرفی این 5 مدل اره زنجیری می‌پردازیم و در نوشته‌های بعدی هم به معرفی هر یک از این اره زنجیری‌ها به‌صورت جداگانه می‌پردازیم.

مدل‌های اره زنجیری هیوندای

 در حال حاضر (فروردین 1400) هیوندای 5 مدل اره زنجیری بنزینی خود با نام‌های Turbo 760 و Techno 700 و Turbo 650 و Turbo 260 و Turbo 865 به بازار ایران عرضه کرده است. به همکاری فروشگاه اینترنتی کیف ابزار در فضایی متفاوت از استودیو آیچوب تنه‌های درخت از قبل برش شده باغی را با استفاده از این اره موتوری‌های بنزینی برش دادیم تا دید بهتری نسبت به این مدل‌ها داشته باشیم.

 درواقع هدف این بود که هر یک از این مدل اره زنجیری‌ها را محک بزنیم تا درک بهتری از توان و قابلیت‌های هر یک داشته باشیم. در ادامه توضیحاتی در مورد این مدل‌ها ارائه خواهد شد و در پایان به نتیجه‌گیری در مورد هر یک از این مدل‌های اره زنجیری می‌پردازیم.

تماشای آنلاین ویدئو معرفی ۵ مدل اره موتوری بنزینی زنجیری هیوندای

 

تماشا این ویدئو در برخی اپراتور ها با ترافیک نیم بها محاسبه می شود!

اره زنجیری موتوری Turbo 865 هیوندای

اره زنجیری موتوری Turbo 865 هیوندای

توربو 865 هیوندای توان خود را از موتور دو زمانه 3.5 اسب 54.6 CC تأمین می‌کند. طول ساتور این اره زنجیری بنزینی 50 سانتی‌متر بوده و سرعت چرخش زنجیر آن در حالت بی‌باری به 3000 دور در دقیقه می‌رسد. سیستم روغن کاری در این اره به‌صورت خودکار است که با استفاده از یک پیچ می‌توان مقدار خروج روغن را کم و زیاد کرد.

این دستگاه مجهز به سیستم لرزش گیر بوده و بسیاری از لرزش‌های حاصل از برش چوب را جذب و مانع از خستگی زودهنگام کاربر می‌شود. کاربراتور اره زنجیری TURBO865 ساخت شرکت والبرو ژاپن است که در کشور ژاپن تولید می‌شود.

تیغه قرار گرفته بر روی این محصول نیز ساخت اورگون آمریکا است که بهترین شرکت در زمینهٔ تولید و ساخت تیغه اره زنجیری محسوب می‌شود.

از متعلقات این دستگاه می‌توان به مخزن ترکیب بنزین و روغن اشاره نمود که کاربر به‌راحتی می‌تواند با استفاده از این مخزن، نسبت ترکیب بنزین و روغن را دقیق انجام دهد تا با ترکیب درست بنزین و روغن، آسیبی به موتور دستگاه وارد نشود.

جهت افزایش ایمنی، از کاور پلاستیکی مستحکم جهت پوشاندن ساطوری دستگاه استفاده شده تا هنگام جابجایی دستگاه، خطری پیش نیاید.

اره زنجیری موتوری Turbo 760 هیوندای

اره زنجیری موتوری Turbo 760 هیوندای

این اره زنجیری دارای موتور دو زمانه 3.4 اسب بخار است که حجم موتور 54.5 سی سی دارد. طول ساتور توربو 760 هیوندای 55 سانتی متر است که از آن می‌توان برای برش تنه انواع درخت و الوار استفاده کرد. سیستم روغن کاری در این دستگاه هم اتوماتیک است که همیشه زنجیر دستگاه را چرب و روان نگه می‌دارد.

وزن Turbo 760 در حالت خالی از روغن و بنزین 5.4 کیلوگرم و در حالت پر بودن مخزن بنزین و روغن وزنی حدود 8.6 کیلوگرم دارد.

توربو 760 هم مانند توربو 865 دارای موتور قدرتمند است و با 5 سانتی متر طول بیشتر ساتور، امکان برش آسان‌تر تنه‌های قطور را فراهم می‌کند. موتور قوی و بادوام و طراحی ارگونومیک و کاربری آسان از خصوصیات این اره موتوری زنجیری بنزینی است.

از این اره، مثل سایر اره‌های بنزینی می‌توانید در مصارف باغبانی و نجاری استفاده کنید.

اره زنجیری موتوری Techno 700 هیوندای

اره زنجیری موتوری Techno 700 هیوندای

 

تکنو 700 یکی از مدل‌های پرطرفدار هیوندای است که در نوشته‌های پیشین آیچوب به معرفی کامل و خصوصیات فنی آن پرداخته بودیم.

 اره بنزینی هیوندای تکنو ۷۰۰ با موتور پرقدرت ۲.۵ اسب بخاری، حجمی برابر ۴۹.۳ سی‌سی دارد که امکان حرکت زنجیر تا ۳۰۰۰ دور در دقیقه را فراهم می‌سازد. ساطور اره در هیوندای Techno 700 ۴۵ سانتی‌متر است که امکان برش چوب‌های تر و خشک را با صرف کمترین انرژی و زمان ممکن فراهم می‌سازد.

 در پوسته موتور و استارتر تکنو ۷۰۰ از منیزیوم استفاده شده است که عمر و مقاومت پوسته را به نسبت سایر دستگاه‌ها به‌مراتب افزایش می‌دهد. این پوسته به حدی قوی است که با ضربه‌های ناشی از افتادن به زمین و فشار بسیار زیاد اجسام بر روی دستگاه، به‌سادگی نمی‌شکند.

این حد از مقاومت برای دستگاهی که در شرایط سخت فیزیکی به کار برده می‌شود، بسیار ارزشمند و قابل‌اتکا است.

 سیستم لرزش‌گیر اره زنجیری بنزینی هیوندای امکان استفاده طولانی‌مدت و خستگی کمتر در زمان برش‌کاری چوب را فراهم می‌کند که این قابلیت را می‌توان یکی از مشخصات کلیدی اره زنجیری موتوری Techno700 Hyundai دانست.

 گنجایش مخزن بنزین اره موتوری ۵۶۰ میلی‌لیتر و همچنین گنجایش مخزن روغن این دستگاه ۲۶۰ میلی‌لیتر است. موتور هیوندای تکنو ۷۰۰ هوا خنک است و روغن مورداستفاده در این دستگاه زنجیر را به‌صورت خودکار به روغن آغشته می‌کند.

چرب شدن اتوماتیک زنجیر و ساطوری، عمر این دو قطعه در مقایسه با دستگاه‌های قدیمی که باید به‌صورت دستی روغن‌کاری می‌شدند را به‌مراتب بالاتر می‌برد.

 وزن این دستگاه ۵.۴ کیلوگرم است که به نسبت اره بنزینی‌های قدیمی سبک‌تر است و این وزن کم به شما امکان استفاده طولانی‌مدت از دستگاه و خستگی کم‌تر خواهد داد.

 انتخاب این دستگاه برای معرفی به شما عزیزان به جهت وزن کم و طول ۴۵ سانتی‌متری ساتور دستگاه است. دستگاهی به این ابعاد و اندازه به نسبت دستگاه‌های دیگر کاربرد بیشتری دارد و اصولاً ساطوری ۴۵ سانتی‌متری امکان مانور بیشتری به شما خواهد داد.

 ترمز ایمنی قدرتمند این دستگاه از شما در مقابل صدمات ناشی از قلاب شدن دستگاه محافظت می‌کند.

اره موتوری بنزینی زنجیری Turbo 650 هیوندای

اره موتوری بنزینی زنجیری Turbo 650 هیوندای

 اره زنجیری موتوری هیوندای مدل TURBO 650 با موتور پرقدرت 2.8 اسب بخار، مناسب برای برش انواع درختان و انواع کارهای باغبانی است. سرعت چرخش تیغه اره بنزینی هیوندای 3000 دور در دقیقه و حجم مخزن موتور اره بنزینی هیوندای TURBO 650 برابر 560 میلی‌لیتر و حجم باک آن 49/3 سی‌سی است.

طول تیغه اره بنزینی 450 میلی‌متر و دارای بدنه خوش‌فرم و دسته ارگونومیکی، باعث بهبود و سرعت کار می‌شود.

 این اره به‌خاطر کوتاه‌بودن طول ساتور، گزینه بهتری برای هرس درختان باغی است. البته همان‌طور که توضیح دادیم، برای اره‌های بنزینی با ساتور کوتاه‌تر، معمولاً از موتوری با توان کمتر استفاده می‌شود.

اره موتوری زنجیری بنزینی Turbo 260 هیوندای

اره موتوری زنجیری بنزینی Turbo 260 هیوندای

 این اره را می‌توان یکی از خوش‌دست‌ترین مدل‌های اره زنجیری موتوری هیوندای دانست. وزن این اره زنجیری با موتور 1 اسب بخاری و طول ساتوری 30 سانتی‌متری، معادل 4.8 کیلوگرم است. تمامی این خصوصیت‌ها این اره زنجیری موتوری را تبدیل به یک اره آسان برای برش سرشاخه‌ها و هرس درختان کرده است.

 اگر به توان زیاد نیاز ندارید و در نظر دارید شاخه‌های نازک درخت را برش دهید، بدون شک این مدل می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای هدف شما باشد. لازم به توضیح است با توجه توان 1 اسب بخار موتور این دستگاه، نباید انتظار برش تنه‌های ضخیم را از این دستگاه داشت.

جمع‌بندی پایانی برای خرید اره زنجیری بنزینی هیوندای

 همان‌طور که در این نوشته مطالعه کردید، هیوندای مدل‌های مختلف اره موتوری بنزینی را در مدل‌ها و توان‌های مختلف به بازار عرضه کرده است. این تنوع مدل‌های در اره بنزینی نشان از تمرکز ویژه هیوندای به تولید اره موتوری‌های بنزینی دارد.

 اگر چوب‌های موردنظر شما قطور و با چگالی بالا هستند، قاعدتاً نیاز به اره بنزینی با توان بالا و طول ساتور بلند دارید؛ اما برای برش سرشاخه‌های سبک و کوچک، هیوندای مدل‌های سبک‌تر و با طول ساتور کوچک‌تر را به بازار عرضه کرده است. ایران هیوندای هم با گارانتی یک‌ساله، کیفیت محصولات خود را تضمین کرده است.

 تنوع محصولات هیوندای و قیمت مناسب آن به نسبت رقبایش در بازار، امکان انتخاب اره مناسب باتوجه‌به نیازتان را خواهید داشت. برای خرید محصولات هیوندای با قیمت مناسب و اطمینان از اصالت کالا، پیشنهاد می‌کنیم از طریق فروشگاه اینترنتی کیف ابزار اقدام کنید.

منبع: آیچوب

برای ثبت نظر لطفا وارد اکانت خود شوید ( عضویت رایگان است )