ابزارهای اندازه‌گیری, رپورتاژ آگهی, معرفی ابزار

معرفی و خرید متر نجاری جیانت Giant مدل CR-7HG52X

خرید متر نجاری جیانت Giant مدل CR-7HG52X

 متر نجاری یکی از ابزارهایی است که در همه صنایع و به‌خصوص صنعت چوب کاربرد فراوان دارد. اساساً شما یک نجار مشغول به کار را بدون متر نمی‌توانید تصور کنید. سازه‌هایی که با چوب ساخته می‌شوند بر اساس استانداردها و اندازه‌های دقیقی که در طرح مشخص شده است ساخته می‌شوند.

 معمولاً اساتید حرفه‌ای برای تهیه یک متر مناسب و بادوام حساسیت خاصی به خرج می‌دهند؛ و گاهی قیمت‌های سنگینی برای خرید متر هزینه می‌کنند.

  مترهای معمولی که در نجاری از آن استفاده می‌شود بین ۳ تا ۷.۵ متر هستند. مترهای دیگری در اندازه بزرگ‌تر و یا کوچک‌تر وجود دارند، اما متر مناسبی که بتوان آن را به‌راحتی جابه‌جا کرد و برای اندازه گیری سازه‌های چوبی به کاربرد، ۳۰۰، ۵۰۰ و ۷۵۰ سانتی‌متری است.

شاید برخی از خریداران هنگام مراجعه به فروشگاه ابزار یراق اولین متری که فروشنده به آن‌ها معرفی می‌کند را خریداری می‌کنند.

متر نجاری جیانت Giant مدل CR-7HG52X

معمولاً این دست از اساتید در طول یک سال تعداد زیادی خرید می‌کنند؛ اما هستند اساتیدی که برای خرید یک ابزار خوب و بادوام وقت و هزینه مناسب در نظر می‌گیرند یک ابزار بادوام و باکیفیت داشته باشند. البته منظور ما خرید متر باقیمت‌های بسیار بالا نیست. شما می‌توانید یک متر خوب باقیمت مناسب تهیه کنید.

متر نجاری جیانت

 اگر شما از استفاده‌کنندگان قدیمی متر باشید حتماً تابه‌حال ایراد رایج از خرابی‌های متر توجه شما را به خود جلب کرده است.

 ۱- اکثر مترها در اثر افتادن از ارتفاع بین ۱ تا ۳ متر می‌شکنند و دیگر قابل‌استفاده نیستند منظور از شکستن متر خرابی بخش سیستم فنر و پایه نگهدارنده آن است.

 ۲- برخی مترها در اثر مواجهه با رطوبت خیلی سریع زنگ می‌زنند و شما در استفاده از آن با مشکل مواجه خواهید شد.

 ۳- بعضی مترها در اثر ضربه‌ای که در زمان جمع‌شدن به آن وارد می‌شود، نوک آن حالت استاندارد خود را از دست می‌دهد و در محاسبات ممکن است چند میلی‌متر خطا داشته باشد و یا اینکه در اثر پیچیدگی نوار متر، به لبه کار به‌خوبی نمی‌چسبد.

 ۴- در برخی مترها روکش اعداد خیلی سریع از بین می‌روند و دیگر این اعداد قابل‌تشخیص نیستند.

متر نجاری جیانت Giant

 در این نوشته تلاش می‌کنیم شما را با متر نجاری جیانت آشنا کنیم. جیانت تلاش کرده است در محصولات خود بخش بسزایی از مشکلاتی که اساتید در هنگام کار با متر داشته‌اند را برطرف کند.

 نکته بسیار جالبی که پس از در دست‌گرفتن متر دیانت توجه شما را به خود جذب می‌کند، بدنه ارگونومیک و بسیار خوش‌دست این متر است.

 اگر یک روز کاری از متر جیانت استفاده کنید، مطمئن باشید برای روز بعد در دست‌گرفتن هر متری برای شما آسان نخواهد بود. در تصاویر به‌خوبی می‌توانید بدنه یکپارچه و بدون برآمدگی را مشاهده کنید.

خرید متر

 اما نکته بسیار ریزی که شاید هر کسی به آن توجه نکند، امکانات خاصی است که تولیدکنندگان برای ساخت محصولات خود در نظر می‌گیرند. به‌عنوان‌مثال استفاده از متری که بر روی نوک آن آهنربا وجود داشته باشد برای یک نجار مزیت خاصی به‌حساب نمی‌آید.

 مطمئناً متری باقابلیت آهن‌ربایی برای اساتیدی که در صنعت فلز فعالیت دارند بسیار پرکاربرد و مهم است؛ اما جیانت در این سری از مترها تولیدی خود، بر روی نوک متر شیاری ایجاد کرده است که امکان قراردادن آن بر روی سر میخ را خواهید داشت.

 به‌عنوان‌مثال این قابلیت به شما اجازه می‌دهد اشکالی مانند دایره را به‌راحتی با استفاده از یک عدد میخ، مترو مداد ایجاد کند.

بهترین متر چیه

 یکی دیگر از قابلیت‌های متر نجاری جیانت سیستم ترمز خودکار متر است. با این قابلیت پس از باز کردن متر این ترمز به نوار اجازه نمی‌دهد که در اثر کشش فنر به داخل بدنه متر بازگشت داشته باشد.

 در این حالت متر تااندازه‌ای که شما باز کرده‌اید در جای خود ثابت می‌ماند. برای جمع‌کردن مهر کافی است دکمه‌ای که در بالای دارد را به‌آرامی فشار دهید همچنین سرعت جمع شدن متر را با همین کلید فشاری می‌توانید کنترل کنید.

 اما مهم‌ترین خصوصیات متر جیانت نشکن بودن آن است. بدنهٔ ضدضربه و محکم این متر از پلاستیک ABS ساخته شده است. بدنه خارجی در مقابل ضربات ناشی از افتادن از ارتفاع مقاومت بالایی دارد.

 البته همهٔ این دستگاه‌ها محدودیت‌هایی دارند و منطقی نیست که چون بدنه‌ای نشکن دارند، بی‌محابا متر را به زمین بکوبیم!

خرید متر جنس خوب

معرفی متر جیانت در یک نگاه

 استقامت ۲.۳ متر در حالت بازشو بدون خم‌شدن متر به لطف داشت صفحهٔ پهن

 نوک متر از جنس فولاد ضدزنگ برای محافظت از تیغه

 بدنه ضدضربه محکم از جنس پلاستیک ABS

 استفاده شده از مرغوب‌ترین مواد اولیه

 دارای درجه‌بندی سانتی‌متر، اینچ، فوت

 طراحی بسیار ارگونومیک و خوش‌دست

 دارای نوار زردرنگ بسیار خوانا

 دارای ترمز و قفل‌کن محکم

 ساخت کارخانه جیانت چین (جنس چینی درجه ۱)

 به همراه بند مچی

 تضمین ۱۲ماهه بازرگانی طاهری

متر نجاری جیانت Giant

 

فروشگاه کیف ابزار این محصول (متر نجاری جیانت) را با تخفیف ویژه در اختیار شما علاقه‌مندان قرار داده است.

متر نجاری جیانت Giant مدل CR-7HG52X

4 نظر در “معرفی و خرید متر نجاری جیانت Giant مدل CR-7HG52X

  1. علی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربر فعال و متخصص در رشته فنی و مهندسی صنایع چوب

    استاد محترم بنده از شما یه درخواست و خواهش دارم اونم اینکه هر وقت مطالب مفید و کارآمدی را بر روی لینک سایت ( به وسیله برنامه تلگرام یا اینستاگرام) قرار می دهید، فایل pdf آن را جهت دانلود کردن قراردهید تا اون اطلاعات مفید و کارآمد را برای همیشه در دسترس داشته باشیم و زمانی که از ذهن مان فراموش شد مجدداً اون را ‌‌مطالعه کنیم. ممنون میشم اگر لطف کنید و اینکار رو انجام دهید. چون اینکار برای همه کاربرد خواهد شد.

    1. آیچوب گفت:

      سلام علی
      سپاسگزاریم از پیگیری و پیشنهاد مفید شما.
      در نسخه جدید آیچوب که چند ماه دیگر اجرایی می شود امکانات خوبی از جمله عضویت کاربران، افزودن مطالب و نوشته های آیچوب به علاقمندی ها برای مطالعه بعدی، تلویزیون آیچوب، رادیو آیچوب و بخش های دیگر افزوده خواهد شد.
      با توجه به اینکه در بخش دیدگاه های هر مطلب به پرسش های خوانندگان پاسخ داده می شود قرار دادن پی دی اف این امکان را کمرنگ می کند.
      در بعضی از مطالب آیچوب به بیش از هزار پرسش مربوط به آن مطلب پاسخ داده شده است که در نسخه پی دی اف دسترسی به آن فراهم نخواهد شد.
      به هر روی از پیشنهاد شما بسیار سپاسگزاریم.
      پاینده باشید/ آیچوب

  2. سید محمد ابریشم گفت:

    سلام با تشکر از آیچوب
    من واقعا از زمانی که با سایت شما آشنا شدم همه مطالب شما را هم از طریق سایت هم از طریق تلگرام وهم اینستاگرام دنبال می کنم واقعا مطالب با ارزشی را در اختیار صنف نجار قرار می دهید
    یک مطلبی که در رابطه با متر جیانت باید بگویم به نظر من یک اشکال اساسی دارد و آن هم اینکه یک طرف از لبه متر اندازه گذاری به اینچ هست و در مواردی که باید یک استاد کار کج بری داشته باشد به مشکل بر می خورد چون اندازه دقیق را برای یک طرف کار نمی توان زد

    1. آیچوب گفت:

      درود بر شما سید محمد عزیز
      سپاس از اینکه تجربه خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

برای ثبت نظر لطفا وارد اکانت خود شوید ( عضویت رایگان است )

[dm-modal]