رپورتاژ آگهی, معرفی ابزار

فروشگاه اینترنتی سازوکار، فروش تخصصی ابزار، یراق و ماشین آلات صنعتی

فروشگاه تخصصی ابزار

 در این سال‌ها روند خرید ابزار توسط صنعت گران، اساتید فنی و حتی خویش سازهای خانگی با تغییراتی روبرو بوده است. پیشرفت تکنولوژی و دسترسی عموم مردم به ابزارهایی مانند گوشی‌های هوشمند، راه را برای حضور فروشنده‌های ابزار در فضای مجازی هموار کرده است.

 روش‌های خرید از بازارگردی و تکیه بر دانسته‌های پراکنده برای خرید ابزار و یراق عبور کرده و به سمت فضایی بسیار پویاتر و گسترده در اینترنت و دنیای مجازی میل نموده است. امروز با یک جستجوی ساده به گستره بزرگی از انواع ابزار و یراق‌آلات و اطلاعات آن‌ها دست خواهید یافت.

 خرید آنلاین و بدون واسطه، نقد و بررسی کارشناسانه، فضای چالشی و رقابتی و تلاش برای به‌دست‌آوردن سهم بیشتری از مشتریان آنلاین، باعث هر چه جذاب‌تر شدن فروشگاه‌های اینترنتی ابزار در ایران شده است.

 شرکت‌های بزرگ و پیشرو در صنعت ابزار هم از این تغییرات عقب نمانده‌اند و با حضور در فضای دیجیتال ارتباط نزدیک‌تری با مخاطبان و مشتریان خود برقرار کرده‌اند. مجموعه سازوکار با سال‌ها تجربه در حوزه واردات و فروش ابزار، یراق و ماشین‌آلات اکنون با اندیشه‌ای نو و نگاهی متفاوت در خدمات دهی به مشتریان و تعامل بدون واسطه، پا به این عرصه بزرگ گذاشته است.

 فروشگاه اینترنتی سازوکار با پشتوانه بیش از ۱۰ سال تجربه و مهارت تلاش می‌کند تا استانداردهای جدیدی را برای معرفی و فروش محصولات خود تعریف کند.

آگاهی یعنی انتخاب درست

 فروشگاه اینترنتی سازوکار با انتشار اطلاعات کامل از ویژگی‌های هر محصول و بررسی تخصصی و گام‌به‌گام با مشتریان خود همراه است تا بهترین پیشنهاد خرید ابزار را به مخاطب ارائه کند.

 سازوکار معتقد است که بهترین انتخاب در گرو دریافت اطلاعات درست میسر خواهد بود. ازاین‌رو تمام تلاش خود را برای ارائه اطلاعات فنی درست، ملموس و تجربه‌محور متمرکز کرده است.

 امکان بررسی دقیق محصولات تخصصی و انتخاب آگاهانه از مزایای بزرگ فروشگاه اینترنتی سازوکار است. با مطالعه نقد و بررسی هر ابزار می‌توان به نگاه ویژه کارشناسان سازوکار برای ارائه اطلاعات درست و دقیق به مخاطب پی برد.

فروشگاه اینترنتی سازوکار

مشاوره در هر زمان برای سازوکاری‌ها

 مدیران سازوکار با ایجاد واحد پشتیبانی اختصاصی باهدف ارتقای جایگاه مشتریان در این حوزه و ارائه خدماتی نوین به مخاطبین خود، در طول پروسه خرید و حتی پس از خرید هم همراه با مشتریان خود خواهند بود. کارشناسان فروش و فنی سازوکار در تمام مدت آماده ارائه مشاوره به مشتریان هستند.

 در بخش مجله اینترنتی سازوکار هم می‌توانید به‌صورت آنلاین به مطالب ارزشمند با موضوعات آموزشی، اخبار، راهنمای خرید ابزار، ویدئوهای آموزشی در مورد ابزار، یراق، ماشین‌آلات و همچنین محصولات صنعتی دسترسی داشته باشید.

لجستیک، کیفیت، گارانتی و ضمانت سازوکار

 افزایش کیفیت بسته‌بندی و لجستیک هم یکی دیگر از برنامه‌های پیش روی سازوکار است. این فروشگاه اینترنتی محصولات خریداری شده را با رعایت استانداردهای روز بسته‌بندی و ارسال می‌کند.

 ارسال رایگان سفارش‌های بیش از ۱۵۰ هزار تومان، امکان پرداخت وجه در محل، تعویض ۴۸ ساعته ابزار، ضمانت بازگشت ۷ روزه کالا و ضمانت اصالت کالا از دیگر خدماتی هست که سازوکار برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

لمس کنید! نمایشگاه دائمی سازوکار

 سازوکار تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست! تمام محصولات ارائه‌شده در فروشگاه اینترنتی سازوکار را می‌توانید در فضایی حقیقی و در نمایشگاه دائمی آن از نزدیک لمس کنید و از مشاوره متخصصان آن به‌صورت حضوری استفاده کنید.

 نمایشگاه دائمی محصولات سازوکار در فضایی وسیع و درخور به آدرس تهران/احمدآباد مستوفی/شهرک بهسازی چوب، سالن ۱۱E دایر شده است.

فروشگاه اینترنتی سازوکار

سازوکار، نماینده رسمی بوش، صامت، فرود و سی‌ام تی

انتخاب هر محصول برای ارائه به مشتریان با نگاه گزینش بهترین، جدیدترین و کارآمدترین ابزار انجام می‌پذیرد. متخصصین و کارشناسان سازوکار برترین ابزارهای بوش (Bosch)، فرود (Freud)، فمی (Femi)، سی‌ام تی (CMT)، صامت (Samet)، دامار (Damar)، فاکس (Fox)، ب آ (BeA)، جی‌ای وی (GAV) را گرد هم آورده‌اند تا سبد خرید مشتریانش پربار و ارزشمند باشد. این محصولات در گروه‌های ابزار بادی، ابزار برش، یراق آلات، ماشین آلات پرتابل، ابزار آلات برقی و شارژی، چسب‌های صنعتی و… به فروش می‌رسند.

پشتیبانی گارانتی سازوکار

 یکی از مهم‌ترین مزایایی که سازوکار را از دیگر فروشگاه‌های اینترنتی متفاوت می‌کند، خدمات گارانتی و پشتیبانی محصولات است. سازوکار به‌عنوان نماینده بوش در ایران، محصولات این برند را با ((۱۲ ماه گارانتی سازوکار)) و ضمانت اصالت کالا به مشتریان خود ارائه می‌کند.

 باتوجه‌به تأمین مستقیم محصولات توسط سازوکار و نبود واسطه، محصولات موجود در سایت با قیمت مناسب به فروش می‌رسد.

خرید ابزار از فروشگاه اینترنتی سازوکار

فروشگاه اینترنتی سازوکار امکان خرید طیف گسترده‌ای از ابزار برقی و یراق آلات را فراهم کرده است. برای خرید ابزار به سایت سازوکار به نشانی www.sazokar.com مراجعه کنید.

برای ثبت نظر لطفا وارد اکانت خود شوید ( عضویت رایگان است )