معرفی ابزار

معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی ابزار در ایران! (آپدیت 1400)

فروشگاه اینترنتی ابزار آلات,فروشگاه آنلاین ابزار,ابزار آلات,بهترین فروشگاه ابزار,ابزار یراق,فروشگاه ابزار نجاری,مقایسه فروشگاه ابزار,ابزار,بهترین سایت فروش آنلاین ابزار,ابزار مناسب,فروشگاه ارزان,ابزار برقی,ابزار دستی,قیمت ابزار,فروشگاه اینترنتی ابزار

خرید اینترنتی ابزار امروزه کاری متداول در میان اساتید، شرکت‌ها و حتی خویش سازهای خانگی است. امروزه فروشگاه‌های اینترنتی ابزار به خریداران اجازه می‌دهند که با دیدی باز و اطلاعاتی درست ابزار موردنیاز خود را خریداری نمایند.

یک فروشگاه اینترنتی ابزار به شما اجازه می‌دهد باحوصله و بدون هیچ عجله‌ای محصول موردنظرتان را با توجه به خصوصیات فنی، قیمت محصول، نوع کارایی، ابعاد و … انتخاب کنید.

در فرایند انتخاب هیچ عجله‌ای در کار نیست و می‌توانید در خانه خود باحوصله خصوصیات فنی، نقد و بررسی و مواردی از این دست را مطالعه کنید و در صورت نیاز بین دو محصول، مقایسه‌ای انجام دهید و درنهایت دستگاه انتخابی خود را آنلاین خرید کنید.

برای خرید ابزار فقط کافی است نام ابزار موردنیاز خود را در موتورهای جستجو وارد نمایید تا انبوهی از فروشگاه‌های اینترنتی ابزار را در لیست پیش رویتان ببینید.

حال سؤال اینجاست که کدام‌یک از این فروشگاه‌های اینترنتی ابزار گزینه مناسبی برای خرید ابزار هستند. امنیت در زمان خرید، اطلاعات درست، رفتار مناسب با مخاطب، سرعت در پاسخگویی به مشتریان، ادب در کلام، پشتیبانی فنی و … از جمله مواردی است یک فروشگاه اینترنتی ملزم به اجرای درست آن است.

با توجه به شناخت نسبی ما از این فضا و ارتباط با فروشگاه‌های اینترنتی ابزار در این نوشته، تلاش خواهیم کرد شما را با تعدادی از فروشگاه‌های اینترنتی فعال و معتبر آشنا کنیم.

فروشگاه اینترنتی ابزار

 

مطمئناً تعداد فروشگاه‌های که درزمینهٔ فروش ابزار به‌خصوص ابزار نجاری در فضای مجازی وجود دارند بیشتر است. برای معرفی فروشگاه‌های اینترنتی که در این نوشته به شما معرفی خواهد شد، ما چندین فاکتور را در نظر گرفتیم، فاکتورهایی نظیر تجربه کاربری، تنوع محصولات، خرید آسان، سابقه فعالیت، تداوم فعالیت و….

 

ملاک‌های انتخاب یک مجموعه خوب برای خرید ابزار

دسترسی سریع : پنهان

عواملی مانند قیمت محصول در انتخاب یک محصول بسیار مهم است؛ اما نمی‌توان آن به‌عنوان فاکتوری ثابت در نظر گرفت به همین منظور به دنبال بررسی قیمت محصولات در میان فروشگاه‌ها نبوده‌ایم. تشخیص قیمت مناسب به‌راحتی از طریق مشتری امکان پذیر هست و خریدار به‌راحتی می‌تواند قیمت‌های درج شده در فروشگاه‌ها را به‌راحتی با دیگر مقایسه کند و درنهایت خرید ابزار مورد نظر خود را انجام دهد.

مهم‌ترین دلیلی که ما این فروشگاه‌های اینترنتی ابزار را به شما معرفی کرده‌ایم، اهمیتی است که مدیران این مجموعه‌ها به خریداران خود می‌دهند. برخی فروشگاه‌ها زیاد به مشتری مداری توجه نمی‌کنند و با توجه به رقابت بسیار زیاد بین فروشگاه‌های اینترنتی ابزار این مورد مفهومی ندارد. در ادامه به تک‌تک مواردی که از نظر ما یک فروشگاه اینترنتی ابزار باید رعایت کند، اشاره می‌کنیم.

 

در خریدهایی که از سال‌های گذشته از فروشگاه‌های فعال و قوی فروش ابزار نجاری داشته‌ایم چند نکته بسیار مهم جلب‌توجه کرد که در زیر به این نکات اشاره خواهیم کرد. نکاتی که شاید در یک خرید استاندارد نمود نکند، اما درصورتی‌که با مشکلی مواجه شوید یا خللی در انجام کارها صورت پذیرد، متوجه انتخاب نادرست خود خواهید شد.

 

ایمیل‌های بدون پاسخ فروشگاه‌های اینترنتی!

نکته بسیار مهمی که از نظر ما و تقریباً همه افرادی که با یک وب سایت ارتباط برقرار می‌کنند پاسخگویی است برخی فروشگاه‌ها به دلیل مشکلات فنی و یا بی‌اهمیت بودن پیام‌های مشتریان، ایمیلی که خریداران برای آن‌ها ارسال می‌کنند، دریافت نمی‌کنند. شاید برخی از این عزیزان حوصله پاسخگویی به ایمیل‌ها را ندارند.

اگر در فضای مجازی کمی فعال باشید مطمئناً می‌دانید که عدم پاسخگویی به ایمیل‌های ارسالی به یک فروشگاه اینترنتی و با توجه ماهیت مجازی، نابخشودنی است. همچنین در برخی موارد حتی پس از دریافت ایمیل هم رغبتی برای پاسخ‌دهی ندارند. درصورتی‌که در فضای مجازی، مهم‌ترین روش برقراری ارتباط، ایمیل هست.

باید به حال کسب‌وکارهای این‌چنینی تأسف خورد که حتی پس از گذشت بیست روز هم به ایمیل‌های دریافتی پاسخ نمی‌دهند. درواقع این فروشگاه برنامه‌ای برای تداوم در بازار ندارد. ما برای آماده‌سازی مطلب به فروشگاه‌های اینترنتی زیادی ایمیل ارسال کردیم که متأسفانه بیشتر از ۷۰ درصد این عزیزان به ایمیل ما حتی یک پاسخ ساده هم ندادند.

مطمئن باشید شما هم به‌عنوان یک خریدار، پس از ایجاد مشکل در دام پاسخ ندادن‌های آن‌ها گرفتار خواهید شد. پس ما این فروشگاه‌هایی که به ما پاسخ نداده بودند را به شما معرفی نمی‌کنیم (باشد که رستگار شوند).

 

ادب در کلام مسئول فروش!

در برخی موارد برای خرید ابزار مجبور شدیم با فروشگاه‌ها به‌صورت تلفنی صحبت کنیم. برخی فروشنده‌ها به‌گونه‌ای پاسخ می‌دادند که احساس می‌کردیم سالیان سال است به مدیر فروشگاه مبلغ هنگفتی بدهکار هستیم. (خودتان تصور کنید طرز برخورد چگونه بود)

گویی گوشی تلفن در چاله‌میدان نصب شده است و فروشنده ارث پدری خودش را از مشتری می‌خواهد!

گذشت آن زمان که انحصار در دست افراد و گروه‌های خاص بود. امروز همین فروشگاه‌های اینترنتی سبک جدیدی از مشتری مداری را به نسل‌های قدیمی خود آموزش داده‌اند.

با توجه به حضور گسترده فروشگاه‌های اینترنتی و رعایت اصل اول که احترام به مشتری است، دیگر باید دور این‌چنین فروشگاه‌هایی که از سر شکم‌سیری محصول می‌فروشند را خط کشید. دیگر انحصار فروش حضوری به پایان رسیده و تیم‌های خلاق و با انرژی پا به عرصه‌ی رقابت گذاشته‌اند.

 

داستان تلخ مدیران مریخی!

پیدا کردن مسئولین برخی فروشگاه‌ها هم به حدی مشکل بود که به نظر می‌رسید پیدا کردن مسئولین لشکری و کشوری آسان‌تر باشد. بارها و بارها در تماس تلفنی با شرکت‌های بزرگی مثل دیجی کالا، شاتل و … به‌عنوان یک فرد حقیقی به راحتی توانستیم با مدیران ارشد بخش‌های مختلف ارتباط بگیریم؛ اما در بعضی فروشگاه‌های اینترنتی چنان مدیران را (اگر وجود داشته باشند!) دست نیافتنی جلوه می‌دهند که گویی آن‌ها از مریخ آماده‌اند!

البته در بیشتر این مجموعه‌ها مدیری وجود ندارد و فروشنده و مدیر و حسابدار و آبدارچی و پیک یک نفر هست.

به یکی از مدیران فروشگاه‌های اینترنتی اطلاع دادیم که قرار هست فروشگاه‌های اینترنتی خوب را معرفی کنیم و از شما خواهش می‌کنیم به سؤالات ما پاسخ دهید تا کاربر بیشتر با مجموعه شما آشنا شود. همچنین در ادامه گفتیم که با پاسخ‌دهی به این سؤالات، کاربر بیشتر با نگاه سازمانی و حال و هوای مجموعه شما آشنا می‌شود و فکر نمی‌کند یک ربات پشت سایت نشسته است… این مدیر در جواب به ما گفت که اتفاقاً من دوست دارم کاربر فکر کند یک ربات پشت سایت هست و هیچ علاقه‌ای به ارتباط با مشتری ندارم!

همین جمله کافی بود که منصرف شویم و به‌هیچ‌عنوان این سایت خرید ابزار را به شما معرفی نکنیم. برای این مجموعه مشتری هیچ ارزشی ندارد و مطلع هستیم که در این سال‌ها با افت بسیار زیادی همراه بوده است.

 

اپراتور (منشی) خود مختار!

متأسفانه داستان منشی‌ها داستان عجیبی هست و گویی تمامی ندارد. برخی از این عزیزان چنان پشت تلفن با مشتری بد و سربالا صحبت می‌کنند که گویی صاحب کسب‌وکار هست و مالک نصف اراضی دارغوز آباد سفلی!

برخی پا را از انسانیت عقب‌تر کشیده‌اند و تبدیل به موجوداتی شده‌اند که تمامی سرخوردگی‌های دوران کودکی و محل کار خود را بر سر مشتریان خود خالی می‌کنند.

نکته بسیار بسیار بسیار مهمی که در ارتباط برقرار کردن با بیشتر از شرکت‌ها توجه ما را به خود جلب کرد نوع پاسخگویی و دخالت بیش‌ازحد اپراتور تلفن برخی مجموعه‌ها بود. اساساً فلسفه وجودی اپراتور تلفن در یک مجموعه ارتباط دادن تماس گیرنده با فرد یا مسئول مورد نظر است. خانم منشی… شما وظیفه‌ای ندارید جز پاسخگویی به تلفن‌ها و راهنمایی مشتری برای رسیدن به فرد مسئول در مجموعه‌ای که برای آن کار می‌کنید.

 

 

آقا / خانم منشی:


شما صاحب کسب‌وکار نیستید، شما سرمایه‌گذار نیستید، شما هیئت‌مدیره نیستید، شما تصمیم‌گیرنده نیستید، شما نظر دهنده نیستید، وظیفه اصلی شما ارتباط بین تماس گیرنده و فرد موردنظرش است. شما حق ندارید جای مدیر مارکتینگ مجموعه‌تان تصمیم بگیرید. شما نمی‌توانید تشخیص دهید که درجه اهمیت موضوع چیست. به این سادگی با آینده مجموعه‌ای که در آن کار می‌کنید بازی نکنید.

 

 

به مدیران پیشنهاد می دهیم که حداقل هفته‌ای یک‌بار به مکالمات تلفنی همکارانشان با مشتریان به‌صورت رندوم گوش دهند تا متوجه شوند مشتری چه تجربه‌ای از مجموعه شما دارد.

عدم موجودی و یک معادله دو سر باخت بری مشتری!

فرض کنید شما به دنبال خرید یک دریل شارژی از برند X باشید. مسلماً برای اینکه یک خرید خوب و ارزان داشته باشید در موتورهای جستجو به دنبال سایت فروش آنلاین ابزار خواهید گشت. اینجاست که با مشاهده‌ی تفاوت قیمت زیاد در میان فروشندگان ابزار سردرگم خواهید شد چون اختلاف قیمت بین فروشگاه‌ها در برخی موارد بسیار بالاست. ممکن است شما هم مانند بیشتر افراد از فروشگاهی که قیمت پایین‌تری اعلام کرده باشد خرید می‌کنید و از این خرید و انتخاب درست لذت خواهید برد.

پس از چند ساعت کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت و به اطلاع شما خواهد رساند که محصولی که شما خرید کردید یا موجود نیست و یا اینکه قیمت آن با توجه به نوسانات نرخ ارز بیشتر از آن چیزی است که در سایت درج شده بود و نقداً پرداخت کرده‌اید. همچنین فروشنده تأکید می‌کند که این محصول در بازار موجود نیست و با منت محصول را به شما می‌فروشند.

 

کلاه‌ برداری فروشگاه اینترنتی و کلاهی گشاد بر سر مشتری!

راهکار اول و بدون دردسر این است که مابه‌التفاوت را بر اساس قیمت اعلامی فروشگاه پرداخت کنید تا برای شما ارسال شود و راهکار دوم اینکه از این رفتار و منش غلط فروشگاه ناراحت شوید و درخواست برگشت وجه دهید.

اگر حاضر به پرداخت پول شوید و کمی به اتفاقات رخ داده فکر کنید متوجه خواهید شد که شما مغلوب ترفند آن فروشگاه شده‌اید؛ اما اگر درخواست بازگشت وجه دهید با چالش‌های جدیدی روبرو خواهید شد. باید چند روزی تلاش کنید تا پولی که نقداً به‌حساب فروشگاه واریز کرده‌اید را با منت تحویل بگیرید.

جالب است برخی فروشگاه‌ها برای برگشت وجه شما را در صف پرداخت وجه قرار می‌دهند! (این جمله عجیبی بود که ما از یکی از فروشگاه‌های اینترنتی شنیدیم. کدام صف؟! مگر شما قرار است از خزانه‌ی بانک مرکزی پول انتقال دهید که باید در صف انتظار باشیم؟!) پولی که دو دستی تقدیم آقایان کرده‌اید را باید با التماس و خواهش و تمنا دریافت کنید. در کنار مباحث مالی و استرس و چندین بار تماس گرفتن، چند روزی را از دست داده‌اید تا خرید دیگری انجام دهید.

در هر دو حالت شما متضرر و بازنده این خرید هستید پس باید کمی دقت کنید و از یک فروشگاه معتبر و پاسخگو خرید کنید. همچنین اگر با یک اختلاف قیمت زیاد در میان فروشگاه‌ها مواجه شدید با برقراری تماس تلفنی موجودی و قیمت صحیح ابزار را چک کنید.

معرفی فروشگاه اینترنتی ابزار مورد تائید ما

ما به‌عنوان یک مجموعه مستقل و آزاد و با توجه به رسالت خود، برای اینکه دیدی بهتر از فروشگاه‌های مورد تائید، پرسش نامه‌هایی برای برخی فروشگاه‌های اینترنتی ارسال کرده‌ایم تا با این مجموعه‌ها بیشتر آشنا شوید. پاسخ‌دهی این عزیزان نشان دهنده‌ی عزم جدی آن‌ها برای جلب رضایت شما مشتریان هست و به همین دلیل است که باحوصله به پرسش‌های ما پاسخ دادند و این نشان از احترام آن‌ها به شما مشتریان و تلاش آن‌ها برای جلب رضایت شماست.

البته در گذر زمان این لیست را به روز می کنیم تا همیشه بهترین انتخاب ها پیش روی شما باشد.

لیست ما در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ به روز شد.

پیشنهاد آیچوب:

فروشگاه اینترنتی کیف ابزار

فروشگاه اینترنتی ابزار آلات,فروشگاه آنلاین ابزار,ابزار آلات,بهترین فروشگاه ابزار,ابزار یراق,فروشگاه ابزار نجاری,مقایسه فروشگاه ابزار,ابزار,بهترین سایت فروش آنلاین ابزار,ابزار مناسب,فروشگاه ارزان,ابزار برقی,ابزار دستی,قیمت ابزار,فروشگاه اینترنتی ابزار

 

توضیحات آیچوب در مورد فروشگاه اینترنتی کیف ابزار:


کیف ابزار یکی از فروشگاه های فعال و با سابقه و خوب در فضای مجازی هست که دفتر آن در مرکز ابزار ایران (حسن آباد / تهران) واقع شده است. ما در آیچوب افتخار بیش از سه سال همکاری مستمر با این فروشگاه اینترنتی را داریم و خوشبختانه در این مدت هم مجموعه آیچوب و هم خریداران ابزار تجارب خوبی از فروشگاه اینترنتی کیف ابزار داشته اند.


ارسال سریع، خرید مطمئن، ضمانت اصالت کالا، بسته بندی مناسب، پشتیبانی بسیار خوب، مشتری مداری، احترام به خریدار و … از جمله ویژگی های خوب مجموعه کیف ابزار است. اگر قصد خرید هرگونه ابزار نجاری و ابزار دیگر صنایع را دارید، حتما فروشگاه اینترنتی کیف ابزار را به خاطر بسپارید.

 

کیف ابزار را بیشتر بشناسیم

 

از چه سالی فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرده‌اید؟

فروشگاه اینترنتی کیف ابزار با اتکا به تجارب چندین ساله و پشتوانه فنی قوی و تخصصی در صنعت ابزار و یراق کشور در سال ۱۳۹۳ تأسیس گردید.

زمینه فعالیت شما در فروش چه گونه ابزارهای است؟

تنوع محصولات فروشگاه اینترنتی کیف ابزار روزانه در حال گسترش است و در حال حاضر درزمینهٔ ابزارآلات برقی، دستی، شارژی، پنوماتیک، بنزینی، اندازه گیری، یراق آلات، تراش، لوازم جانبی و مصرفی، تجهیزات کوهنوردی، کیف و جعبه ابزار، تجهیزات کارگاهی، ابزارآلات باغبانی و… فعالیت گسترده دارد.

چه خدمات متمایزی را در مقایسه با فروشگاه‌های دیگر برای خریداران خود در نظر دارید؟

قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه

ارسال سریع و به‌موقع

ارسال رایگان محصولات بالای ۲۰۰ هزار تومان

بسته بندی بسیار مناسب جهت ایمنی در حمل و نقل

گارانتی واقعی بازگشت ۷ روزه

فروش محصولات دارای خدمات پس از فروش

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

اهدای جوایز در قرعه کشی ماهانه و مناسبتی

تخفیف‌های باورنکردنی روزانه

امکان پرداخت در محل برای شهر تهران

روش‌های ارسال متنوع

ارائه مشاوره فنی دقیق درزمینهٔ ابزارآلات به‌صورت رایگان

رسیدگی سریع و کامل به شکایات مشتریان

ارائه خدمات خارج از گارانتی برای کمک به مشتریان در حد امکان

توضیح دقیق شرایط گارانتی و علل خارج از گارانتی بودن قطعات

احترام کامل به مشتری

همکاری مستقیم با شرکت‌های مطرح بازار

توضیح کامل در رابطه با محصول

روش‌های پرداخت متنوع

شبکه اجتماعی فعال درزمینهٔ اطلاع از آخرین محصولات بازار و کلیپ‌های آموزشی و…

ایمنی بالای فروشگاه و تضمین حفظ اطلاعات مشخص مشتری

قیمت گذاری مناسب کالای داخلی جهت حمایت از کالای ایرانی

 

شعار سازمانی مجموعه شما چیست؟

کیف ابزار، ابزاری برای انتخاب بهتر

 

روش‌های ارسال، هزینه فرستادن و زمان تقریبی تحویل کالای خریداری شده به چه گونه است؟

تقریبا با بیشتر سیستم های ارسال کالا، محصولات خریداری شده مشتریان خود را ارسال می کنیم و محدودیت چندانی نداریم.

 

پشتیبانی محصولات خریداری شده از وب سایت شما به چه گونه است؟

کیف ابزار به‌موجب جلب رضایت و اعتماد متقابل شما مشتریان عزیز اقدام به مهلت تست محصولات ارائه شده توسط این مجموعه نموده است تا سفارش‌ها در شرایط مطلوب به دست مشتریان برسد. به این منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز ( کالاهایی که دارای گارانتی می‌باشند) تا ۹ روز از زمان تحویل امکان پذیر کرده است.

کالاهایی که دارای گارانتی نمی‌باشند شامل این مهلت تست نبوده و صرفاً دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی بوده و شامل ضمانت بازگشت نمی‌باشند.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

 

پیام شما به خریداران

خداوند بزرگ را شاکریم که فرصت خدمت به شما را برای من و همکارانم در شرکت کیف ابزار فراهم کرده است.

 

فروشگاه اینترنتی سازوکار

سازوکار, ساز و کار, فروشگاه اینترنتی سازوکار, خرید ابزار, نماینده بوش, خرید بوش, ابزار بوش, خرید از سازوکار

 

 

توضیحات آیچوب در مورد فروشگاه اینترنتی سازوکار


شرکت سازوکار سانا صنعت نوین به عنوان نماینده رسمی بوش در ایران، وبسایت به نام سازوکار راه اندازی کرده است که محصولات خود را بدون هیچ واسطه ای در بازار عرضه می کند. این شرکت با سابقه درخشان و حضور چندین ساله در بازار ایران، اقدام به فروش بی واسطه محصولات برند های بوش، درمل، CMT، صامت و … به بازار ایران کرده است.


قیمت مناسب، لجستیک قوی، گارانتی بسیار خوب، مشتری مداری، امکان خرید حضوری ابزار در شوروم دائمی واقع در تهران – احمد آباد مستوفی و … از ویژگی های این فروشگاه اینترنتی است. فروشگاه سازوکار هم مانند دیگر فروشگاه هایی که در این نوشته به معرفی آن ها پرداختیم مطمئن هست و در صورت دستیابی به یک قیمت مناسب، با خیال راحت از امنیت در پرداخت و پشتیبانی قوی، خرید ابزار را انجام دهید.

 

 

فروشگاه اینترنتی سازوکار را بیشتر بشناسید

از چه سالی فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرده‌اید؟

وب‌سایت سازوکار از ابتدای سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد و از ابتدا در کنار خود مجله تخصصی این صنعت را نیز راه اندازی کرد.

زمینه فعالیت شما در فروش چه گونه ابزارهای است؟

به‌صورت کلی سازوکار با هدف تبدیل شدن به قطبی برای فروش آنلاین ابزار آلات صنعتی مورد نیاز صنایع مختلف تا مرز مصالح ساختمانی شکل گرفت و هدف سازوکار این خواهد بود، اما در فاز اول با فروش ابزار آلات برشی، بادی، رومیزی، برقی و شارژی و همچنین یراق آلات و مواد اولیه مانند چسب شروع به کار کرد.

 

 

چه خدمات متمایزی را در مقایسه با فروشگاه‌های دیگر برای خریداران خود در نظر دارید؟

قیمت بدون واسطه به علت وارد کردن مستقیم کالا

گارانتی یک‌ساله و رسمی شرکت سازوکار برای ابزارآلات برقی و شارژی

کالای موجود در شرایط فعلی با وجود چالش‌های فراوان درزمینهٔ واردات

ارسال کالا در تهران در همان روز

 

شعار سازمانی مجموعه شما چیست؟

سازوکار، مرجع تخصصی خرید ابزار و یراق

روش‌های ارسال، هزینه فرستادن و زمان تقریبی تحویل کالای خریداری شده به چه گونه است؟

سازوکار به علت دارا بودن سیستم ارسال داخلی توانسته است کالا را به روش‌های مختلف از جمله پیک، پست و تیپاکس به دست مشتری برساند، هزینه‌های ارسال برای تهران و شهرستان از طریق پست و پیک ۱۵ هزار تومان و اگر از طریق تیپاکس ارسال شود به‌صورت تلفنی با مشتری هماهنگ خواهد شد.

ارسال سفارشات در تهران در همان روز و یا نهایتاً یک روز کاری و در شهرستان‌ها از ۴۸ الی ۷۲ ساعت

پشتیبانی محصولات خریداری شده از وب سایت شما به چه گونه است؟

پشتیبانی در سازوکار در ساعات اداری از طریق تلفن مستقیم ۰۲۱۶۷۹۲۱۳۳۱ است، همچنین کالای فروخته شده پس از تحویل اگر از لحاظ ظاهری آسیب دیده باشد سازوکار کالای فروخته شده را پس می‌گیرد، همچنین کالای فروخته شده به شرط حفظ تمامی شرایط اولیه تا ۷ روز قابل عودت است.

پیام شما به خریداران از سازوکار

گروه کالایی و برندهای بازار ابزار، یراق و ماشین‌آلات به‌قدری متنوع است که گاهی انتخاب ابزار را برای صنعتگران حرفه‌ای هم دشوار می‌کند. سازوکار بستری را برای ارائه اطلاعات کاربردی و دقیق، حذف واسطه‌ها و شفافیت قیمت فراهم کرده تا نیازمندی‌های صنعتگران، نجاران، فعالان و علاقه‌مندان به حوزه صنعت چوب و دکوراسیون و … را تأمین کند.

فروشگاه سازوکار با در نظر گرفتن نیاز فعالان حوزه صنعت و به پشتوانه هزاران مشتری و بیش از یک دهه تجربه در حوزه واردات و فروش ابزار، یراق و ماشین‌آلات در صدد برآمده تا پلتفرمی برای کسب اطلاعات، مقایسه و مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب ابزارآلات ارائه کند تا تجربه خرید اینترنتی با قیمت مناسب و ارزان را در حوزه صنعت و نجاری به وجود آورد.

 

پیشنهاد آیچوب:

فروشگاه اینترنتی سازوکار، فروش تخصصی ابزار، یراق و ماشین آلات صنعتی

 

معرفی فروشگاه اینترنتی ساز ابزار

فروشگاه اینترنتی ابزار آلات,فروشگاه آنلاین ابزار,ابزار آلات,بهترین فروشگاه ابزار,ابزار یراق,فروشگاه ابزار نجاری,مقایسه فروشگاه ابزار,ابزار,بهترین سایت فروش آنلاین ابزار,ابزار مناسب,فروشگاه ارزان,ابزار برقی,ابزار دستی,قیمت ابزار,فروشگاه اینترنتی ابزار

 

توضیحات آیچوب در مورد فروشگاه اینترنتی ساز ابزار


فروشگاه اینترنتی ساز ابزار یکی از فروشگاه های قدیمی اینترنتی هست که در زمینه فروش ابزار کارگاهی صنایع چوب و به خصوص ابزار ساز سازی و هنر های چوبی فعالیت دارد. اگر به دنبال ابزار های خاص منبت کاری، معرق کاری، خراطی، نجاری، ساز سازی و … هستید، ساز ابزار طیف گسترده ای از ابزار آلات نجاری را برای شما گرد هم آورده است.

خرید از این فروشگاه اینترنتی هم امن هست و پشتیبانی خوبی برای مشتریانشان هستند.

 

 

از چه سالی فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرده‌اید؟

از سال ۱۳۸۶ با راه اندازی وبلاگ تخصصی ساخت سه تار

زمینه فعالیت شما در فروش چه گونه ابزارهای است؟

فروشگاه اینترنتی ساز ابزار یک فروشگاه تخصصی درزمینهٔ مصالح، ابزار آلات، لوازم جانبی و تجهیزات کلیه هنرهای چوبی هست و سعی می‌کند هر روز بر خدمات خود و محصولات خود بیفزاید.

چه خدمات متمایزی را در مقایسه با فروشگاه‌های دیگر برای خریداران خود در نظر دارید؟

آشنایی با ابزار آلات روز و برنده‌های معتبر ابزار نجاری در دنیا و عرضه محصولات آن ها در حد توان و واردات مستقیم و بدون واسطه محصولات

شعار سازمانی مجموعه شما چیست؟

مبارک باشد آغاز یک دوستی

روش‌های ارسال، هزینه فرستادن و زمان تقریبی تحویل کالای خریداری شده به چه گونه است؟

روش‌های ارسال با استفاده از شرکت پست و شرکت‌های خصوصی حمل کالا مانند تیپاکس تی پی ایکس و چاپار و… و برای دستگاه‌های سنگین از طریق باربری.

مدت زمان تحویل سفارش‌های بین ۲ تا ۶ روز کاری هست که در بیشتر مواقع بین ۲ تا ۳ روز بسته به دست مشتری می‌رسد.

پشتیبانی محصولات خریداری شده از وب سایت شما به چه گونه است؟

کلیه خریدها از سایت ساز ابزار با شرایط مشخص که در سایت ذکر شده است دارای ضمانت بازگشت ۷ روزه بوده و در صورتی که محصول دچار مشکل باشد و این امر توسط کارشناسان ما مورد تائید قرار گیرد سفارش قابل عودت و یا تعویض هست.

پیام شما به خریداران

با ساز ابزار در ارتباط باشید تا بهترین‌های را بشناسید. شما لایق بهترین هستید.

 

شما هم اگر تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی ابزار دارید، لطفا در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

 

به زودی فروشگاه های بیشتری را معرفی خواهیم کرد.

 

منبع: آیچوب

 

49 نظر در “معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی ابزار در ایران! (آپدیت 1400)

  1. امید گفت:

    سلام دوستان کسی از ایران بوش خرید داشته؟ مورد اطمینانه؟

  2. بهداد گفت:

    سلام. ممنون از شما
    بزرگواران
    از ابزار انلاین یا ابزار یراق کسی خرید داشته؟

  3. کیاوش گفت:

    بعد خرید نزدیک به بیست دستگاه مختلف فهمیدم خرید حضوری به سرفه تر هم از لحاظ قیمت هم مشکل و ایرادات چون اونجا میبینی و تست میکنی
    به نظرم یکم همت کنید حضوری خرید

    1. آیچوب گفت:

      کاملا تایید می کنیم.

  4. محمد گفت:

    سلام مهندس بیزحمت یه جایی رو معرفی کنید که تیغ ام دی اف. شرکت CMT داشته باشه ،به غیر از چوبینر،ممنون

    1. آیچوب گفت:

      درود بر شما محمد عزیز
      از ((نوین چوب)) می تونید استعلام بگیرید

  5. فریدی گفت:

    سلام،دو بار از ابزار فروش خرید کردم،هر دوبار ابزار زیر قیمت بازار بوده و کالا سالم و اکبند به دستم رسیده ولی با اینکه دی جی کالا صرفا ابزار فروش نیست حرفه ای ترین پنل و سرویس باره و قابل اعتمادتره ولی اگر در خرید کالا به مشکلی بخورید پس گرفتن پولتون سخت و دلبخواهی و اپراتورا بیشتر مواقع به جای رفع مشکل یا قانع نمودن مشتری ،مشکلو به غیر حرفه ای ترین روش توجیه میکنند ولی از طرفی واقعا مرجع مناسبی برای گرفتن قیمت کف بازار هستند و رقابت پذیری که به سود مشتری تمام میشه و اصلی ترین مشکل اعتماد به این روش خرید و ……….و با تشکر از تمام بچه های تیم ای چوب به خاطر سایت خوب شما که برای من به عنوان یه مرجع معتبر در این زمینه است.کارو جدی بگیرید و موفق باشید.فریدی

  6. علی گفت:

    سلام و درود به شما. می خواستم تجربه خرید خودم از یکی از فروشگاه های اینترنتی رو بیان کنم.خواهش میکنم کامنت رو تایید کنید.
    پنج سال پیش از فروشگاه ابزار یراق یک عدد فارسی بر خریده بودم. فارسی بر بوسیله باربری و با هزینه نسبتا بالاتری برای من به شهرستان ارسال شد ( هزینه باربری+هزینه ارسال از فروشگاه ابزار یراق به باربری!)
    پس از باز کردن جعبه متوجه شکستگی یکی از قطعات فلزی فارسی بر شدم. با توجه به اینکه هزینه گارانتی رو هم داده بودم تماس گرفتم با فروشگاه ابزار یراق و توضیح دادم. پاسخ اون ها اما جالب بود!!
    گفتند که “برو جوش بده”.
    اما با اسرار قبول کردند که گارانتی رو اعمال کنن.برای اینکار با هزینه خودم فارسی رو بر رو فرستادم و چند روز بعد با پیگیری فراوان و با هزینه ای بیشتر فاسی بر رو تحویل گرفتم. طی این فرایند حدود ۱۰۰ هزار تومان بابت باربری دادم ( این مبلغ برای ۵ سال پیش هزینه زیادی بود). و اون اولین و آخرین خریدم از فروشگاه اینترنتی ابزار یراق بوده. نمی دونم هنوز هم به همان رویه هستند یا خیر اما من یکی تجریه بسیار بدی از این فروشگاه داشتم که در مورد دیگر فروشگاه های ابزار تکرار نشد.
    امیدوارم این تجربه مفید بوده باشد. سپاس از آیچوب برای فراهم آوردن این بستر پویا

  7. ساناز مکانیک گفت:

    بنده تا الان چند بار از ابزار بلوط خرید کردم و راضی بودم فروشگاه خوبیه و کالام رو هم با بسته بندی خوب و هم سر وقت فرستاد.

    1. رسول گفت:

      من می‌خوام خرید کنم اما یکم تردید دارم

  8. فرزین گفت:

    با سلام
    مجموعه شما الحق و الانصاف مجموعه ای است
    بسیار فعال
    به روز
    قوی
    مفید
    سازنده
    کمک و یاری کننده
    صادق
    و جامع افراد خود است و مانع اغیار

    بسیار بسیار ممنون همی شما نازنیان هستم که همراه و همسو در این مسیر گاه های بسیار شایسته ای برداشته اید .
    با احترام
    فرازین چوب

    1. آیچوب گفت:

      جناب فرزین عزیز درود بر شما

      شما لطف دارید نسبت به مجموعه آیچوب و امیدواریم با همراهی شما عزیزان بتوانیم در این راه مثمر ثمر باشیم.
      سپاس از شما
      تیم آیچوب

  9. فیض ابادی گفت:

    سلام شبتون بخیرارمیچرفارسی برunique رومیخوام سری مارپیچش بریده ایااین قطعه رودارین من مشهد هستم لطف کنیداگردارین خبربدین ممنون تلفن۰۹۱۵۲۱۱

    1. آیچوب گفت:

      سلام جناب فیض آبادی
      در زمینه فروش فعالیت نداریم.

  10. اسماعیلی گفت:

    با سلام و تشکر از ایچوب
    من از ابزارداران خرید کردم و بموقع سفارش بدستم رسید .به نظر من فروشگاه خوبیه به بصورت تخصصی داره در زمینه ابزار الات صنعتی فعالیت میکنه

  11. حسین زاده گفت:

    به نظر من ابزار برادران بهتره چون من بیشتر ابزار براده برداری هم میخرم قیمتهاش و پستیبانیش خوبه و فقط هم کالای اصلی میفروشه

  12. mohammad1387 گفت:

    سلام من تا الان ۳ بار خرید اینترنتی ابزار داشتم هم از ابزار فروش هم ار ابزار بلوط هر دوتاشون خوب بودن ولی هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ پیگیری ابزار بلوط بهتر عمل میکنه و دقت بیشتری روی ارسال بار و قیمت داره

  13. بابک گفت:

    سلام
    بدترین خرید اینترنتی‌ای که داشتم از سایت egolchin .ir بوده. قبل از ثبت خرید بابت موجودی و قیمت کالا تماس گرفتم و وقتی دیدم سایت به
    روزه اقدام به ثبت خرید کردم، قیمت کالا خیلی مناسب بود واقعن. چند دقیقه‌ای شاید در حد نیم ساعت چهل و پنج دقیقه تو سایت گشتم شاید چیز قابل توجهی پیدا کنم به سبد خرید اضافه کنم، که دو قلم دیگه هم پیدا کردم و اضافه کردم. خواستم پرداخت و ثبت کنم دیدم سبد خریدم خالی شده. وقتی خواستم دوباره اضافه کنم قیمت اون کالای اول که قیمتشو تلفنی پرسیدم حدود ۱۰۰ تومن اضافه شده بود. انگار خبر نداشتن که دارن به این قیمت می‌فروشن! تماس که گرفتم بر نداشتن و دو روز بعد که تعطیلات تموم شد تماس گرفتم و جواب درست حسابی نگرفتم. به هر حال اون کالای اول رو فقط چون نیاز داشتم و جای دیگه هم نداشت، کالایی که خود سایت با قیمت قدیمی خرید کرده بود و موجودی جدید نبود رو با قیمت جدید سفارش دادم. ۱۶ تومن هزینه‌ی ارسال گرفتن و بدون اینکه امکان انتخاب نوع ارسال و پست رو داشته باشم خودشون با پست تی‌پی‌ایکس ارسال کردن. و من که معمولن خریدام بعد از ۴۸ ساعت با پست پیشتاز و یا انواع دیگه‌ی ارسال به دستم می‌رسید بعد از ۴ روز و نیم خریدم رو دریافت کردم. بعد از کلی تماس بی‌پاسخ با تی‌پی‌ایکس
    به هیچ وجه خرید از این سایت رو توصیه نمی‌کنم
    درمقابل سایت ایران بوش. بهترین خریدام از این سایت بوده. خرید رو یک روزه به دستم می‌روسنن. اونم شهرستان! پشتیبانی هم بسیار بااطلاع و مؤدب

    1. امیر علی گفت:

      من هم از فروشگاه ایران بوش چند تا دستگاه خریدم و بسیار راضی بودم. هم قیمت هاش نسبت به سایرین بهتر بود و هم در ارسال کالای سالم و اصل دقت دارند.

  14. مهرداد گفت:

    با عرض سلام و ارادت
    با تشکر از سایت بسیار مفید و آموزندتا ن و قدردانی از گذاشتن تاپیکی با این مضمون .ساکن کرمانشاه هستم و به دلیل عدم تنوع و موجود بودن ابزار با کیفیت با برندهای شناخته شده با اصالت, خرید اینترنتی زیادی انجام می دهم.تجربه خرید اینترنتی بد رو همگی حداقل یک بار تجربه کردن و نیازی برای معرفی و اوردن نام فروشگاه نمی بینم.کارگاه بسیار بزرگ و مجهزی در اکثر زمینه فنی دارم که صرفا جهت علاقه شخصی ام می باشد و ربطی به حرفه و شغلم ندارد و درامدی از این راه حاصل نمی شود که خدای نکرده به دروغ بخواهم از فروشگاهی تعریف کرده باشم.
    فروشگاه کیف ابزار-جناب آقای محمد حسین هنرکار
    بسیار مودب خوش برخورد.خوش قول.همیشه شخصا پاسخگوی و راهنمای تلفنی بودند.قیمت های عالی. بسیار فعال در تلگرام.مشخصات کامل هر کالا درسایت با عکس های متعدد.ارسال کالا در کمتر از ۲۴ ساعت.
    پس از پرداخت وجه و تسویه حساب دبه نگردن با بهانه های مختلف برای گرفتن وجه اضافی.متعهد و وظیفه شناس .الگویی خوب برای دیگر فروشگاههای اینترنتی.

    1. مهدی وفا گفت:

      سلام دوست عزیز. معرفی فروشگاه بد عهد یا بد قول یا بی انصاف باعث میشه که بقیه دچار چنین اشتباهی نشوند و هم فروشندگان کیفیت خودشون را بالا میبرند. دلیل کم بودن چنین چیزهایی در اروبا اینه که همه خریداران بدون رودربایستی در فروشگاه آمازون یا دیگر محلهای نظر سنجی شفاف عمل میکنند. به نظر من مسئولیت شما اینه که دیگران را آگاه کنید. مطئن باشید که این باعث بالا رفتن کیفیت کسب و کار و اعتماد بیشتر میشه و در نبود دستگاه ناظر و قضایی میشه با استفاده از قدرت اطلاع رسانی اینترنت کاری کرد که کسی جرات بد عهدی و زرنگ بازی نداشته باشد.
      این توصیه را به مدیران سایت هم دارم. شما قرار بوده بیست فروشکاه معرفی کنید و الان که بعد از دوسال آمده ام فقط سه فروشگاه معرفی کرده اید

      1. آیچوب گفت:

        سلام جناب مهدی وفا
        برای تمام فروشگاه هایی که فعال بودند پرسش نامه هایی رو فرستادیم و خواستیم که با پر کردن آن فروشگاه خود را معرفی کنند.
        متاسفانه بسیاری از فروشگاه ها هیچ پتانسلی به منظور معرفی در آیچوب ندارند و اندازه آن ها و شناخت ما از آن فروشگاه ها به گونه ای نیست که مسئولیت معرفی ها به بازدید کنندگان خود را پذیرا باشیم.

  15. پاسارگاد گفت:

    درود برشما.توصیه می کنم هیچوقت سراغ روبوت ابزار نرید.توی سایت قیمتها را درج نکرده.دیروز تماس گرفتم برای خرید ایربراش قبکت گفت۴۲۰تومن بعد ۵دقیقه تماس گرفتم برای شماره کارت گفت باید۴۵۷تومن واریز کنی و چون آخر روز هست ارسال میمونه فردا.منم امروز تماس گرفتم که مبلغ رو واریز کنم گفت باید۴۸۷ تومن واریز کنی.یعنی سوءاستفاده در این حد

    1. حمید میرمعزی گفت:

      دقیقا. منهم دوتجربه خیلی بد ازاین سایت دارم. دو دستگاهی که خریدم یکی بلافاصله دود کرد و سوخت و دیگری هم یکدستگاه تعمیری دست دوم برایم فرستادند. ابدا هم حرفت را قبول ندارن و سفت میگویند که دروغ میگی. بسیار رند و بی تربیت با من برخورد کردن. گارانتی هم اصلا فکرشو نکنین. همش حرفه. میگه دستگاه رو با هزینه خودت بفرست بیاد تا بررسی کنیم اگه فهمیدیم راست میگی بازم با هزینه خودت برات میفرستیم!

  16. مرتضی گفت:

    سلام من میخام یه اره فارسی بر کشویی بخرم ،دی جی کالا رو دیدم که همشو زده بود ناموجود ،آیا میشه به این فروشگاه هایی که ذکر کردید اعتماد کرد ؟

    1. آیچوب گفت:

      سلام
      بله
      از کیف ابزار استعلام بگیرید.

برای ثبت نظر لطفا وارد اکانت خود شوید ( عضویت رایگان است )