ابزارهای فرز, رپورتاژ آگهی, فرز مینیاتوری, معرفی ابزار, هیوندای, ویدئو

معرفی و خرید فرز مینیاتوری هیوندای hp ۱۷۳۲ + ویدئو

خرید فرز مینیاتوری هیوندای hp ۱۷۳۲

 فرز مینیاتوری هیوندای یکی از مدل‌های پر طرف‌دار فرز مینیاتوری موجود در بازار ایران است. این فرز مینیاتوری با کلی تجهیزات همراه، طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها را انجام می‌دهد.

 فرز مینیاتوری انواع مختلفی دارد که یکی از مدل‌های کوچک فرز نجاری است. فرز مینیاتوری را نمی‌توان محدود به صنعت و هنر خاصی دانست. شما می‌توانید از این دستگاه در هر رشته و صنفی که فعالیت دارید استفاده کنید.

 در واقع با استفاده از فرز مینیاتوری امکان ایجاد طرح، سوراخ، سنباده‌کاری و فرم دهی در اندازه‌های کوچک را خواهید داشت.

یکی از محبوب‌ترین ابزارهای ماکت سازها، فرز مینیاتوری است. همچنین اگر فرزندتان در خانه علاقه به ساخت کاردستی و لوازم تزئینی در خانه دارد، فرز مینیاتوری یک هدیه دل‌چسب برای او خواهد بود. در این نوشته شما را با کیت فرز مینیاتوری هیوندای hp 1732 آشنا خواهیم کرد. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا این ویدئو زیبا را تماشا کنید.

تماشا آنلاین ویدئو معرفی فرز مینیاتوری ۱۷۳۲ هیوندای

 

تماشای این ویدئو در برخی اپراتور ها با ترافیک نیم بها محاسبه می شود!

مشخصات فنی و قابلیت های فرز مینیاتوری هیوندای

 فرزهای مینیاتوری از نظر فنی ساختار ساده‌ای دارند در این دستگاه‌ها از یک موتور الکتریکی برای چرخاندن کلت استفاده می‌کنند. شما قادر خواهید بود ابزارها و تیغه‌های مختلفی را بر روی این دستگاه نصب کنید و کارهایی مانند سنباده‌کاری، سوراخ‌کاری، برش، پرداخت و مواردی بسیار ازاین‌دست را در ابعاد ریز و بادقت بالا انجام دهید.

 فرز مینیاتوری هیوندای hp 1732 از موتور ۱۷۰ واتی بهره برده است که با تنظیم دیمر آن امکان کنترل چرخش از ۸ هزار تا ۳۵ هزار دور در دقیقه را خواهید داشت.

 

خرید فرز مینیاتوری هیوندای hp ۱۷۳۲

 

 در قسمت بالای دستگاه یک کلید دیمر شش سرعتِ امکان تنظیم کنترل دور موتور را برای شما فراهم می‌کند. در پایین دستگاه‌ها یک کلید جهت خاموش و روشن‌کردن دستگاه در داخل قاب (برای جلوگیری از برخورد ناگهانی دست با آن) قرار گرفته است. کلید قفل‌کن در جلوی فرز مانع از چرخش محور در هنگام باز و بسته کردن پیچ کلت می‌شود.

 در داخل دستگاه هم از بلبرینگ ضد غبار برای افزایش عمر بیشتر بلبرینگ‌ها استفاده شده که در بلندمدت هزینه‌های ثانویه شما در نگهداری دستگاه را پایین‌تر خواهد آورد.

 بدنه ارگونومیک دستگاه به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی فرز مینیاتوری را در دست بگیرد. همچنین پلاستیک به‌کاررفته در دستگاه مانع از تعریق دست در بلندمدت خواهد شد.

 بدنه hp 1732 دارای عایق دوبل و از جنس PA6+GF30 (یکی بهترین مواد جهت ساخت بدنه ابزارآلات برقی) استفاده شده است.

 

مشخصات فنی فرز مینیاتوری

 

 اگر از بحث مشخصات فنی فرز مینیاتوری هیوندای خارج شویم نکته بسیار مهمی که توجه ما را به خود جلب کرد، کیف حاوی تجهیزات و لوازم مربوط به این فرز است. پس از بررسی تک‌تک این تجهیزات متوجه خواهید شد که هیوندای یک کارگاه کامل را برای شما فراهم کرده است.

 تجهیزاتی که نشان از بررسی و تحقیقات میدانی شرکت تولیدکننده برای ساخت این کیت داشته است. در کنار فرز مینیاتوری hp ۱۷۳۲ هیوندایی شما تجهیزاتی مانند کیت کامل ابزار برش، سوراخ‌کاری، سنباده‌کاری، فرم دهی برای چوب، فلز و یا هر متریال دیگری را خواهید داشت.

 

محتویات جعبه فرز مینیاتوری هیوندای

 

متعلقات جعبه فرز مینیاتوری هیوندای

 

 در داخل کیف ابزار این دستگاه انواع صفحات مخصوص برش فلز، صفحه سنباده، پد پولیش، فرچه سیمی، ابزار مخصوص سنباده‌کاری، ابزار برش و فرم دهی فلزات، فرچه مخصوص گردگیری، سوهان مخصوص تیزکردن تیغه‌ها و سه عدد مته ریز در شماره‌های مختلف را می‌توان یافت.

 به‌نوعی با داشتن این کیت ۱۲۳ پارچه‌ای یک کارگاه کامل و مجهز خواهید داشت که امکان اضافه‌کردن تیغه‌های دست‌ساز خودتان را هم دارد. در بازار هم تیغه‌های مختلفی برای علاقه‌مندان به حجم تراشی و ماکت‌سازی وجود دارد که باتوجه‌به سایز بوش‌هایی که در جعبه موجود هست، امکان خرید آن‌ها را دارید.

 

پایه تنظیم ارتفاع فرز مینیاتوری

 

پایه تنظیم ارتفاع فرز مینیاتوری

 

 یکی از مهم‌ترین بخش‌های این کیت جذاب شیلنگ خرطومی و پایه‌های نگهدارندهٔ آن است. شما با نصب این شیلنگ خرطومی بر روی دستگاه می‌توانید کنترل بسیار راحت در زمان انجام کارهای ظریف و بسیار ریز داشته باشید.

 شما به‌راحتی می‌توانید پایه اصلی را بر روی میز نصب کنید و با نصب میله کشویی بر روی این پایه امکان بالابردن دستگاه تا ۷۰ سانتی‌متر از سطح میز را خواهید داشت.

 برای نصب شیلنگ خرطومی بر روی دستگاه ابتدا باید پلاستیک محافظ بر روی فرز را از جای خود خارج کنید. پیچ کلت مربوط به سرشیلنگ خرطومی را آزاد نمایید تا کابل داخل شلنگ از جای خود خارج شود

. انتهای کابل را به کلت دستگاه نصب کنید و با استفاده از آچار کلت را در جای خود محکم کنید و پیچ انتهای کابل را به دستگاه ببندید. پس از انجام این مراحل می‌توانید تیغه موردنظرتان را بر روی لوله‌خرطومی نصب و کار خود را آغاز نمایید.

 برای محکم کردن تیغه به لوله خرطومی باید میله نازک L شکل ای که در جعبه وجود دارد را در داخل سوراخ تعبیه شده در سر لوله خرطومی قرار دهید و با آچار پیچ کلت را محکم کنیم.

 هنگام استفاده از شیلنگ خرطومی به دستگاه فشار زیادی وارد نکنید و مراقب باشید در هنگام کار با این شیلنگ تیغه در داخل چوب یا فلز گیر نکند؛ چون در این حالت فشار زیادی به کابل داخل شیلنگ خرطومی وارد می‌شود و موجب پارگی کابل خواهد شد.

 

یکی دیگر از امکانات این دستگاه ابزار کمکی تنظیم ارتفاع پرداخت است شما می‌توانید این ابزار را بر روی نوک دستگاه ببندید و عمق موردنظرتان را برای شیارزنی یا پرداخت تنظیم نمایید.

چراغ قوه فرز مینیاتوری هیوندای

 

چراغ قوه فرز مینیاتوری هیوندای

 

اما یکی از تفاوت‌های این کیت نسبت به دیگر کیت‌های موجود در بازار چراغ‌قوه‌ای است که هیوندای برای راحتی شما در هنگام استفاده از دستگاه تعبیه کرده است این چراغ‌قوه را می‌توانید بر روی فرز انگشتی نصب نمایید و با حرکت‌دادن بدنه آن جهت تابش را تنظیم نمایید. این چراغ شما را جهت انجام کارهایی که به نور مناسب نیاز خواهید داشت یاری خواهد رساند.

کیف فرز مینیاتوری هیوندای

 

کیف فرز مینیاتوری هیوندای

 

در پایان می‌توان به کیفیت مناسب کیف دستگاه اشاره کرده که از جنس BMC ساخته شده است. این پلاستیک در کنار سبکی به‌واسطه استفاده از الیاف کوتاه در ساخت آن از مقاومت بالایی برخوردار است.

گارانتی خرید ابزار

 فرز مینیاتوری هیوندای اکنون در بازار با گارانتی ۱۲ماهه شرکت ایران هیوندای به فروش می‌رسد.

 همهٔ ما در کارگاه خود از ابزار و تجهیزات زیادی استفاده می‌کنیم. گاهی نداشتن یک ابزار زیاد توجه ما را به خود جلب نمی‌کند و احساس نیازی به آن نخواهید داشت؛ اما اگر کیت فرز مینیاتوری هیوندای hp 1732 را برای خود تهیه کنید، تازه متوجه خواهید شد که چه‌کارهای مشکلی را با این دستگاه به‌سادگی و سریع می‌توانستید انجام دهید.

خرید فرز مینیاتوری هیوندای

 خرید امن و با قیمت مناسب یکی از دغدغه‌های هر خریدارید است. شما می‌توانید این دستگاه را از فروشگاه کیف ابزار و با تخفیف ویژه خریداری نمایید.

 برای خرید فرز مینیاتوری هیوندای اکنون می‌توانید این دستگاه را از فروشگاه “کیف ابزار” تهیه کنید.

 خرید از کیف ابزار تجربه خوبی برای شما خواهد بود.

 

منبع: آیچوب

سلب مسئولیت: این نوشته یک محتوای تبلیغاتی به سفارش تبلیغ دهنده است. لطفاً قوانین سایت را مطالعه کنید.

26 نظر در “معرفی و خرید فرز مینیاتوری هیوندای hp ۱۷۳۲ + ویدئو

  1. سینا گفت:

    سلام و خسته نباشید
    سوال بنده این هست که آیا میشه به فرز انگشتی خرطومی فرز مینیاتوری متصل کرد؟
    ممنون

    1. آیچوب گفت:

      سلام سینا، سلامت باشید
      خیر، نمی تونید این کار رو انجام بدید.
      رزوه فرز مینیاتوری خیلی کوچیک تر از رزوه فرز انگشتی هست.

  2. محمدپور گفت:

    با سلام
    من برای کار حجم تراشی روی چوب ،مجسمه های سایز کوچک البته،به یک فرز مینیاتوری احتیاج دارم.این مدل هیوندای hp ۱۷۳۲ به نظرتون مناسبه؟البته وزن کم و سبکی فرز مهمه و در رنج قیمت زیر ۱ میلیون چه پیشنهادی دارید.این مدل هیوندای hp ۱۷۳۲ در سایت کیف ابزار با وزن ۲.۴ معرفی شده به نظر سنگین میاد .

    1. آیچوب گفت:

      سلام جناب محمدپور
      بین ۲۰۳۲ و ۱۷۳۲ پیشنهاد ما همین گزینه ۱۷۳۲ هست
      وزن بسته بندی دستگاه ۲.۴ هست. وزن دستگاه بسیار کمتر هست و تقریبا هم وزن بیشتر فرز های موجود در بازار هست.
      ۱۷۳۲ گزینه خوبیه و باهاش کار کردیم
      فرز های سیلور هم هستند که تجربه ای از کار با اون ها نداریم.

      1. محمدپور گفت:

        ممنون از راهنمایی و وقتی که گذاشتید .یه سوال دیگه به نظرتون برای حجم برداری بهتر و بیشتر استفاده از فرز انگشتی مناسب تر نیست؟چون من خانم هستم وزن زیاد دستگاه برام اذیت کننده است و همچنین خیلی کار با مغار هم برام راحت نیست خواستم از فرز استفاده کنم.وزن فرز انگشتی از مینیاتوری خیلی بیشتره؟و اینکه فعلا اول یادگیری حجم تراشی هستم و فقط فعلا امکان خرید یکی از فرزها (یا مینیاتوری یا انگشتی) رو دارم می خوام شما راهنمایی کنید بهتر کدومه؟

        1. آیچوب گفت:

          سلام خانم محمد پور
          فرز انگشتی و فرز مینیاتوری از نظر قدرت و راحتی بسیار متفاوت هستند. وزن فرز انگشتی خیلی بالاتر از فرز مینیاتوری هست؛ اما باربرداری بیشتری انجام میده
          فرز مینیاتوری قدرت کمتری داره اما بیشتر می تونید ریزه کاری انجام بدید. اگر قرار باشه یک تندیس به ارتفاع یک متر بسازید، نمیتونید باربرداری های سنگین رو به فرز مینیاتوری بسپارید. از این دستگاه در حد تراش و فرمدهی جواهرات و ماکت و گردنبند و … استفاده کنید.
          اگر حجم تراشی سنگین دارید، فرز مینیاتوری مناسب نیست.

  3. جعفری گفت:

    سلام
    آیا می شود از اقلام رونیکس برای درمل استفاده کرد؟
    به عنوان مثال از سنگ فرز یا صفحه برش مارک های دیگر برای درمل استفاده کرد و بلعکس؟
    ممنون بابت سایت خوب و اطلاعات نابی که به رایگان در اختیارمان می گذارید.

    1. آیچوب گفت:

      درود بر شما جناب جعفری
      بله
      این ابزار ها استاندارد هستند و با بررسی سایز کولت دستگاه میتونید تشخیص بدید که آیا ابزار های جانبی رونیکس برای درمل مناسب هستند یا نه…
      مثل تیغه اورفرز هست. سایت تیغه های در اور فرز ۶ و ۸ و ۱۲ میلی متر هست و بیشتر تیغه ها با همین ابعاد ساخته می شن.
      سپاس از لطف شما

  4. احسان گفت:

    سلام دوستان عزیز – در پی تحقیق برای خرید فرز انگشتی بودم که با این پیج و سوالات دوستان روبرو شدم . اگر محبت کنید بفرمائید در خرید بین فرز مینیاتوری هیوندای ۲۰۳۲ و فرز مینیاتوری هیوندای ۱۷۳۲ برای مجسمه سازی در آپارتمان کدام بهتر است و چرا؟ و آیا صدای این دستگاه چقدر است ؟

    1. آیچوب گفت:

      درود برشما احسان عزیز
      هر دو مدل از نظر کارایی خوب هستند؛ اما ۱۷۳۲ لوازم جانبی بیشتری داره و به نظرم بهتر هست.

  5. سامی گفت:

    این فرز هیوندا 1723 قیمتش چنده؟

    1. آیچوب گفت:

      درود بر شما
      لطا روی تصویر ((خرید این ابزار از کیف ابزار)) کلیک کنید.

  6. سهراب گفت:

    سلام مجدد. عذر میخوام دوباره مزاحم‌تون میشم. من در خرید بین فرز مینیاتوری رونیکس مدل ۳۴۰۲ و آینهل و هیوندای۲۰۳۲ مردد هستم. میشنهاد شما کدونیک هست. قیمت رونیکس حدود۸۰۰هست، آینهل۷۳۰و هیوندای حدود۶۰۰. بنظرتون رونیکس ارزش ۲۰۰تومن اختلاف قیمت رو داره؟
    در ضمن بیشتر به‌منظور منبت‌کاری روی چوب میخوام این دستگاه رو بخرم. ممنونم از شما????????????

    1. آیچوب گفت:

      سلام سهراب عزیز
      آینهل رو به خاطر کیفیت پایینش توصیه نمی کنیم. بین رونیکس و هیوندای، انتخاب ما هیوندای هست.

  7. سهراب گفت:

    با سلام . سایت فوق‌العاده‌ای دارین. ممنونم از راهنمای‌های بسبار خوب‌تون.
    دو سوال از خومت‌تون دارم؛ اول اینکه تفاوت بین فرز انگشتی و فرز مینیاتوری چی هست و دوم اینکه کدوم‌یک از اینها برای منبت‌کاری کارایی بیشتری دارن. با سپاس مجدد از جنابعالی.

    1. آیچوب گفت:

      سلام سهراب عزیز
      سپاس از محبت شما

      فرز انگشتی قدرت و ابعاد بزرگتری نسبت به فرز مینیاتوری داره و امکان استفاده از تیغه های سنگین تر و استفاده صنعتی تر از فرز مینیاتوری رو خواهید داشت. مثلا در تراشکاری از فرز انگشتی گلو بلند برای صیقل دادن قسمت های داخلی سیلندر ماشین استفاده میشه. در صنعت چوب هم انتخاب نوع ابزار کاملا وابسته به توع استفاده هست.
      شاید در یک اثر حجمی منبت کاری شده، نیاز به تراش قسمت داخل کار رو داشته باشید و فرز انگشتی گلو بلند گزینه خوبی هست.
      فرز مینیاتوری برای ریزه کاری مناسب هست. با توجه به امکان نصب شیلنگ خرطومی روی دستگاه، برای حکاکی روی جواهرات و منبت کاری های بسیار ریز و مشبک روی تخم مرغ و … بسیار مناسب هست.
      بیشتر اساتید منبت کار از فرز مینیاتوری استفاده می کنند.

      1. سهراب گفت:

        با تشکر از توضیحات‌تون????شما چه مارکی از فرز مینیاتوری رو پیشنهاد میدین. آیا با ۶۰۰الی۸۰۰ تومن میشه یه فرز مناسب تهیه کرد؟

        1. آیچوب گفت:

          درود بر شما سهراب عزیز
          در حدود رنج قیمتی ۵۵۰ هزار تومن ۲۰۳۲ هیوندای هست. ما در آیچوب این مدل رو معرفی کردیم:

          ار به دنبال برندی با قیمت بیشتر و قوی تر هستید، درمل خرید کنید که حدود ۱.۸۰۰.۰۰۰ هست.

  8. Sanaz. Kshv گفت:

    نسبت به مابقی برند ها کیفیت این مارک خوبه؟!
    برند دیگه ای رو پیشنهاد میدین؟

    1. آیچوب گفت:

      درمل هست که کیفیت بالاتری داره اما قیمتش چند برابره..!
      اما در این رنج قیمت، هیوندایی عالیه

      1. Sanaz. Kshv گفت:

        با راهنمایی های خوب شما، من این فرز رو تهیه کردم، دنبال مته ای میگردم که بتونم حجم برداری کنم، توی پک ابزار خودش چنین مته ای نبود، میتونید راهنماییم کنید؟
        ممنونم از وقتی که میذارید

        1. آیچوب گفت:

          تبریک می گم
          دستگاه خوبی خرید کردید.
          یک مته مخصوص حجم تراشی در جعبه موجود هست. باز هم پیگیر مته مورد نظر شما می شم.

        2. Sanaz. Kshv گفت:

          بسیار متشکرم، اون مته حجم بسیار کمی رو برمی‌داره،
          من میخوام ظروفی رو درست کنم که نیاز به کمی حجم برداری کف داره
          پیشاپیش ممنونم از پیگیریتون

        3. آیچوب گفت:

          نکته اول اینکه نباید در هنگام باربرداری به اون حجم از سیم رابط استفاده نکنید. باربرداری رو در حجم کم انجام بدید تا به دستگاه زیاد فشار نیاد.

  9. مهی گفت:

    مممون‌میشم بقیه مدل ها مثل درمل فوردوم ون و…. رو معرفی کنید

  10. سینا درخشان گفت:

    این فرز مینیاتوری خوراک ماکت ساز ها هست. ممنون بابت معرفی این محصول.

برای ثبت نظر لطفا وارد اکانت خود شوید ( عضویت رایگان است )