رپورتاژ آگهی

معرفی مرکز سرویس ابزار آلات صنایع چوب شرکت ((ابزار عمویی))

ابزار آلات صنایع چوب ابزار عمویی

 یکی از مهم‌ترین بخش‌های فعالیت در صنعت چوب و مدیریت کارگاه، تعمیر، نگهداری و سرویس تیغه‌ها، توپی‌ها، مته‌ها و اره‌های دستگاه‌های نجاری و صنعت چوب است. همان‌طور که می‌دانید ابزار برشی اصلی‌ترین بخش دستگاه‌های نجاری است و عملکرد صحیح این بخش، به اجرای درست عملیات برش، رنده، فرزکاری، سوراخ‌کاری MDF و چوب کمک می‌کند.

 تیغه‌های برشی باتوجه‌به مدت‌زمان بهره‌برداری و تراکم چوب مورداستفاده، تیزی و کارایی خود را از دست می‌دهند و نیاز به تیز شدن دوره‌ای دارند. همچنین برخورد تیغه‌های برشی با اشیا فلزی و سخت مانند میخ و سنگ به الماسِ تیغه آسیب می‌رساند.

 در این مواقع استادکار باید برای سرویس تیغه‌ها به مراکز سرویس ابزارهای صنایع چوب، اره تیز کنی، تیغ تیز کنی و… مراجعه کند.

 در واقع فعالین صنعت چوب با این مراکز خدماتی ارتباطات مستمر و طولانی دارند به همین دلیل اجرای صحیح و بی‌نقص تیزکردن تیغ اره برای نجارها از اهمیت زیادی برخوردار است.

 در این نوشته شما را با مرکز سرویس ابزار عمویی که درزمینهٔ سرویس و تیزکردن انواع تیغه‌های برش فعالیت دارند آشنا خواهیم کرد.

 شرکت ابزار عمویی از سال ۱۳۱۹ در تهران فعالیت خود را آغاز و تا کنون با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های اره تیز کنی، تیغه تیز کنی و… ارائه‌دهنده انواع خدمات ساخت و سرویس تمامی تیغه‌های موجود صنعت چوب است.

 

خدمات سرویس ابزار آلات صنایع چوب (اره تیز کنی، تیغه تیز کنی، ساخت تیغه و …)

 مرکز سرویس ابزار عمویی نماینده انحصاری ولمر (Vollmer) آلمان، یکی از بهترین برندهای دنیا در ساخت ماشین‌های اره تیز کنی هست. این مجموعه با به‌کارگیری به‌روزترین دستگاه‌های دنیا و نیروهای متخصص و آموزش‌دیده طیف گسترده‌ای از کارهای خدماتی مانند فروش، تیز کاری و ساخت تیغه‌های فرم و انواع تیغ اره نواری، تیغ اره دستگاه‌های نجاری و… ارائه می‌دهد.

 این مرکز با فضایی بالغ بر ۸۰۰ مترمربع امکان مراجعه حضوری و بازدید از روند کار برای مشتریان گرامی ابزار عمویی فراهم آورده است.

 

سرویس ابزار آلات صنایع چوب

 

تیز کردن تیغه و تیغچه ابزار نجاری با استاندارد های جهانی

 در مرکز سرویس ابزار عمویی از بهترین برندهای تولیدکننده سنگ ابزار تیز کنی برای اره‌ها و تیغه‌های برشی استفاده می‌شود.

 همچنین تیغه‌ها با زوایای به‌خصوص بر اساس استانداردهای اروپایی و اورجینال و بانک اطلاعاتی قوی و به‌روز، تیز می‌شوند و این حد از دقت در تیزکردن تیغ‌های ابزارآلات صنایع چوب و ام‌دی‌اف باعث افزایش طول عمر مفید ابزار می‌شود که نشان از کیفیت بالای خدمات مرکز سرویس ابزار عمویی دارد.

 برای مثال در تیز کاری تیغ رنده‌ها ابزار عمویی از دستگاه اتوماتیک با سنگ الماسِ بسیار مرغوب عملیات تیز کاری را به‌صورت یک جا تیز می‌کند که این عمل باعث عدم ناترازی تیغه‌ها می‌شود.

 

ساخت تیغه نجاری

 

فروش تیغه لایتز leitz آلمان

ابزار عمویی نماینده انحصاری شرکت لایتز آلمان، یکی از بهترین برندهای تولیدکننده ابزارآلات نجاری است که در دنیا طیف گسترده‌ای از تیغ اره‌های مخصوص چوب و MDF و همچنین مته‌های سیان سی، تیغچه‌های پرداخت، توپی ابزارزنی و اره نواری و…را به فروش می‌رساند.

خدمات حمل و نقل رایگان مرکز سرویس ابزار عمویی

 یکی از خدمات ویژه ابزار عمویی برای مشتریان و فعالین صنعت چوب، دریافت و ارسال رایگان تیغ‌ها از کارگاه یا کارخانه است.

 فعالان صنعت چوب در تهران و اطراف تهران می‌توانند جهت دریافت این خدمات با مرکز سرویس ابزار عمویی تماس بگیرند و برای مشتریان سایر استان‌ها هم بر اساس این طرح، محصولات ارسالی شما از باربری‌ها رایگان تحویل گرفته می‌شود و پس از انجام سرویس بدون هیچ هزینه‌ای به باربری تحویل داده می‌شود.

 

آدرس و شماره تماس مرکز سرویس ابزار عمویی:

تهران احمد آباد مستوفی، شهرک صنعتی بهسازی صنایع چوب ایران، سالن B1 /23

۰۲۱۸۸۵۲۴۶۳۶

 

 

ابزار آلات صنایع چوب ابزار عمویی

 

ابزار آلات صنایع چوب ابزار عمویی

 

ابزار آلات صنایع چوب ابزار عمویی

 

 

سلب مسئولیت: این نوشته یک محتوای تبلیغاتی به سفارش تبلیغ دهنده است. لطفاً قوانین سایت را مطالعه کنید.

 

برای ثبت نظر لطفا وارد اکانت خود شوید ( عضویت رایگان است )

[dm-modal]