ابزارهای اندازه‌گیری, رپورتاژ آگهی, معرفی ابزار

معرفی و بررسی شیب سنج دیجیتال ADA روسیه

زاویه سنج دیجیتال ADA

 زاویه‌سنج دیجیتال یکی از ابزارهایی است که برای اندازه‌گیری دقیق زاویه به کار می‌رود. امروزه ابزارهای اندازه‌گیری نقش بسزایی در صنعت ایفا می‌کند. یکی از ابزارهایی که برای کنترل زاویه مورداستفاده قرار می‌گیرد شیب سنج دیجیتال است.

 همان‌طور که می‌دانید ابزار و تجهیزات مورد استفاده در صنعت چوب و نجاری باید دقیق و بدون اشتباه کار خود را انجام دهند. در ابزار صنعت چوب دقت حرف اول را می‌زند.

 هرچه ابزار دقیق‌تری داشته باشید، کار پایانی شما دقیق و بی‌نقص اجرا خواهد شد. حتی بهترین اساتید هم با دستگاه‌های خراب امکان اجرای یک کار بی‌نقص و تمیز را ندارند.

 یکی از دستگاه‌هایی که برای تنظیم و کالیبره کردن ابزار نجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، شیب سنج دیجیتال است این دستگاه‌ها بادقت دهم میلی‌متری به شما اطمینان می‌دهد که ابزارتان درست و دقیق برش را انجام می‌دهد.

 در صنعت چوب یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های استادکار عملکرد صحیح دستگاه‌هایی مانند فارسی بر، اره میزی، رنده میزی و اره فلکه در هنگام برش است. حتماً می‌دانید که حتی یک درجه اختلاف در هنگام برش موجب ناهماهنگی اجزا در زمان اجرای کار و ساخت سازه خواهد شد.

پیشنهاد آیچوب:

آموزش نحوه استفاده از رطوبت سنج چوب | + خرید

 این عدم هماهنگی در زوایا در پایان یک کار ضعیف و فاقد ارزش به‌جای خواهد گذاشت.

 دستگاه‌های نجاری پس از گذشت زمان کوتاهی در اثر ضربه و مستهلک شدن قطعات، از حالت استاندارد و تنظیمات دقیق کارخانه‌ای خارج می‌شود و مجبور خواهید بود ابزار خود را کالیبره کنید. برای انجام کالیبره دقیق نیاز به یک ابزار مخصوص به این کار دارید.

شیب سنج دیجیتال چاره حل مشکل شماست. دستگاهی که دقیق‌تر از هر ابزار دیگر تیغه‌های اره میزی و فارسی بر موجود در کارگاهتان را تنظیم خواهد کرد.

 در این نوشته شیب سنج دیجیتال ADA را به شما معرفی خواهیم کرد.

 ADA یک شرکت روسی است که از سال ۲۰۰۸ به‌صورت اختصاصی درزمینهٔ تولید ابزار اندازه گیری دقیق و نقشه‌برداری در روسیه شروع به فعالیت کرد.

ADA یک شرکت چندملیتی است که محصولات خود را در اروپا و آسیا در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در ایران نیز گروه صنعتی ابزار سعید محصولات آدا را به فروش می‌رساند.

خرید زاویه سنج چوب

شیب سنج دیجیتال ADA PRO Digit MICRO برای اندازه گیری دقیق انحراف زاویه‌ای از خط افقی یا عمودی طراحی شده است. شیب سنج دیجیتال ADA بر روی سطح موردنظرتان نصب می‌شود و انحراف زاویه‌ای و جهت آن را نشان می‌دهد.

 این دستگاه از آلیاژ آلومینیوم سبک و بادوام ساخته شده است که در زیر دستگاه سه آهنربا برای نصب بر روی سازه‌های فولادی و انواع تیغه قرار دارد.

پیشنهاد آیچوب:

معرفی ۹ ابزار اندازه گیری دقیق نجاری و MDF که باید در کارگاه خود داشته باشید

 

مشخصات فنی شیب سنج دیجیتال ADA

  •  محدوده اندازه گیری: ۹۰ درجه از چهار طرف
  •  دقت اندازه گیری: ۰.۲ درجه
  •  نمایش دقیق: ۰.۰۵ درجه
  • خاموش‌شدن خودکار: پس از ۵ دقیقه
  •  حافظه نمایش: موجود است
  •  منبع تغذیه: باتری ۹ ولت
  •  ابعاد: ۵۷ ۵۷ ۳۰.۵ میلی‌متر
  •  وزن: ۱۳۰ گرم
  •  دمای مناسب کار: از صفر درجه سانتی‌گراد تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد

 خرید زاویه سنج دیجیتال ADA Pro Digit Micro

 

شیب سنج دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

 اساس کار شیب سنج دیجیتال شبیه به ژیروسکوپ‌های موجود در استارت فوم‌هاست. در واقع اپ‌های شیب سنج و تراز مترهای موبایل اطلاعات خود را از این حس‌گر دریافت می‌کنند.

 برای این کار معمولاً از سنسورهای ۹ محور استفاده می‌شود، بدین ترتیب که سه محور برای سنس کردن شتاب خطی (Accelerator)، سه محور برای شتاب‌سنج زاویه‌ای (Gyroscope) و سه محور باقی‌مانده که محور قطب‌نما شناخته می‌شود (Compass).

روش استفاده از شیب سنج دیجیتال ADA برای تنظیم زاویه تیغه اره میزی

 ابتدا دستگاه را روشن کنید. دستگاه را از قسمت آهنربایی بر روی سطح صفحه اره میزی قرار دهید و دکمه ZERO را فشار دهید تا عدد نمایشگر صفر را نشان دهد. سپس شیب سنج را بر روی تیغه قرار دهید تا زاویه دقیق تیغه را نمایش دهد.

 به همین سادگی می‌توان اندازه زاویه و میزان انحراف تیغه را به دست آورد. با استفاده از این دستگاه ازاین‌پس با سرعت و دقت بیشتری امکان تنظیم زاویه تیغه‌اره فارسی بر، اره میزی را خواهید داشت.

 مزیت مهم استفاده از این دستگاه این است که برای تنظیم و کالیبره کردن دستگاه نیاز به استخدام یا پرداخت دستمزد به کارشناس برای کالیبره کردن دستگاه نیست. خودتان به‌سادگی امکان تنظیم دستگاه در بهترین حالت را خواهید داشت.

 امروزه مدیریت زمان و هزینه‌ها بسیار مهم است و باتوجه‌به وجود شیب سنج بهتر می‌توانید دقت و صحت عملکرد دستگاه خود را بررسی کنیم.

پیشنهاد آیچوب:

تکنولوژی جدید REDSTICK در تراز دیجیتال میلواکی رونمایی شد!

 

 ((برای خرید این دستگاه لطفاً از طریق فروشگاه اینترنتی ابزار سعید اقدام کنید))

 سلب مسئولیت: این نوشته یک محتوای تبلیغاتی به سفارش تبلیغ دهنده است. لطفاً قوانین سایت را مطالعه کنید.

 

11 نظر در “معرفی و بررسی شیب سنج دیجیتال ADA روسیه

  1. سیامک گفت:

    سلام ایا انحراف تیغه نسبت به گونیای (فنس) دستگاه نیز قابل اندازه گیری است؟

    1. آیچوب گفت:

      سلام
      خیر

  2. مدیر گروه صنعتی ابزار سعید گفت:

    همراهان عزیز
    این محصول در سایت bitsclassic
    با راحتی خرید کنید.

  3. محسن گفت:

    بنده تعمیرکار ابزار هستم.تاحالا چندین گونیا گرفتم واسه تنظیم فارسی بر مشتریام.جز تعداد کمی بقیشون راضی کننده نبودن.اون گونیایی که مدنظرم هست میشه گفت بی عیب ونقص هست قیمت فوق العاده بالایی داره در حد ۳میلیون تومن که به هیچوجه به صرفه نیس.اما این زاویه سنج دیجیتال ی عالیه خیالم راحته که مشتریا راضی هستن از تنظیم دستگاهشون.

    1. آیچوب گفت:

      سلام محسن.
      موافقم. ما هم در استفاده ای که از این شیب سنج داشتیم راضی بودیم.هم اسقامت بالایی دارید به دلیل بدنه یکپارچه فلزی هم دقت بالایی در حد صدم دارد و تا دو رقم اعشار این دقت را نشان می دهد. شیب سنج های مشابه بازار تنها تا دهم درجه دقت را نشان خواهند داد.

  4. فرزام گفت:

    سلام
    خود این دستگاه زاویه سنج نیاز به کالیبره کردن نداره؟ مثلا بعد از یه مدت ممکنه زاویه رو درست نشون نده نیاز به کالیبره داشته باشه؟

    1. آیچوب گفت:

      سلام فرزام عزیز
      خیر نیاز به کالیبره نداره.

  5. اسی گفت:

    باعرض سلام و خسته نباشید ، میشه لطفا قیمت این دستگاه رو اعلام بفرمایید.

    1. آیچوب گفت:

      سلام دوست گرامی
      برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید زاویه سنج دیجیتال لطفا با شماره ۰۲۱۶۶۳۷۹۴۷۱ (ابزار سعید) تماس بگیرید.

  6. سینا درخشان گفت:

    این دستگاه عالیه
    من خیلی وقته دنبال زاویه سنج بودم اما تازه قانع شدم که خرید کنم. بیشتر دستگاه های نجاری رو میتونیم کالیبره کنیم.

    1. مدیر فروش گروه صنعتی ابزار سعید گفت:

      دوست عزیز شما میتوانید این کالا را از ما تهیه کنید.
      ۰۲۱۶۶۳۷۹۴۷۱
      ویا
      ۰۹۱۵۳۲۴۵۲۱۴
      برکچی
      گروه صنعتی ابزار سعید

برای ثبت نظر لطفا وارد اکانت خود شوید ( عضویت رایگان است )

[dm-modal]