اره, رپورتاژ آگهی, معرفی ابزار, ویدئو

معرفی و خرید اره زنجیری بنزینی هیوندای Techno 700 + ویدئو

خرید اره زنجیری بنزینی هیوندای Techno 700

اره موتوری بنزینی یکی از ابزارهای بسیار مهم است در صنعت چوب به‌عنوان اولین ابزار در برداشت و برش درختان مورداستفاده قرار می‌گیرد. از اره زنجیری برای کارهایی مانند تهیه هیزم از درختان، برش شاخه‌ها و سرشاخه‌ها، هرس درختان، قطع و انداختن درخت در جنگل یا مزارع تولید چوبی، بریدن درختان خشک و… استفاده می‌شود.

 سیستم کار اره زنجیری موتوری به این صورت هست که یک موتور پر قدرت زنجیر را بر روی ساتور با سرعت به حرکت در می‌آورد که در این حالت شما امکان برش چوب‌های ضخیم، الوارها، تنه درختان و حتی سرشاخه‌های کوچک را خواهید داشت.

 اره زنجیری در دو نوع اره زنجیری برقی و اره زنجیری موتوری در بازار به فروش می‌رسد. در این نوشته در نظر داریم شما را با اره زنجیری بنزینی هیوندای تکنو ۷۰۰ آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از این دستگاه در اختیار شما قرار دهیم.

ویدئو معرفی اره زنجیری بنزینی هیوندای تکنو ۷۰۰

 

تماشا این ویدئو در برخی اپراتور ها با ترافیک نیم بها محاسبه می شود!

اطلاعات فنی اره زنجیری موتوری هیوندای تکنو ۷۰۰

 اره بنزینی هیوندای تکنو ۷۰۰ با موتور پرقدرت ۲.۵ اسب بخاری، حجمی برابر ۴۹.۳ سی‌سی دارد که امکان حرکت زنجیر تا ۳۰۰۰ دور در دقیقه را فراهم می‌سازد. ساطور اره در هیوندای Techno 700 ۴۵ سانتی‌متر است که امکان برش چوب‌های تر و خشک را با صرف کمترین انرژی و زمان ممکن فراهم می‌سازد.

 اره زنجیری موتوری هیوندای تکنو ۷۰۰

 در پوسته موتور و استارتر تکنو ۷۰۰ از منیزیوم استفاده شده است که عمر و مقاومت پوسته را به نسبت سایر دستگاه‌ها به‌مراتب افزایش می‌دهد. این پوسته به حدی قوی است که با ضربه‌های ناشی از افتادن به زمین و فشار بسیار زیاد اجسام بر روی دستگاه، به‌سادگی نمی‌شکند.

 این حد از مقاومت برای دستگاهی که در شرایط سخت فیزیکی به کار برده می‌شود، بسیار ارزشمند و قابل‌اتکا است.

 سیستم لرزش‌گیر اره زنجیری بنزینی هیوندای امکان استفاده طولانی‌مدت و خستگی کمتر در زمان برش‌کاری چوب را فراهم می‌کند که این قابلیت را می‌توان یکی از مشخصات کلیدی اره زنجیری موتوری Techno700 Hyundai دانست.

 گنجایش مخزن بنزین اره موتوری ۵۶۰ میلی‌لیتر و همچنین گنجایش مخزن روغن این دستگاه ۲۶۰ میلی‌لیتر است. موتور هیوندای تکنو ۷۰۰ هوا خنک است و روغن مورداستفاده در این دستگاه زنجیر را به‌صورت خودکار به روغن آغشته می‌کند.

 چرب شدن اتوماتیک زنجیر و ساطوری، عمر این دو قطعه در مقایسه با دستگاه‌های قدیمی که باید به‌صورت دستی روغن‌کاری می‌شدند را به‌مراتب بالاتر می‌برد.

 وزن این دستگاه ۵.۴ کیلوگرم است که به نسبت اره بنزینی‌های قدیمی سبک‌تر است و این وزن کم به شما امکان استفاده طولانی‌مدت از دستگاه و خستگی کم‌تر خواهد داد.

 انتخاب این دستگاه برای معرفی به شما عزیزان به جهت وزن کم و طول ۴۵ سانتی‌متری ساتور دستگاه است. دستگاهی به این ابعاد و اندازه به نسبت دستگاه‌های دیگر کاربرد بیشتری دارد و اصولاً ساطوری ۴۵ سانتی متری امکان مانور بیشتری به شما خواهد داد.

 ترمز ایمنی قدرتمند این دستگاه از شما در مقابل صدمات ناشی از قلاب شدن دستگاه محافظت می‌کند.

اره هیوندای تکنو ۷۰۰

محتویات جعبه اره زنجیری موتوری هیوندای

پس از باز کردن جعبه دستگاه مشاهده خواهید کرد که ساطور و زنجیر بر روی دستگاه نصب نشده است و بخش لذت بخش نصب این قطعات بر عهده شماست.

ساطوری، محافظ زنجیر و کیف حاوی آچار در قسمت بالای جعبه و در زیر آن دستگاه اصلی، زنجیر و مخزن بنزین و روغن موجود است. با توجه به جدا بودن ساطوری از بدنه، ابعاد جعبه برای حمل و جابجایی بسیار مناسب است.

محتویات جعبه اره زنجیری موتوری هیوندای

روش نصب ساطوری و زنجیر اره زنجیری بنزینی هیوندای

 یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌ها پس از خرید این دستگاه بخش نصب ساطوری و زنجیر است. در این بخش شما را با روش نصب ساطور و زنجیر بر روی بدنه آشنا خواهیم کرد. همچنین پیشنهاد ما این است که حتماً قبل از نصب توری و زنجیر حتماً دفترچه راهنمای فارسی این دستگاه را به‌دقت از ابتدا تا انتها مطالعه نمایید. در این دفترچه فارسی، به‌خوبی تمامی موارد فنی و ایمنی کار با دستگاه شرح داده شده است.

 (وجود یک دفترچه راهنمای فارسی به همراه یک دستگاه نشان از برنامه‌ریزی بلندمدت یک برند برای حضور بلندمدت و مؤثر در کشور است)

 ما هم تلاش کردیم تمامی این مراحل را به‌صورت ویدئویی برای شما آماده کنیم. در صورت خرید این دستگاه با مشاهده این ویدئو که در همین مطلب آپلود خواهد شد با روش نصب ساطوری و زنجیر آشنا خواهید شد.

 در داخل کیف موجود در جعبه دستگاه ۲ عدد پیچ یک عدد آچار آلن و ۱ محافظ سه‌شاخه وجود دارد. محافظ باید قبل از نصب ساطوری و تیغه بر روی دستگاه با دو عدد پیچ در قسمت جلویی اره نصب شود.

hyundai techno 700

 برای نصب زنجیر ابتدا مطمئن باشید که ترمز دستگاه فعالیت نیست. در صورتی که ترمز فعال باشد نمی‌توانید کاور زنجیر را از جای خود خارج کنید. پس دستگیره ترمز را به سمت خود بکشید تا کاور زنجیر آزاد شود. مهره‌ها را با استفاده از آچار موجود در زیر دستگاه شل کنید و کاور زنجیر را بردارید.

 واشر پلاستیکی بر روی یکی از پایه‌های نگهدارنده ساطور وجود دارد که باید این واشر را از جای خود خارج کنید. این واشر نشان‌دهندهٔ پلمپ بودن دستگاه است و در آینده هیچ استفاده دیگری از آن نخواهید داشت.

 ساطوری را در جای خود نصب کرده و زنجیر را دوره ساطوری بی اندازید. نحوه‌ی قرار گیری زنجیر به‌گونه‌ای است که دندانه‌ی بلند در عقب و دندانه کوچک در جلو قرار گیرد.

 در مرحله بعد کاور زنجیر را در جای خود قرار دهید. ممکن است قاب پوشاننده درست در جای خود قرار نگیرد و دلیل آن هم قرار نگرفتن شاخک پیچ تنظیم سفتی تیغه، در داخل سوراخ تعبیه شده بر روی ساطوری است.

 برای اینکه شاخک فلزی در داخل سوراخ قرار بگیرد، کافی است پیچ تنظیم را کمی باز یا بسته کنید. با استفاده از پیچی که در زیر کاور وجود دارد، سفتی و شلی زنجیر را تنظیم کنید. حدود ۱.۵ تا ۲ سانتی متر دامنه حرکتی برای سفتی و شلی زنجیر کفایت می‌کند.

 پس از تنظیم زنجیر، مهره‌ها را محکم نمایید و مراحل مربوط به تأمین سوخت و روغن زنجیر را انجام دهید. بعد از اینکه قاب را در جای خود محکم کردید، با دست زنجیر را بچرخانید و از چرخش درست زنجیر و قرار گرفتن آن بر روی شیار و چرخ‌دنده‌ها مطمئن شوید.

اره زنجیری موتوری هیوندای

سوخت مناسب اره بنزینی و روغن زنجیر چیست؟

مواردی که در این بخش از مطلب معرفی اره بنزینی هیوندای Hyundai Techno 700 به شما توصیه می‌کنیم، بسیار مهم و حیاتی هست. با رعایت این نکات می‌توانید از خرابی زودهنگام دستگاه جلوگیری کنید.

موتور توسط روغن مخصوصی که برای موتورهای بنزینی دو زمانه دارای خنک کن هوا به کار می‌رود، روغن‌کاری می‌شود. به عبارتی شما باید مقدار مشخصی روغن دو زمانه مخصوص اره موتوری را با سوخت (بنزین) ترکیب کنید و در داخل مخزن بنزین اره موتوری بریزید.

بنزین بدون روغن در اره موتوری زنجیری، آسیب‌های بسیار جدی به قطعات داخلی و موتور وارد می‌کند. همچنین استفاده از روغن مخصوص موتور چهار زمانه می‌تواند تولید جرقه کند و یا موجب انسداد خروجی اگزوز یا چسبیدن رینگ پیستون شود.

پس به هیچ عنوان از روغن‌های چهار زمانه (روغن ماشین سواری) استفاده نکنید.

روغن زنجیر اره

با مراجعه به تعویض روغنی‌ها یک لیتر روغن مخصوص موتورهای دو زمانه یا همان روغن اره موتوری و قایق موتوری خریداری کنید. به ازای هر یک لیتر بنزین ۷۰ سی‌سی روغن به آن اضافه کنید و حدود یک دقیقه بنزین و روغن را به‌خوبی هم بزنید محلول به دست آمده را به ظرف تمیزی انتقال دهید و با استفاده از قیف مخزن بنزین دستگاه را پر کنید سپس درب مخزن را به‌خوبی ببندید.

از همین روغن برای پر کردن مخزن استفاده کنید. البته مخزن روغن را باید تا ۸۰ درصد گنجایش آن پر نمایید سپس درب مخزن روغن را هم به‌خوبی ببندید.

روش روشن کردن اره زنجیری موتوری

روش روشن کردن اره زنجیری موتوری

 باید مراقب باشید که پس از پر کردن مخزن بنزین بدون دلیل کلید گاز دستگاه را فشار ندهید؛ چون در این حالت بنزین زیادی به کاربراتور دستگاه وارد می‌شود و موجب خفه شدن موتور اره بنزینی زنجیری خواهد شد.

 قبل از روشن‌کردن دستگاه از سالم‌بودن ظاهر دستگاه مطمئن شوید. سپس ترمز محافظه زنجیر را هل دهید تا زنجیر قفل شود.

 ساسات دستگاه را بکشید تا دستگاه آماده روشن‌شدن شود. کلید را در حالت ۱ (یک) قرار دهید و پای راست خود را در داخل قسمت دسته دستگاه قرار دهید.

 با دست راست هندل دستگاه را ۳ تا ۵ مرتبه پشت سر هم بکشید تا اولین صدای احتراق را بشنوید پس از شنیدن صدای احتراق ساسات را به حالت عادی به داخل فشار دهیم و هندل را بکشید تا دستگاه شروع به کار کند.

 اجازه دهید دستگاه به مدت ۳۰ ثانیه در حالت درجا کار کند تا گرم شود. پس از آن ترمز را آزاد کنید و کلید گاز را فشار دهید تا زنجیر شروع چرخیدن کند. توجه داشته باشید که در حالت ترمز به دستگاه ندهید چون هم به ترمز و هم به موتور دستگاه فشار زیادی وارد خواهد شد.

 برای خاموش کردن دستگاه کلید را در حالت ۰ (صفر) قرار دهید.

 به شما پیشنهاد می‌کنیم تمامی موارد درج شده در کاتالوگ دستگاه را کلمه به کلمه بخوانید. موارد بسیار دقیق و فنی و ایمنی در کاتالوگ اره زنجیری بنزینی هیوندای ذکر شده است که ممکن است از آن اطلاع نداشته باشید.

اره زنجیری موتوری هیوندای تکنو ۷۰۰

جمع بندی نهایی

اگر شما علاقه‌مند به داشتن اره زنجیری موتوری هستید به نظر ما اره زنجیری بنزینی هیوندای Techno 700 گزینه مناسب برای خرید است. شرکت کره‌ای هیوندای برندی نام آشنا و قدیمی در تولید ابزار است و شبکه‌ای گسترده از نمایندگان خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد.

((ایران هیوندای)) این دستگاه تا ۶ ماه گارانتی کرده است و با توجه به گسترده بودن نمایندگان خدمات پس از فروش هیوندای در ایران، خیالتان از بابت پشتیبانی فنی در تمامی استان‌های کشور آسوده است.

 

همچنین ((فروشگاه اینترنتی کیف ابزار)) هم این دستگاه را با کمترین قیمت در میان فروشگاه‌های اینترنتی و ارسال رایگان به سراسر کشور فراهم کرده است.

خرید مطمئن اره زنجیری بنزینی هیوندای از فروشگاه اینترنتی ابزار ((کیف ابزار)) و ارسال رایگان به سراسر کشور

سلب مسئولیت: این نوشته یک محتوای تبلیغاتی به سفارش تبلیغ دهنده است. لطفاً قوانین سایت را مطالعه کنید.

منبع: آیچوب

9 نظر در “معرفی و خرید اره زنجیری بنزینی هیوندای Techno 700 + ویدئو

  1. فردین کنشلو گفت:

    سلام من برج 2 یه اره مذل700 خریدم به 20 روز نکشید که قطغه یلاستیکی هندل شکست و ناسف بارتر اینکه نمایندکی از من خواست که برای دریافت هندل مبلغ 200000 تومان به حسابش بریزم.اما وقتی کلی اعتراض کردم برام فرستاد.در کمال تعجب هندلی که برام فرسناد از کیفیت خوبی برخوردار بود اما اره ای که خریدم کیفیت اشغالی داشت که 20 روزه شکست یعنی جنس اصلی رو از کارتون درمیارن و بجاش اشغال میبندن.اما با اینکه یک سال کارانتی داره نماینده شرکت بعد از تحویل هندل کارت کارانتی رو نداد و در اعتراض من کفت که کارانتی یک ساله فقط یک بار میتونی استفاده کنی.این عین حقیقت بود.

    1. امیر گفت:

      سلام آدرس و شماره نماسندگی هیوندا دارین ؟

      1. آیچوب گفت:

        سلام دوست عزیز
        لطفا کلمه ((ایران هیوندای)) رو سرچ کنید.

  2. علی گفت:

    دورود در بین اره های موجود بترتیب کدام را پیشنهاد میکنید و آیا اره هیوندای موجود در ایران ساخت کره هست یا چین؟

    1. آیچوب گفت:

      سلام علی
      اشتیل یک برند خوب و پرسابقه در ایران هست که امتحان خود را پس داده .
      هیوندایی موجود ساخت چین هست.

  3. غلامشاه گفت:

    درود. من الان ۱سال هست که از این مدل استفاده میکنم، خیلی قوی و عالیه. فقط باید مراقبش باشی، وقتی روشن نمیشه، الکی هندل نزنید.شمع رو تمیز کنید درست میشه . من اینو از اشتیل هم بهتر میدونم. در زمان ارزونی، گرفتم ۹۰۰تومن الان فکر کنم ۲ میلیون بیشتره، اما ارزش داره

  4. مهدی گفت:

    من این دستگاه دوما پیش خریدم چند روزی با اون کار کردم الان یه مشکلی داره کلاج دستگاه در گیره با تمیز کردن هم دست نشد باید ببرم نمایندگی دستگاهی که ده ساعتم کار نکرد

    1. آیچوب گفت:

      سلام مهدی عزیز
      این دستگاه اصلا کلاچ نداره… منظور شما ترمز دستگاه هست؟

  5. سینا درخشان گفت:

    سلام
    من این دستگاه رو دارم… عالیه
    بسیار خوش دست و حرفه ای
    صداش هم به نسبت دستگاه های دیگه کم تره
    سبک و خوش دست هست. تا حالا به گارانتی دستگاه هم نیاز پیدا نکردم.

برای ثبت نظر لطفا وارد اکانت خود شوید ( عضویت رایگان است )